Adramelech Kardeşlerin belkide en farklısıdır. Sifaus ve S'arrus'un buza karşı özel bir gücü vardı ancak Adramelech biraz değişiktir, onun geldiği yer ne yer ne diptir, o gökyüzündeki melek halkları arasından gelmiştir. Sifaus'a karşı geldiğinde peşinden S'arrus gönderilmişti. Kaçtı ancak en sonunda kaderini kabullendi. Kanat tüylerinden yaptığı tarot kartlarını tekrardan birleştirip cennete, oradan kaçmasının cezasını çekmek üzere gitti. Adramelech en asi olan ve en hızlı olandı. S'arrus'dan senelerce kaçtı, Eun halkını yönetti ancak savaşta onu kimse yenemezdi. Gücü adaletten ve doğrudan gelirdi. | Sifaus Sifaus kardeşlerin kendini ilk bulanıydı. Atalatanes halkı arasında tanındı, Bilgeler Denizinin güzey ve kuzeyindeki boğazlar açılmadan önce, tam ortasında bulunan Atlatanes adasında, İmparatorun başbüyücüsü olarak görev yaptı. Asıl gücü Ateş üzerineydi. Ancak o zamanların kış tanrısı Mulcarn onu ayarttı ve Atalatanes halkının bir kolu olan Illadan halkını kuzeye sürdürttü. Sifaus Atlatanes adasından kaçtı, yıllarca Illadan halkını aradı. Bulduğunda ateş gücüyle, bu buz halkını topladı ve yönetti. Ancak sonsuz transa girdiğinde Mulcarn'ın kemiklerini buldu ve o zamandan sonra alevi değil buzu yönetir, kışı taşır oldu. | S'arrus Kardeşlerin en küçüğü ama garip bir şekilde en güçlüsü. Denir ki, Sifaus'un Adramelech'i gönderdiği görevlerden birinde bulunmmuştur S'arrus. Sifaus'un doğumunda üç doğan ruhun kalan parçasıdır. Abyss'deki yaratıkları boyun eğdirmiş ve oradan kaçmıştır. Yıllar sonra Abyss'e dönüp oranın hükümdarlığını ele geçirmişti. Abyss'e düşmeden önce sadece ölüm ve savaşa bağlı güçlere sahipti ancak sonra yaşamın üzerinde de hüküm kurmayı öğrendi. Yıllarda kardeşini avladı, sonra onun haklı olduğunu gördü. |
(http://2.bp.blogspot.com/_Ab0xG8Qd66Y/S-0YnjaoRZI/AAAAAAAAAGM/sypohy5kBTU/s1600/adramelech.jpg) | (http://2.bp.blogspot.com/_Ab0xG8Qd66Y/S-0YmKFuhII/AAAAAAAAAGE/0iIY9KFulrI/s1600/sifaus.jpg) | (http://3.bp.blogspot.com/_Ab0xG8Qd66Y/S-0YpEh_HgI/AAAAAAAAAGU/NxgZ4TvS2y0/s1600/sarrus.jpg) |
Temelde kullanılan bu iki büyünün nesilden nesile geçmesini büyücüler tapınağındaki eğitmenler sağlarlar. Eğitmenler hiç dışarıya çıkmazlar ancak aileleri vardır Tapınağın içinde. On üç tane Eğitmen ailesi vardır ve her biri platoların bir tanesinden gelen soylardır.
Büyücülük tapınağı düzgün bir on üçgendir. Piramitimsi bir şekilde yükselir ancak yerden 15-20 metre sonra bir bıçakla kesilmiş gibi düzdür tepesi. Basamaklı değil, düz duvarlara sahiptir. Her kenarda bir kapı vardır ancak en büyük kapı kuzeye bakandır. Tapınak gayet uzaktır. Tapınak, Kral Platosu denen ve Buz Tahtının bulunduğu platonun kuzeyindedir.
Eğitim sırasında büyücü olmak isteyenler, 'Eskilerin' şehrinde rastgele bir yere bırakılırlar. Karmaşık ve anlaşılamaz büyüklükteki 'Eskilerin' şehrinden çıkabilecek kişiler akıl sağlıklarını koruyabilen ve büyü yapmaya uygun olan kişiler olacaktır. Bu kişiler alınır ve iki günlük bir istirahata bırakılır.
Bu iki günlük dinlenmeden sonra Çırak ünvanını alır ve 13 Eğitimci ailesinden, kendi kökenlerinin ait olduğu ailenin eğitimine başlar. Bu eğitim 13 ay sürecektir ve ona bütün temelleri öğretecektir. Bu eğitimin ardından 12 ay boyunca diğer 12 Aileden birer ders veya görev alınır. Bu 25 ay tam bir başarıyla geçilirse Çıraklar "Magi" adını alırlar. Magi olamayanlar, ailelerinin tapınak içinde köleliğini yapmak zorunda kalırlar.
Magi olanlar, istedikleri bir ailenin yanında bir sene fazladan çalışmak isterlerse, o ailenin evladı kabul edilirler. Böylelikle o ailenin yanında kalmak şartıyla Okültist veya Eğitmen olma şansları vardır. Okültistler büyü araştırmaları ve deneyler yaparlar. Eğitmenler ise yeni Çıraklara yol gösterirler. Her eğitmenin aynı anda en fazla bir öğrenciyi alması şeklinde bir karar vardır.
Magiler "Kış Rahibi" olmak içi 13 platoyu gezmeli ve her birinin Liderlerinden önemli görevler almalıdırlar. Bu görevler tamamlanırsa bu ünvanı alırlar. Kış Rahipleri, kendi Platolarının soyundan olan Yüksek Kış Rahibi'ne hizmet ederler.
Yüksek Kış rahipleri her platoda yani her soyda birer tanedir. Ölene kadar yerlerine başkası geçemez. Yüksek Kış Rahibi olmak ise çok zordur. Yüksek Kış Rahibini öldürmek Murlkân'ın tam bir öfkesini üzerine çekmek demek olacağından, kimse Yüksek Kış Rahibi'ne dokunmak istemez.
Yüksek Kış Rahibi doğal yollarla öldükten sonra, ölen Rahibin tüm hizmetçileri (Yani Kış Rahipleri) büyük bir arenada savaştırılırlar. Kazanan ve diğer hepsini öldüren Yüksek Kış Rahibi olmaya aday kazanır. Böylelikle doğal seçilimin yasası uygulanır; En güçlü olan soyunu devam ettirir.