(http://infobeautiful2.s3.amazonaws.com/timetravel2_550_2.gif)
Gün değişim çizgisi güneşin önünden bir kez daha geçip takvimler 1 Ocak 2000'i gösterdiğinde, insanlar iki kez üst üste derin nefes aldı.
İlki, tahmin edildiği gibi bir "teknolojik teklik"; yani bütün bilişim, iletişim ve iletim ağlarının aniden çökmesi durumunun gerçekleşmesi ihtimaline karşı duyulan korkudan ötürüydü.
İkincisiyse, bu durumun gerçekleşmemesi nedeniyle hissettikleri rahatlıktan.
Hesaba katmadıkları şey, kelebek etkisiydi.
31 Aralık 1999'u 1 Ocak 2000'e bağlayan o gece, Dünya'da oluşan korku ve beklenti, Kozmik Mikrodalga Arkaplanı'nda tahmin edilemeyen bir anomaliye sebep oldu.
Kimsenin haberi olmasa da, Büyük Çöküş başlamıştı.
Karakter Alımı. (http://www.kayiprihtim.org/forum/dio-hiliades-t11128.0.html;msg105240#msg105240)
Şehir. (http://www.kayiprihtim.org/forum/dio-hiliades-t11128.0.html;msg105970#msg105970)
Yetenek. (http://www.kayiprihtim.org/forum/dio-hiliades-t11128.0.html;msg105982#msg105982)
Chester Kanneva Oyun Sayfası. (http://www.kayiprihtim.org/forum/dio-hiliades-chester-kanneva-oyun-sayfasi-t11279.0.html)
(http://www.writeonnewjersey.com/wp-content/uploads/2010/10/Time-Travel.jpg)
Gördüğünüz üzere, ilk girdiye bir düzenleme yaptım. Hikayeyi az biraz özetliyor sanırım.
Oyun bilim-kurgu soslu, kuantum fiziğinden parçalar içeren, paralel evrenler ve zaman yolculuklarıyla ilgili bir dinamiğe sahip olacak. Donnie Darko'vari bir atmosfer yaratmaya çalışacağım diyebilirim aynı zamanda.
Birkaç karanlık noktayı daha zihnimde aydınlattığım zaman oyuncu alımına başlayacağım. İlk set için üç oyuncu sınırı koyuyorum. Şimdiden söyleyeyim de darılma gücenme olmasın, o üçten bir tanesi KoyuBeyaz. Yani iki oyuncu daha alacağım.
Oyun sistemi de yine forumda sayfasını bulabileceğiniz "Yıkım" adlı oyununkine benziyor (izin alarak aparttım).
FRP Odası'nda oynatmayı düşünüyorum.
Onun dışında ekleyeceğim bir şey yok sanırım.
Gelişmeler için beklemede kalın.
p.s. Dio hiliades, Yunanca "iki bin" demek.
(http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2008/07/lotus_eagle_faceless_people_campaign_launched.jpg)
İsim ve Soyisim:
Yaş:
Meslek:
Fiziksel Durum ve Bağımlılıklar:
Ek Karakter Bilgileri (zorunlu değildir):
Karakter sayısına sınır koymamaya karar verdim.
Burası önemli; lütfen karakter kağıdınızı Özel Mesaj yoluyla bana gönderin.
Uygun gördüklerimle FRP Odası ya da MSN üzerinden oynamaya başlayacağım.
Oyuna büyük, metropol bir şehirde başlayacaksınız, ona göre seçim yapabilirsiniz meslek ve karakter özelliklerinde.
Kolay gelsin.
(http://paulmayers.blogs.com/my_weblog/images/2007/10/10/plus_or_minus_by_gin_able_strictly_.jpg)
“Omega.m evrendeki toplam maddeyi, omega.b toplam ordiner baryonik maddeyi temsil eder. Bilim adamlarının karşılaştığı problem omega.m miktarının çok daha büyük olmasıdır.
Charles Seife gazeteci, yazar ve profesördür. Alpha & Omega kitabında karanlık madde konusuna ağırlık vermiş. Kitabındaki rakamlar gösteriyor ki karanlık madde, ordiner baryonik maddeden çok daha fazladır.”
Oyun içinde bir süre geçirdikten sonra karanlık madde çağırma yeteneği elde edeceksiniz.
Bu maddeyi ne şekilde kullanacağınız size kalmış. Düştüğünüz zor durumdan kurtulmak için bir takım eşyalara dönüştürmeyi düşünebilirsiniz. Ya da boyutlar arası geçitler açmak için de yönlendirebilirsiniz.
Burada önemli olan kısım şu, hareketinizin olasılık zorluğu arttıkça atmanız gereken zarın sınırı da büyüyecek. Mesela, bir el feneri çağırdığınızda 1d10'da 3 ve üzeri atmanız yeterli olacaktır. Belirli bir kapı için gereken bir anahtarı çağırdığınızdaysa 7 ve üzeri gerekebilir. Geçit açmak içinse 9 ve 10 atmanız gerek. [*]Şimdilik bu değerler öylesine verilmiştir, ancak oyun içinde de durumun zorluğuna göre değerleri ben belirleyeceğim. Henüz bir standart yok yani.[/*] [*]Konuyu adam gibi düzenlediğimde zar sistemiyle ilgili başka bilgiler de vereceğim.[/*]
Bu yeteneğin 4 seviyesi mevcut, şu şekilde:
0. seviye: Oyuna başladığınız seviye. Henüz yeteneği kullanamıyorsunuz.
1. seviye: Yeteneği kullanmayı öğrendiğiniz seviye. Basit çağırmalar (silah dışındaki malzemeler) yapabiliyorsunuz. Attığınız zara bonus almıyorsunuz.
2. seviye: Basit çağırmalarla birlikte silah ve kurşun da çağırabiliyorsunuz. Attığınız zara +1 bonus alıyorsunuz.
3. seviye: Boyutlar arası geçitler açabiliyorsunuz. Attığınız zara +2 bonus alıyorsunuz.
Oyunlar bir aksilik çıkmazsa bu akşam başlayacaktır.