Kayıt Ol

RPyonias

Çevrimdışı yuno44907

  • **
  • 127
  • Rom: -1
    • Profili Görüntüle
RPyonias
« : 03 Haziran 2009, 23:27:04 »
Kendim bir sistem yaptım. Bu sistemin pek iyi bir setting ve senaryosu yok. Bu sistem çeşitli evrenleri birbiri ile ilişkilendirmeye yarıyor. Tek kusuru bu sistemin dövüşmekten başka bir halta yaramaması.

Yani bu sistemi kullanarak Naruto karakterlerini Bleach karakterleri ile dövüştürebiliriz. Sistemde her türlü dövüş tekniği yapmak mümkün. Bu teknikler genelde güç harcıyor. Mana yerine güç kullandım oyun türkçe olsun diye.
Sistem ile yaptığım örnek Bleach karakterleri:
Ichigo Kurosaki 100 Çarpmalı sistem
Sal=800=4000=3000-5000(yüzlük zar, katı saldırı)
Vur=500
Sıy=1000
Can=1500=15000
İyl=1500
Güç=1200=12000
Din=1000
Zırh=0

Kara hızı=1000=1333
Hava hızı=500
Deniz hızı=0

Görüş mesafesi=1000=2000

Zayıflıklar
Hepsi 10

Teknikler
Oldman Zangetsu
10el boyunca vur, sıy, sal %200 artar. 3000 güç harcar.

Tensa Zangetsu
5el boyunca vur, sıy, hız %600 artar. 6000 güç harcar.

Getsuga Tensho
1 elliğine sal, vur, hız %100 düşer. Sonraki el, %3000 saldırı ve %200(2) vur ile 40 kare uzağa saldırır. 120 karelik bir alanda etkilidir. Uzaklaştıkça vur %5 azalır. 9700 güç harcar.

Vizard
5el boyunca sal, vur %900 artar. 6000

Yorgunluk
Gücü 3000'ın altına indiğinde din dışında her şeyi %50 düşer. Din ise %400 artar.

Kenpachi Zaraki 100 Çarpmalı sistem
Sal=2000=10000=0-20000(yüzlük zar, katı saldırı)
Vur=500
Sıy=500
Can=1500=15000
İyl=1000
Güç=500=5000
Din=500
Zırh=2250=4500

Kara hızı=500=666
Hava hızı=250
Deniz hızı=0

Görüş mesafesi=500=1000

Zayıflıklar
Hepsi 10

Teknikler
Ultimate Reiatsu
Herkesin 1elliğine her şeyi 0 olur. Sonraki 5el boyunca Zaraki dışında Zaraki'ye 10 kare yakın olan herkesin her şeyi %75 düşer. Bunun karşılığında Zaraki'yi görmek 10 kat kolaylaşır. 2500 güç harcar.

Hayvanlık
5el boyunca sal %600 artar. 2000 güç harcar.

Bu sistem ile bir oyun oynamak istermisiniz?
Endişelenmeyin, size daha detaylı bilgi vereceğim.

Çevrimdışı Canina

  • ****
  • 1461
  • Rom: 39
  • There ought to be a law against you
    • Profili Görüntüle
    • Canina's
Ynt: RPyonias
« Yanıtla #1 : 04 Haziran 2009, 20:10:43 »
Hiçbirşey anlaşılmıyor. Biraz daha anlaşılabilir şekilde yazarsan belki bir oyunumuzda kullanabiliriz. Ayrıca güzelliği kanıtlanmış pek çok setting varken neden kendininkini yapma ihtiyacı duydun? Gerçi bilemiyorum buna setting denebilir mi...

Çevrimdışı yuno44907

  • **
  • 127
  • Rom: -1
    • Profili Görüntüle
Ynt: RPyonias
« Yanıtla #2 : 05 Haziran 2009, 19:17:06 »
Çünkü bu sistem ile istediğin her şey ile oynayabiliyorsun. Yani istersen böcek bile olabilirsin. Sınıf filan yok. Yeteneklerini kendi kendine veya NPC'den öğreniyorsun. Yetenek konusunda benimle konuşmak zorundasın tabi ki. Yetenek oyundaki en karmaşık şeydir.

Bu sistemi yapma nedenim diğer sistemlerde tam olarak istediğim karakter ile oynayamamam. Bu sistemde gerçekten ne ile istersen oynayabilirsin. Sonra birde bu sistem her evrene uyar ve evrenleri birleştirebilir.

Eğer daha da merak ediyorsan senin istediğin bir karakteri yapayım sana. Sonra savaştırırız.

Bu sistem savaşmaktan başka bir halta yaramaz. Elbette DM isterse her bir halttan deneyim kazanabilirsiniz.

Çevrimdışı Canina

  • ****
  • 1461
  • Rom: 39
  • There ought to be a law against you
    • Profili Görüntüle
    • Canina's
Ynt: RPyonias
« Yanıtla #3 : 05 Haziran 2009, 21:00:15 »
Basit DnD setting 3,5 ile veya 4 ile kendine karakterler yaratıp bunlarla istediğin kadar "halt" edebilirsin bence. Veya daha sade ama daha hoş birşey istiyorsan WoD'un bütün settingleri biçilmiş kaftandır ama daha hardcore bir kitleye hitap eder.

Yani Dm olarak NPC karakterleri hazırlar gibi Naruto diye bir karakter yaratıp bunu savaştırabilirsin. Nasıl Dl Campaing veya FR Campaing DnD setting'i kendine göre uyarlamışsa sende bunu yapabilirsin. Anlaşılmaz rakamlar ve sözcükler yazmaktan çok daha fazla işine yarayacaktır.

Çevrimdışı yuno44907

  • **
  • 127
  • Rom: -1
    • Profili Görüntüle
Ynt: RPyonias
« Yanıtla #4 : 05 Haziran 2009, 21:31:41 »
Bu sistem onlardan daha çok uyuyor.
Sal=saldırı=1elde verdiğin zarar
Vur=vurma ihtimali=saldırının isabet oranı
Sıy=sıyrılma ihtimali=saldırılardan kurtulma oranı
Can=can:P
Zırh=isabetli saldırıları zayıflatır veya durdurur.
İyl=iyleşme=1elde kazanılan can
Güç=yetenek kullanmaya yarar
Din=dinlenme=1elde kazanılan güç

Sezgi=görüş mesafesi denilebilir. Kör yaratıklar duyarak filan sezerler.
Hız=konum değiştirme hızı. Hava, su, kara ve bazende boşluk hızı olarak 3 veya 4'e ayrılır.

Uyum sorununu basite inerek çözdüm. Ayrıca yetenek oluşturma sistemi var. Her türlü tekniğin matematiksel denklemini kurabilirsin bu sistem ile ama o çok karışık ve oyunculara öğretmek istemiyorum çünkü oyun çalınır falan. Her istediğiniz tekniği ben sizin için oluştururum.

Örnek teknik=Bölünme
Yeteneği kullanan ikiye bölünerek çoğalır. Kullanan bölündüğünde 2 kişi olur ve her şeyi yarıya düşer ama aynı teknikleri kullanmaya devam eder. Bu yetenek istendiği kadar kullanılabilir. Güç gerektirmez.

Çevrimdışı Canina

  • ****
  • 1461
  • Rom: 39
  • There ought to be a law against you
    • Profili Görüntüle
    • Canina's
Ynt: RPyonias
« Yanıtla #5 : 05 Haziran 2009, 21:47:21 »
Zar olayı nasıl? Ve sencede Frp birazda Role-play olması gerekmez mi? Sırf combat nereye kadar :D?

Çevrimdışı yuno44907

  • **
  • 127
  • Rom: -1
    • Profili Görüntüle
Ynt: RPyonias
« Yanıtla #6 : 05 Haziran 2009, 22:05:40 »
Role Play var elbette. Eğer ben oynatırsam karşına her türlü yaratık çıkabilir ve her türlü olay gelişebilir. Ne olacağı tamamen oyuncunun isteğine bağlı.
Karşılaşabileceğin varlıklar: Dilenci ejderha, KOF karakterleri, Micheal(benim en sevdiğim ve gelmiş gelecek en çılgın karakter), vampir çetesi, claymore çetesi, dışlanmış ve eziyet edilmiş kurtadam, ruhlu robot, ruhsuz robot, kaplumbağa kadın=P
Karşına çıkmayacak şeyler: Bleach, Naruto, Pokemon, Digimon, DB karakterleri ile karşılaşamazsın yada modifiye edilip daha gerçekci daha bilime uygun hale getirilmiş olanlarıyla karşılaşırsın.

Zar olayı karakterine bağlı. Normalde sadece saldırıların başarı/başarısızlık ihtimali zar ile hesaplanıyor. Ama istersen her şeyini zar ile hesaplayıp oyunu daha eğlenceli hale getirebilirsin.
Örnek:
Dengesiz zibidi (seviye 10=10000puan)
Sal=100=1-200(1 ile 200 arası. Yazı tura atılarak 100den çokmu azmı vuracağı kararlaştırıldıktan sonra yüzlük zar ile saldırısı kararlaştırılır.)
Sıy=200
Vur=100
Can=100
İyl=100=1-200(1 ile 200 arası. Yazı tura atılarak 100den çokmu azmı olacağı kararlaştırıldıktan sonra yüzlük zar ile iyileşmesi kararlaştırılır.)
Güç=100
Din=100=1-200(1 ile 200 arası. Yazı tura atılarak 100den çokmu azmı olacağı ararlaştırıldıktan sonra yüzlük zar ile dinlenmesi kararlaştırılır.)
Hız=100=1-200(1 ile 200 arası. Yazı tura atılarak 100den çokmu azmı olacağı kararlaştırıldıktan sonra yüzlük zar ile hızı kararlaştırılır.)
Sezgi=100=1-200(1 ile 200 arası. Yazı tura atılarak 100den çokmu azmı olacağı kararlaştırıldıktan sonra yüzlük zar ile sezgisi kararlaştırılır.)

Kayıp Rıhtım Arşiv Forum

Ynt: RPyonias
« Yanıtla #6 : 05 Haziran 2009, 22:05:40 »