Kayıt Ol

Code Geass: Lelouch of the Rebellion

Çevrimdışı JCDenton

• Rom: 1
  • Gökyüzüne bakıp o ışığı görememek de var.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Code Geass: Lelouch of the Rebellion
« Yanıtla #15 : 28 Kasım 2016, 15:30:45 »
Code Geass'ın 10.yıldönümünde 2 yeni şey duyuruldu. 1.si ilk iki sezonu anlatacak ve ek sahneler içerecek 3 film. 2.si ise "Zero Requiem" olayının birkaç yıl sorasında geçecek bir devam serisi. Kısaca yan serilerden yediğimiz ekmek yetmedi, ana seriden de yiyelim diyorlar.

Code Geass benim sevmediğim ve bolca eleştirdiğim bir anime. Bu yüzden bende bir heyecan uyandırmadı ama sevenlerin bu duyurular konusundaki düşüncelerini merak ediyorum.
[spoiler]Code Geass: Fukkatsu no Lelouch

Çevrimdışı muaet

• Rom: 12
  • Carai an Ellisande!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Code Geass: Lelouch of the Rebellion
« Yanıtla #16 : 28 Kasım 2016, 17:59:18 »
Tadında bırakın, tadında bırakın, tadında bırakın. Zaten mümkün olduğunca iyi bir şekilde yazılıp çizilmiş bir animeyi tekrar tekrar ısıtıp önümüzde koymanın hiçbir anlamı yok. Yeni şeyler üretesinler.
“My father used to say that there are two kinds of people in the world,” Kaladin whispered, voice raspy. “He said there are those who take lives. And there are those who save lives. I used to think he was wrong. I thought there was a third group. People who killed in order to save.” He shook his head. “I was a fool. There is a third group, a big one, but it isn’t what I thought. The people who exist to be saved or to be killed…The victims. That’s all I am.”