Kayıt Ol

Gökçe

yeşilboncuk

Gökçe
« : 20 Haziran 2008, 09:10:59 »

   Kendi müzigini “eglenceli rock” olarak tanimlayan Gökçe; parçalarinda darbuka, keman, trompet, saksafon gibi degisik enstrumanlari rock müzigin genel kaliplari çerçevesinde kullanarak farkli bir müzikal tarz yaratti…

   Bögürtlenli Reçel albümünün kayitlari Duman gurubunun davulcusu olarak tanidiginiz Alen Konakoglu prodüktörlügünde, “The Kulube” stüdyosunda 6 ayda tamamlandi. Mixlerini Alp Turaç’in (ATM) yaptigi albümün masteringi Sari Ev stüdyolarinda Baris Büyük tarafindan hazirlandi.

   Bögürtlenli Reçel albümündeki bir sarkinin söz ve müzigi Ferda Orçun Aca’ya, iki sarkinin müzikleri Alen Konakoglu’na, albümdeki diger sarkilarin söz ve müzikleri Gökce’ye ait.



   Müzisyen bir babanin kizi olan Gökçe, müzik hayatina ilkokul yillarinda aldigi piyano dersleriyle basladi. Daha sonra vurmali çalgilara olan ilgisiyle davul kurslarina devam etti. Üniversite yillarinda Axilic ve Sleepy Gonzales adinda vokal yaptigi iki ayri grubu oldu. Yeditepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sanat Yönetimi bölümünden mezun olduktan sonra 2 yil bir reklam sirketinde sanat yönetmeni olarak çalisti. Hayatinin geri kalanini sarki söyleyerek ve davul çalarak geçirmeye karar veren Gökçe, isi birakarak 3 bayandan olusan bir grupta davul çalmaya basladi ve bu grupla yaklasik 2 sene Istanbul, Bursa, Biga, Marmaris ve Ankara’da çesitli konserler verdiler.

    20 yasindan beri yaptigi besteleri ve birikimlerini bir albümde toplamaya karar veren Gökçe prodüktörlügünü ve aranjörlügünü üstlenen Alen Konakoglu ile stüdyo çalismalarina basladi. 2007 Haziran'da Pasaj Müzik etiketiyle ilk albümü yayimlanan Gökçe'nin menajerligini ise Bora Yeter yapiyor.

    Gökçe bir taraftan da Ilke Devrim Duman'la kurdugu sadece iki davuldan olusan performans projeleri D-she'yle çalismalarina devam etmektedir. Önümüzdeki aylarda D-she performanslarinda Gökçe ve Ilke'yi davul basinda canli izleyebileceksiniz


Albüm: Böğürtlenli Reçel
1.  Aradım Seni        
 
2.   Böğürtlenli Reçel        
 
3.   Her Gece        
 
4.   Lalala        
 
5.   Sen        
 
6.   Senden Önce        
 
7.   Senin Olurum        
 
8.   Seviyorum Özlüyorum        
 
9.   Umrumda Değilsin        
 
10.   Vay Be Ben Neymişim


Bence çok başarılı ve kaliteli şarkıları var..Severek dinliyorum!...=)

Çevrimdışı Ireth~

  • ***
  • 482
  • Rom: 4
  • Cönk-ü Alem
    • Profili Görüntüle
Ynt: GökçE
« Yanıtla #1 : 20 Haziran 2008, 09:27:36 »
Çok değil ama severim, hoşuma gidiyor şarkıları ve giyimi de cıvıl cıvıl.
Cidden eğlenceli rock :D

Çevrimdışı Amèlie

  • ***
  • 531
  • Rom: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: GökçE
« Yanıtla #2 : 20 Haziran 2008, 09:35:49 »
Avril özentisi yavrucak bi tek vay be ben nemişimi duymuştum. Bence eğlenceli rock falan değil bildiğin pop :P

Çevrimdışı Spectre

  • ***
  • 632
  • Rom: 3
  • CatafaLque <3
    • Profili Görüntüle
Ynt: GökçE
« Yanıtla #3 : 20 Haziran 2008, 10:20:00 »
Evt evt Avril özentisi :hemk Popçu pıh.

Ayh Böğürtlenli Reçel'i dinlerken kasıklarıma ağrı girdi gülmekten xD


Elımde yarına bırakacagım bırkac satır soz
Gozlerımden yuregımın tentesıne damlayan bırkac damla yas
Gıtmek dusundugumden de zormus bılıyorum
Ama elımden bırsey gelmezmıs bîcare gıdıyorum.
Ölecegımı bıle bıle o yola yuruyorum.. ~

Çevrimdışı Lucilla Clarté

  • ****
  • 935
  • Rom: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: GökçE
« Yanıtla #4 : 20 Haziran 2008, 10:24:19 »
İlk duyduğumda ben de öyle olmuştum Hülyam. :P

Böylelerini bi sevemiyorum nedense artık, Avril'ı da sevmem zaten. Pop yapıyosan pop yapıyorum diceksin eğlenceli rock falan cx cx.. :P

Çevrimdışı Amèlie

  • ***
  • 531
  • Rom: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: GökçE
« Yanıtla #5 : 20 Haziran 2008, 10:56:56 »
Böylelerini bi sevemiyorum nedense artık, Avril'ı da sevmem zaten. Pop yapıyosan pop yapıyorum diceksin eğlenceli rock falan cx cx.. :P
Ahaha evet ya bence de niye kabullenmeyip kılıf uyduruyorlar ben de anlamıyorum. :D

Çevrimdışı Slyffindor

  • **
  • 218
  • Rom: 0
  • Entrigiue?.
    • Profili Görüntüle
Ynt: GökçE
« Yanıtla #6 : 20 Haziran 2008, 11:26:05 »
Saksafon severim ama yok bu madama birkaç beden büyük durmuş. Böğürtlenli Reçel deyince insan depresif bir şarkı beklemiyor açıkçası..Küçüğüm reçel meçel sen get mutfağına..Bulaşma müzik dünyasına..



                 I'll be your water. I'll be yours

Çevrimdışı Rüya

  • **
  • 226
  • Rom: 0
  • ~ röya. *
    • Profili Görüntüle
Ynt: GökçE
« Yanıtla #7 : 20 Haziran 2008, 11:51:19 »
Bence Avril'ın özenilecek hiç bir boku yok. Bu vatandaşında özenmek için bir nedeni yok.
Böğürtlenli Reçel şarkısını dinlemedim bile. Aradım mıdır nedir onu dinlemiştim bi ara onunda klibi hoşuma gitmişti. O elektro gitarlar falan. Salak karı gitmiş suya atıyo ha mal onları bulamayanlar var be ;D dedim yani.

Ama kesinlikle Avril çakması olduğunu düşünmüyorum ki Avril'ın özenilecek bir şeyi yok çünkü.

Çevrimdışı Amèlie

  • ***
  • 531
  • Rom: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: GökçE
« Yanıtla #8 : 20 Haziran 2008, 12:24:42 »
Bence Avril'ın özenilecek hiç bir boku yok. Bu vatandaşında özenmek için bir nedeni yok.
Böğürtlenli Reçel şarkısını dinlemedim bile. Aradım mıdır nedir onu dinlemiştim bi ara onunda klibi hoşuma gitmişti. O elektro gitarlar falan. Salak karı gitmiş suya atıyo ha mal onları bulamayanlar var be ;D dedim yani.

Ama kesinlikle Avril çakması olduğunu düşünmüyorum ki Avril'ın özenilecek bir şeyi yok çünkü.
Ahah nolursun bi Avril'in kliplerini izle bi de Gökçe'ninkileri olur mu? Saçlarını bile aynı yaptığı oluyo, Türk Avril o ahah. Hem Avril'in özenilcek bişeyi olmadığını nerden çıkardın ki ona özenen, onun gibi giyinen milyonlarca insan var.

Çevrimdışı Lucilla Clarté

  • ****
  • 935
  • Rom: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: GökçE
« Yanıtla #9 : 20 Haziran 2008, 12:30:00 »
Ahah nolursun bi Avril'in kliplerini izle bi de Gökçe'ninkileri olur mu? Saçlarını bile aynı yaptığı oluyo, Türk Avril o ahah. Hem Avril'in özenilcek bişeyi olmadığını nerden çıkardın ki ona özenen, onun gibi giyinen milyonlarca insan var.

Kesinlikle haklısın..  Avril'ın özenilcek o kadar çok şeyi olmasa burda bile ona benzeyen(benzemeye çalışan) yüzlerce insan görmezdim. Ama sonuç olarak Gökçe de öyle benim için. Yani en azından yaptığını iddia ettiği 'eğlenceli rock' da Avril'ın tarzı değil mi ? Ya da o bende uyandırdığı cici kız modeli ? Ya da Avril gibi rock yapmayıp rock yapıyorum demesi.. Pff öyle işte.

yeşilboncuk

Ynt: GökçE
« Yanıtla #10 : 20 Haziran 2008, 12:46:25 »



gerçekten de benziyo... :-\  :-\

Çevrimdışı Belgarion

  • **
  • 286
  • Rom: 1
  • Life is only joke maybe we make it!
    • Profili Görüntüle
Ynt: GökçE
« Yanıtla #11 : 20 Haziran 2008, 12:49:01 »
Ya tamam avril özentisi felan ama hiç yoktan bişiler yapıo be..

Orasını burasını açıp şarkıcı oluyorum diyenlerden değil..

Ayrıca hemen hemen herkes zaten özentidir.. Efsaneler hariç..

Ama pop yaptığı aşikar..

Çevrimdışı Rüya

  • **
  • 226
  • Rom: 0
  • ~ röya. *
    • Profili Görüntüle
Ynt: GökçE
« Yanıtla #12 : 20 Haziran 2008, 12:52:43 »
Ahah nolursun bi Avril'in kliplerini izle bi de Gökçe'ninkileri olur mu? Saçlarını bile aynı yaptığı oluyo, Türk Avril o ahah. Hem Avril'in özenilcek bişeyi olmadığını nerden çıkardın ki ona özenen, onun gibi giyinen milyonlarca insan var.
Özenmeyi dış görünüşü olarak kullanan bir çok insan olduğunu biliyorum zaten. Avril'ın da git gide tarzını bozduğu belli bir şey. Özenen özenir benim görüşüm özenilecek bir şeyi olmadığı. Onca insana karşın özellikle de.

Kesinlikle haklısın..  Avril'ın özenilcek o kadar çok şeyi olmasa burda bile ona benzeyen(benzemeye çalışan) yüzlerce insan görmezdim. Ama sonuç olarak Gökçe de öyle benim için. Yani en azından yaptığını iddia ettiği 'eğlenceli rock' da Avril'ın tarzı değil mi ? Ya da o bende uyandırdığı cici kız modeli ? Ya da Avril gibi rock yapmayıp rock yapıyorum demesi.. Pff öyle işte.
İyi de belli başlı tarzlarda herkes kendi özgünlüğünü ilan etse insanlar tarz yapmaktan başka bir amaç edinmezdi ki. Punk da öyle mesela. Kaç yüz kişi punk yapıyo. Onlara da birbirinin özentisi mi dicez? Öyleyse bu kadar sanatçı ne boka duruyo ki? Gerçi hepsine aynı genellemeyi yapmak sacmalığın daniskası ama.

* Evet Avril'a benziyo olabilir ama o Avril değil. Nedense sürekli Türklerde bir çakmalık aranıyor. Anlayamadığım da bu ya zaten. Aman ya herifin kızı benziyo derdi beni geriyo bana ne ;D

Çevrimdışı Jejune

  • ***
  • 658
  • Rom: 1
  • *LucillaClarté'm. ~
    • Profili Görüntüle
Ynt: GökçE
« Yanıtla #13 : 20 Haziran 2008, 13:23:35 »
Avril özentisi yavrucak bi tek vay be ben nemişimi duymuştum. Bence eğlenceli rock falan değil bildiğin pop :P

katıldım bu yoruma evet. :P hiç sevmem kendisini sinirime dokunuyo. :P

Çevrimdışı Nefertari

  • ****
  • 1518
  • Rom: 6
  • Bla bla böö
    • Profili Görüntüle
Ynt: GökçE
« Yanıtla #14 : 20 Haziran 2008, 22:42:47 »
Ya resimler ve klipler kendi yapımı değil (= Bu yüzden gökçeye özenti demek hata olur.Normal hayatında öle mi? Yani klipleri yöneten yönetmenlerde özenticilik var.Ha Ararım dı galiba şarkısının adı onu sevdim ama böğürtlen reçelinin klibine çok güldüm..

Kayıp Rıhtım Arşiv Forum

Ynt: GökçE
« Yanıtla #14 : 20 Haziran 2008, 22:42:47 »