Kayıt Ol

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - Baal Adramelech

Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 8
16
Televizyon / American Horror Story
« : 27 Ekim 2011, 22:45:05 »


Walking Dead için:

Herhangi diziyi, bu dizinin introsunu beğendiğim kadar beğensem herhalde yönetmeninin yaşamına kadar ezberlemiş olurdum.

demiştim, aynısı bu dizi için de geçerli. Marshlands'dı sanırım, geçen dönem böyle bir dizi çıkmıştı. Bu dönemin korku dizisi de bu olacak gibi.

Not: Dizi bol bol maid fantezisi içermektedir, +18 zaten sanırım.

17
Bitmeyen Hikayeler / Güç Hikayeleri (NES) - Kurallar
« : 25 Ekim 2011, 14:46:14 »


Aurii Irkları

Krallıkların hanedanları daima Major ırklardan oluşmalıyken, Kahramanlar ve Loncalar çeşitli ırklardan oluşabilir. Minor ırkların krallık hanedanlarında olamayacak olmalarının sebebi oldukça az sayıda olmalarıdır.

Major Irklar

Spoiler: Göster

İnsanlar: Pek çok alt türe ayrılmış, Aurii'nin her tarafına yayılmış bir ırk. Elfler bir grup altında toplanamayacak kadar dağınık ve değişikken, insanlar üç aşağı beş yukarı daima birbirlerine benzerler.


Aasi Elfleri: Yüksek Elfler uzun zaman önce yok olduğunda, uzak kuzenleri onların yerlerini almak istediler. Aasi Elfleri her ne kadar güçlü olsalar da, Yüksek Elfler kadar bilge değiller.


Karanlık Elfler: Aasi Elflerinin en nefret ettiği ırk, Yüksek Elflerin yok olma sebebi. Kendi karanlık yöntemleriyle yönetir ve hükmederler. Hiç bir ırk onlar kadar önemli değildir onların gözünde.


Cüceler: Taştan evlerinde güçlü, gururlu oturan krallar. Asla taviz vermeyi sevmez asla değişmeyi sevmezler. Cüceler sanatlarında yetkindir.



Minor Irklar

Spoiler: Göster

Nordda İnsanları: Kuzey halkı ve kışa dayanıklıdırlar. Denizi severler.


Mori İnsanları: Doğunun uzak kesimlerinden gelen, sarı tenli ve kısık gözlü halk.


Yuslem İnsanları: Batıdaki büyük çölden gelen koyu tenli insanlar. Kaslı ve sabırlı savaşçılar.


Orman Elfleri: Kardeşlerinin salak savaşlarından bıkmış, kendini dünyadan olabildiğince soyutlayan elfler. Genelde kendi ormanlarından pek dışarıya çıkmazlar, krallıklar ve savaşlarla pek işleri yoktur.


Yarı-Elfler: Pek yerinde duramayan, daima arada kalmış savaşçılar. Pek kimseyle çalışmaz, kendi başlarına hareket ederler genelde.


Orklar: Kabile hayatı yaşar ve barbarlığı severler. Uzun süre bir yerde kalmaktansa, yağma yapıp yollarına devam etmeyi tercih ederler.


Yarı-Orklar: Savaşçı yarılarını kontrol altına alıp, hayatları boyunca onunla savaşmaya çalışanlar. Oldukları şeyden nefret edip, aynı zamanda onu kullanmaları gerekir çoğu zaman.




Aurii Dinleri

Aurii'deki tüm dinler üç aşağı beş yukarı aynı tanrılar grubuna dahildir. Çok az kendi başına bir dindir, çok daha azı tek tanrılıdır.

Major Dinler

Spoiler: Göster

Taş Ana: Evrenin tek bir taştan parçalanarak oluşturduğunu düşünürler. Doğaya saygıları bulunsa da, doğayı alıp bir başka şeye dönüştürmenin saygısızlıktan çok ona yardım olduğunu düşünürler.


Illuminue: Işığın dini. Yüce gerçeklerden bahseden ilk din. Dinin tek yasakladığı şey fanatikler ve karanlık duygulardır. Takipçiler asla ama asla savaş başlatmaz, savaşa gitmezler.


Mrv-Min-Dôm: Yıkım tanrılarının dünyayı temizleyeceği söylenir. Güç, bilgelik ve savaş üç istekleridir. Tutkulu savaşçılar, yıkım büyücüleridir onlar. Büyük Yıkım ile evrenin sonlanacağını düşünürler.



Minor Dinler

Spoiler: Göster

Esus Konseyi: Amaçları bilgi edinmek olan ve bu bilginin değerini bilen, yeraltı dünyasında oldukça etkili bir din. Çok az kişiyi aralarına alırlar. Tanrıları Esus'dur, yalanın ve kandırmacanın tanrısı.


Moorva Konseyi: Dünyanın çeşitli yerlerinde, kendi inançlarına göre Moorva denilen bir ateş ve karanlık diyarına kapılar açmayı deneyen bir grup. Bu kişiler Aurii ve Moorva'yı, eskiden ayrılmış iki kardeşi, birleştirdiklerinde ödüllendirileceklerini düşünürler.


Octopii Ovraloi: Denizin derinliklerinde yaşadıklarına inandıkları, delirtici ve rahatsız edici tanrılara inanırlar. Onlara tapmak, delirmek kutsaldır. Delinin doğru olanı düşündüğü söylenir.


Srvnmr: Böcek dini. Böceklere tapar ve onların kutsallığına inanırlar. Böcek tarafından öldürülen kişi kutsal sayılır ve gömülmez. Genelde daha medeniyetten uzak yerlerde inanılır bu dine.



18


Rp dışı başlığı diyebiliriz buna, takılın, bana küfredin, sıkıldık diye oflayın puflayın.

Ama söylediklerinizin karakterlerinize kötü dönüşlerde bulunmamasını beklemeyin piliz.

19
FRP Genel / Maryus nasıl ölsün?
« : 09 Ekim 2011, 22:15:33 »
evet arkadaşlar merak ettim ne düşünüyorsunuz.................. :fight: :elf :inca :üü :hıö ;) :D 8) 8) :xD

20
Geist the Sin-Eaters / Rules of Goddamn Geists
« : 09 Ekim 2011, 05:35:32 »

21
Geist the Sin-Eaters / Goddamn Geists - Nina & Valerio
« : 09 Ekim 2011, 01:52:07 »
Kurşunu o kafayla isabet ettiremedi Valerio. Ettirmesine de gerek kalmadı. Nina yere yığıldı. Aileden gelen kalp hastalığı o anki korku ile birleşince kalbi daha fazla dayanamamıştı. Kalp krizi geçirirken acı çekmeye başladı ve ardından yüzünü siyah mürekkepten oluşan bir kazana sokarcasına karanlık bir yerde buldu. Derisine, gözlerine batıyordu. Sonsuz bir hiçlik.

Seni oradan çıkarabilirim. İntikam almanı sağlayabilirim. Hiçliğin ortasında, mümkün olamayacak kadar gerçek, fiziksel bir ses. Nina gözlerini kırpıştırma ve karşısındaki garip, açıklayamadığı varlığı görme şansına böyle kavuştu.

22
Geist the Sin-Eaters / Goddamn Geists - André
« : 08 Ekim 2011, 22:17:31 »
Düşerken zaman yavaşlıyor diye bekler insan, ama öyle olmuyor. Yere düşmen ve beynindeki o bütün hücrelerin aynı acı sinyalini göndermesi ile, sonsuz karanlığa gömülmen çok kısa bir aralıkta gerçekleşiyor.

Birisi var, kafanın hemen yanında duruyor. Göremiyorsun, göremezsin. Kafanı kaldıramıyorsun bile.

Yaşamak ister misin? diye bir cümle dolaşıyor zihninde. Sesini duymuyorsun bile.

23
Geist the Sin-Eaters / Goddamn Geists - Andrew & Marde
« : 08 Ekim 2011, 21:39:23 »
Kanın hafifçe sokağa yayılırken, daha önce hissetmediğin gibi hissediyorsun her şeyi. Kulağına çalınan sesler, yanlış zamanda yanlış yerde olmanın ne kadar ironik ve hayatın boyunca yaptığın hataların ne kadar rahatsız edici olduğunu hatırlatırcasına yükseliyorlar. Gözünün önündeki sokak lambaları, ölümünle dalga geçer gibi gözünü alıyor.

Yağmur hafif hafif çiselerken rahatlayacağını sanıyorsun, son acı bunlar hissettiğin sanıyorsun. Öyle olmuyor. Gözünün ucuyla bir şey görüyorsun. Bir adam. Adamın takım elbisesi çürümüş ve parçalanmış. Lacivert giysileri onun ne olduğunu anlatmaya yetmiyor sana.

Adamın gözlerini, yüzünü göremiyorsun.

Adam ağzını açıyor, konuşmaya başlıyor. Söylediği şeylerini anlamıyorsun ama kelimeleri tanıdık geliyor sana. Bir anlaşma yapmak istiyor. Gülümsüyor.

24
Geist the Sin-Eaters / Goddamn Geists - Vincent
« : 08 Ekim 2011, 21:17:31 »
Soğuk koridorlar, sonunda küçük ama yeterli sayıda sandalyeye sahip bir odaya çıkıyor. Bir. Sandalyeye bağlı, ağzı yüzü kanlı duran adam, rahatsızcasına kıpırdanıyor ve gözlerine Vincent'ın bakıyor. Sonra yanındaki küçük masanın üzerindeki kesici ve ezici aletlere bakıp tedirgin bir şekilde gülümsüyor.

"Menüde bugün ne var doktor?"


25


Bu sizin nasıl öldüğünüzün hikayesi.

Ve nasıl döndüğünüzün.

Ve neye dönüştüğünüzün.

Detaylar, katılımcılar (Dúrgonath öldü, Laughing Madcap öldü, KoyuBeyaz öldü, Marius öldü, Fırtınakıran öldü, mit öldü) nasıl öldüklerini ve karakterlerinin genel hayatları hakkında bir takım bilgileri bu sayfaya yazdıklarında açıklanacak.

Not: Ölüm anınızda olanları anlatabilirsiniz ve diğer oyuncuların ölümleriyle bağlantılı olabilir. Ancak ölüm anı ve detayını pek vermeyin. Oyun o andan, belki bir kaç saniye öncesinden başlayacaktır.

Not2: Oyun içinde uzun betimlemeler yazmanıza gerek yok, daha rahat ve salaş oynayabilirsiniz. Karakterinizin rolünü yaptığınız sürece tabi.

Not3: Oyun içinde, hamlenizin en sonuna parantez içinde yazdığını her şey OOC sayılacaktır.

Not4: Port More

Spoiler: Göster


26
Kurgu İskelesi / Kapı
« : 27 Eylül 2011, 22:40:38 »
-Önsöz-

Biliyorsunuz, uzun zamandır bir şey yazmadım hiç bir yere. Bunun sebebi benim ilhamımı kaybetmem veya hayran mesajlarından sıkılmam olarak gösterilebilir. Ancak bu durumun sebep çok farklı ve uzun zamandır anlatmak istediğim, üzücü ve tedirgin bir yere doğru uzanıyor.

1996 senesinin kışında yazdığım ilk hikayenin robotlar üzerine olduğunu, sadık takipçilerim bilir. Bu hikayenin hiç tutmadığı ve hiç bir hikaye kitabında yayınlanmadığı, sadece kendi kişisel sitemde mevcut olduğunu da aynı kişiler biliyordur. Başarı kazanan ilk hikayem, aynı zamanda uzun soluklu ilk roman denemem olan Magista, Kıyametin 7 Günü olmuştu. Satış rekorları kırmasa da, insanların beni gelecek vaat eden bir yazar olarak görmesinin sebebiydi.

Tabi bu hikaye pek çoklarının başlangıcı ve tabi benim ünlü Kıyamet Seri'min ikinci kitabı olan Spiritus, Kıyametin 7 Haftası -ki bu kitap tam 5 sene sonra, 2002 yılında çıkmıştı- adlı kitabımı yayınlamamın sebebi olmuştu. İki sene önce, serinin arasına giren pek çok kitabı bir yana itip, üçleme halinde seriyi bitireceğimi açıkladığımda, işlerin bu kadar sarpa saracağından emin değildim.

Aurum, Kıyametin 7 Saati ile ve diğer kitaplardaki felsefi sorgulamalar ile insanların sosyolojik davranışlarına dair düşüncelerime bir nokta koyacak ve Kıyamet Serisine bir nokta koyup rahatlayacaktım. Karşıma çıkan en küçük engel, kitaplarımın basımını ve dağıtımını üstlenen firmanın (Alexander Yayıncılık Hizmetleri Tic. San. Ltd. Şti. Shit, Fuck, Ect ect.) gönderdiğim ilk versiyonu beğenmemiş olmasıydı. Neden beğenmediklerini sorduğumda bir cevap alamıyordum; bu nedenle firmaya rest çektim ve oynadığım kumarın sonucuyla karşılaşıp, başka bir yayıncılık ile anlaştım.

Kitabı yazmaya başlamamın üzerinden 7 ay geçtiğinde, en büyük sorun ile de karşılaşmış oldum. Hatırlarsınız, bir kazaya kurban gittiğim ve şans eseri kurtulduğum söylenmişti. Kısa süre sonra yalanladığım haberin arkaplanında çok daha fazlası döndü esasında. Bu basıma vermediğim, sadece internet üzerinden yayınladığım hikayem, olayın asıl durumunu ve vahametini kavramanız adına bir yol gösterici olacaktır. Tek korkum, hikayeyi tamamlayamadan aranızdan ayrılmaktır. Bu nedenle, bu hikayeyi bu gece, sabah olmadan bitirmeyi planlıyorum. Mart 27'nin sabahında, bu hikaye bitecek. Ve ben bir huzura kavuşabileceğim umarım.

Umarım hikayeyi dinler ve beni anlarsınız,    
Sevgilerimle,    
Harry G. Jennings      
Taslaklar /#662      

27
Oyunlar / Neverwinter
« : 08 Haziran 2011, 01:00:48 »

Neverwinter. Cyrptic Studios tarafından geliştirilen DnD 4e sistemi tabanlı, Co-Op ve Multiplayer  olarak tasarlanan rpg oyunu. Foundry adlı bir campaign editörü ile birlikte geleceği söyleniyor. Mevcut iki resimden bu editörün başarılı olacağını düşünmeden edemiyorum. Online bir oyun olacak ancak şimdilik ödeme kısmının nasıl olacağı belli değil.

http://www.playneverwinter.com/

28
Bilim & Teknoloji / Anonymous
« : 06 Mayıs 2011, 14:27:20 »

Anonymous, dünya çağında 'özgürlük' adına çeşitli aktivist hack (onların deyimiyle hacktivist) çalışmalarında bulunan bir gruptur. Aşağıda Wikipedia sayfası ve Anonymous hakkında bilgiler veren üç adet Youtube videosu mevcut. Ayrıca asıl 'haber' sitelerinin linkini de verdim.

http://anonnews.org/

http://en.wikipedia.org/wiki/Anonymous_(group)

http://www.youtube.com/watch?v=5i2-naTYsAM

http://www.youtube.com/watch?v=wEV2CMfhCeo

http://www.youtube.com/watch?v=AG2tOSPfUFE


29
Bitmeyen Hikayeler / CthulhuNES (or this is madNES!)
« : 05 Mayıs 2011, 23:23:09 »

Tarihin yazdığı tüm zamanlardan önce...

Yüce varlıkların, büyük güçlerin hala dünya üzerinde yürüdüğü tarihlerde, insanoğlu ayağa yeni yeni kalkmış ve onlara karşı direnmeye başlamıştı. İnsanoğlunun genç ve güçlü olduğu bu tarihlerde, o varlıkların savaşı devam etmekteydi.

Ancak pek az insan onların geçtiği yerlerde yürürdü, bu nedenle çok azı Akdeniz'in doğusundan ayrılmış ve uzak bölgelere yerler kurmuşlardı. Doğu Akdeniz'in medeniyetlerin doğduğu yer kabul edilmesinin asıl nedeni bu olacaktı sonraki yüzyıllarda.

Bu karanlık ve acımasız çağın ortasında, halklar kendilerini korumak için bir araya gelir oldular. Böylelikle ilk uluslar kuruldu.


Oyun Hakkında

Oyun, antik zamanlarda geçen bir tür rol yapma-strateji oyunu. Amacınız kontrol ettiğiniz topluluğu en iyi şekilde yönetmek ve, pek ilerleyebileceğinizi sanmadığım için eheh, en azından yok olmasını engellemek.

Oyun için Chrome veya Firefox kullanmanız gerekecek, aynı zamanda Mumble'da yüklenmeli. Çünkü oyun sesli oynanacak. Ayrıca oyun yüksek oranda rol yapma gerektireceği için, deneyimli bir frp oyuncusu olmadan veya Cthulhu mitolojisini pek bilmeden oyuna bulaşmanız tavsiye edilme edilmez.




Oyunda bir şehir devleti olarak başlayacaksınız. Ancak sahip olduğunuz devletin haricinde, asıl önemli olan karakteriniz. Zaten oyun içinde Kralı, Lideri, Kabile Reisini veya artık ülkenizin başındaki herife ne deniyorsa onu oynatıyor gibi oynayacaksınız.

"Ulağımı çağırıyorum ben."
"Geliyor, reverans yapıyor. 'Emriniz, Kralım?' diyor bir de."
"'Yanına beş asker al ve Hattuşa Kralına barış çağrımı gönder.' diyorum."


Mesela burada, Kralın ulağa para vermesi veya daha fazla adam vermesi fark yaratacaktır.

Halk Yaratmak

Halk yaratırken aşağıdaki bilgileri doldurmalısınız. Biraz daha aşağıda, bilgileri nelerle doldurabileceğinizi anlatan parçalar bulunmaktadır.

Alıntı
Şehir İsmi:

Halk İsmi: Halkınızın kendine seslenişi, veya diğer halkların onları bildiği ismi
Halk Niteliği: Savunmacı, Yayılmacı, Dini, Okültist, Savaşçı, Soyutlanıcı; Bundan iki tane seçilecek.

Lider Adı:
Lider Özelliği: Karizmatik, Taktikçi, Öğretici, Başrahip; Bundan bir adet seçilecek.

Halk Niteliği
Spoiler: Göster
Savunmacı: Savunma savaşlarında askerler ekstra güç kazanırlar. (+10 Savunma)
Yayılmacı: Şehir dışına yapılacak her türlü şey (yol, maden...) çok daha hızlı yapılacak (+10 Gelişim)
Dini: Dininizi oluşturduğunuz tanrılar için yaptığınız tapınmaları tamamlamak hızlanacak. (+15 Din)
Okültist: Karanlık öğretilerin uygulanması daha kısa sürecek. (+15 Okült)
Savaşçı: Saldırılarda askerler ekstra güç kazanacaklar. (+10 Saldırı)
Soyutlanıcı: Halkın iradesi daha kırılmaz olacak. (+10 Birlik)
Lider Özelliği
Spoiler: Göster
Karizmatik: Lider, halkını bir arada tutacak özelliklere sahip olacak. (+5 Birlik, -5 Okült)
Taktikçi: Komutan, halkı koruyacak ve düşmanlarını ezecek. (+5 Saldırı, +5 Savunma, -5 Gelişim, -5 Din)
Öğretici: Önder, halkı geliştirmek adına yapması gerekenleri iyi bilecek. (+10 Gelişim, -5 Savunma, -5 Saldırı)
Başrahip: Bilge, mistik konularda olan bilgisiyle halka yol gösterecek. (+5 Din, +5 Okült, -10 Saldırı)


Ülke Özellikleri

Her ülke, Karakter kartında belirlenenler dışında bazı diğer özelliklere sahip olacaklar. Bu özelliklerin her biri, oyunun başında, 3d10+20 ile yarı şans yarı eşitlik içinde belirlenecektir. Buradan sonraki tüm işlemler oyun yöneticisi işidir, sadece bilginiz olsun diye yazıyorum.

Oyun içinde, herhangi özelliğe ihtiyaç duyulduğunda d100 zar atılacak, eğer gelen sayı özellikteki sayıya eşit veya azsa başarılı sayılacaktır. Diğer türlü başarısız olacaktır.

Savaşlarda, saldıranın 'saldırı' ve savunanın da 'savunma' zarları atılır, iki taraf da başarılı olursa savaş bir tur uzayacaktır.

Ritüel veya Din yapıldığında, her tur izin verildiği kadar tapınılır veya ritüel yapılır. Başarılı olan her atış için yapılan ritüelin veya tapınmanın %10'u tamamlanır. Bu işlemin sonuca ulaşmasıyla büyü veya tapınmanın isteği sonuca ulaşır.

Şehir Dışı bir olayda, mesela keşif, gözcü kulesi kurma, maden veya yol yapma gibi, gelişim zarı atılır ve tek başarı yeter.
Örnek Karakter Kartı
Şehir İsmi: R'lyeh
Halk İsmi: Cthulhoid
Halk Niteliği: Yayılmacı, Dini
Lider Adı: Cthulhu
Lider Özelliği: Başrahip

Savunma: 38
Saldırı: 23 (33-10)
Gelişim: 52 (42+10)
Birlik: 34
Okült: 46 (41+5)
Din: 52 (32+15+5)

Tapınma: 5
Ritüel: 4
Ordu: 3

Delilik: 0

Diplomatik olaylarda, Birlik zarı atılır ve tek başarılı yeterlidir. Eğer iki oyuncu diplomatik bir anlaşma tartışması yapıyorlarsa karşılıklı atılmalıdır. İki tarafın da başarılı olması durumunda gelen zarı yüksek olan kazanır.

Halkın Bütünlüğü tehdit edildiğinde, mesela delilik arttığında veya halkı bölecek bir olay olduğunda veya halk toplu panik durumuna geldiğinde tüm özellikler toplanır ve 6'da 1'i alınıp zar atılır. Eğer başarılı olursa durumun oyuncunun istediği yöne gider.

Her ülke, aynı zamanda üç ayrı özelliğe de sahiptir. Bunlardan 'Tapınma' tanrılara turda kaç kere tapınılabileceğini belirler; 'Ritüel' aynı şeyi büyüler için söyler; 'Ordu' ise oyuncunun sahip olabileceği maksimum ordu ve filo sayısını yazar.

Tapınma = Din/10
Ritüel = Okült/10
Ordu = Saldırı+Savunma/20

Bütün değerler aşağı yuvarlanır.

Son olarak, ülkenin sahip olduğu değerlerin hepsinin dışında 'Delilik' seviyesi vardır. Başarılı olan her tapınma, her büyü bunu az yada çok arttırır (oyun yöneticisi 2d10 atar) ve seviye 150'e geldiğinde oyuncu oyunu kaybetmiş sayılır. Eğer, delilik seviyesi Birlik+Gelişim'den daha azsa veya eşitse her tur 1 seviye azalır delilik, en az sıfır olmak üzere. Eğer delilik seviyesi fazlaysa 5 turda 1 seviye azalır.




"Ordular savaşa giderken konuşma yapıyorum ben. 'Ülkemizin bu karanlık çağda hayatta kalabilmesi için! Atlılar, ileri!' ve atımı hızlıca öne sürüyorum, yaratıklara doğru."
"Gölün içinden çıkan ilginç yaratıklar ellerindeki sopaları düzensiz bir şekilde tutuyorlar ve önden üç beş askeri avlıyorlar. 48 geldi, saldırın başarılı. Onların savunması başarısız. Anlat istersen."


Sembol Bilgileri


Soldaki kutucuktaki resimleri, oyun içinde haritada birebir göreceksiniz. Açıklamaları hemen aşağıdadır.

Savaş: İki veya daha fazla ordu arasında savaş varken, orduların ortasına konur. Savaş olduğunu belirtmek adına.
Ritüel: Yanına konulduğu şehirde ritüel yapılmakta olduğunu belirtir.
Tapınma: Yanına konulduğu şehirde tapınma yapıldığını belirtir.

Kalıntı: İnsandan önce yaşamış veya orada bulunmuş yaratıkların binalarının kalıntıları, şehirlerin yıkıntıları.
Lanet: Yanına konulduğu orduya, filoya, ritüele veya tapınmaya üzerinde yazan penaltıyı verir.
Güç: Yanına konulduğu orduya, filoya, ritüele veya tapınmaya üzerinde yazan bonusu verir.

Tahta Kale: Kurulma zorluğu: 2, Bonus: İçindeki orduya +10 Savunma, Penaltı: -10 Birlik
Taş Kale: Kurulma zorluğu: 3, Bonus:  İçindeki orduya +20 Savunma, Penaltı: -15 Gelişim -5 Birlik
Kasaba: Kurulma zorluğu: 1, Bonus: +2 Gelişim, Penaltı: -4 Saldırı

Başkent: Kurulamaz. Her oyuncunun ilk binası budur. Artısı veya eksisi yoktur.
Liman: Eğer deniz kenarına kurulmuş Kasaba/Taş Kale/Tahta Kale/Başkent varsa, otomatikman orada bundan bir tane vardır. Filolar buradan çıkartılabilir ancak.

Liman Kenti: Kurulma zorluğu: 2, Bonus: Liman Kentinden filo çıkartılabilir, Penaltı: -2 Gelişim -4 Saldırı
Maden: Kurulma zorluğu: 1, Bonus: +2 Birlik, Penaltı:  -4 Savunma

Yıkıntı/İnşaat: Yıkılmış bir yerin bölgesinde bu durur. Keşfetmek, ilginç sonuçlara sebep olabilir, bu durumda üstünde 'Yıkıntı' yazar. Veya, inşaat halindeki bir bina simgesi olabilir. Bu durumda bina adı, tamamlanan ve gereken başarı sayısı üzerinde yazar (Taş Kale/1/3 gibi).
Tahta Kule: Kurulma zorluğu: 1, Bonus: +5 Büyü +5 Din, Penaltı: Tamamlanan her tapınma/ritüele +d10 Delilik.
Taş Kule: Kurulma zorluğu: 2, Bonus: +10 Büyü +10 Din, Penaltı: Tamamlanan her tapınma/ritüele +2d10 Delilik.

Yel Değirmeni: Kurulma zorluğu: 1, Bonus +1 Gelişim +1 Birlik, Penaltı -2 Savunma -2 Saldırı
Ordu Kalıntısı: Yok olmuş bir ordunun kalıntısı. Keşfetmek ilginç sonuçlara sebep olabilir.
Filo Kalıntısı: Yok olmuş bir filonun kıyıya vuran kalıntısı. Keşfetmek ilginç sonuçlara sebep olabilir.

Yol: Kurulma zorluğu: 1, Bonus: Üstünden geçen orduya +2 hız, Penaltı: Üstünden geçen orduya -2 Saldırı -6 Savunma (Şehir kuşatmaları hariç). Resimde olmamakla beraber, yol parça parça kurulan bir şeydir. İki nokta arasına yol kuruyorum demek olmuyor y
ani. Yollar güney-kuzey, doğu-batı, kuzeydoğu-güneybatı ve güneydoğu-kuzeybatı yönünde olmak üzere 4 farklı şekildedirler. Yolu ne yöne doğru kurmak istediğinizi söylemeniz gerekir.

Bunlar dışında haritada göreceğiniz semboller genelde kendi kendime hatırlatma olarak konulmuştur. Ayrıca oyun içinde yapılan büyüler, dini etkiler ve benim yarattığın rastgele olaylar gibi şeylerin tamamı burada belirtilmemiş sembollerle yapılacaktır.

Ordu ve Filo Hızları ve Büyü/Tapınma Mesafeleri

Ordular, turda 2 kare gitmektedirler. Filolar ise turda 3 kare giderler.

Oyun içinde, oyuncunun yaptığı tapınmalar veya büyüler, herhangi binasından 30 kare uzaklığa kadar yapılabilmektedir.




"Kaşiflerin, yıkıntılarda bir kitap buluyorlar. Ancak sadece bir tanesi dönüyor, diğerlerinin ilginç yaratıklar tarafından öldürüldüğünden bahsediyor."
"Bir ordu gönderiyorum oraya, durumu kontrol altına almak için. Ne bu yaratıklar, tasvir edebiliyor mu?"


Dış Tanrılara Dair

Dış tanrılar, dünya ile iletişimini sadece onlara tapınanlar yoluyla sağlayan, bazen onlara görünseler de bizzat karışmayan her şeye kâdir, korkunç ve delirtici varlıklardır. Kısaca, en önemlileri, aşağıda anlatılıyor.

Azathoth: Dış Tanrıların lideri, Nükleer Kaos, Her şeyin başlangıcı, Evrenin merkezi.
Nyarlathotep: Sürünen kaos, Azathoth'un habercisi, Kara-Adam.
Shub-Niggurath: Bin Çocuğun Pisliği, İsimlendirilmemiş Olanın Karısı
Yog-Sothoth: Yog-Sothoth kapı, anahtar ve kapının gardiyanıdır. Geçmiş, şimdi ve gelecek, hepsi Yog-Sothoth'da birleşir.


Eski Tanrılara Dair

Eski Tanrılar, Yüce Eskilerin yok olmasının sebeplerinden biridir. Yüce Eskiler dünyaya kaosu getirince, Eski Tanrılar pek çoğunu hapsetmiş, kalanlarıyla da savaşa tutuşmuşlardır. Zamanla, onlar da solmaya ve insanlardan kaçmaya başlarlar, insanlar onları aradıkça...

Bast: Kedi tanrısı.
Hypnos: Uyku Lordu, Bilinmeyen görünüşün gizemli varlığı.
Ulthar: Sothoth'un oğlu, Yüce Eskileri izlemek üzere dünyaya gönderilen tanrı.

Bunun dışında, çoğu mitolojik tanrı da Eski Tanrılardan kabul edilir...


Yüce Eskilere Dair

Yüce Eskiler, çoğunlukla Dış Tanrılar tarafından yaratılmış ebedi yaratıklardır. Dünyayı yönetmek üzere, 'ölü' de olsalar, uyuyor da olsalar etkilerini daima hissettirir ve daima kendilerine tapacak ölümlüleri bulurlar. Onlar sabırla beklemektedirler, yıldızlar dizilince sıraya, tekrardan dünyaya hükmedecekler.

Bokrug: Sarnath'ın Ölüm Hükmü, Yüce Deniz Kertenkelesi
Chaugnar Faugn: Tepelerdeki Korku, Besleyici, Caug-Narfagn
Cthulhu: Uyuyan Tanrı, Yüce Rahip, R'lyeh'in Ustası
Cyäegha: Bekleyen Karanlık, Yok Edici Göz
Hastur: Konuşulamaz Olan, İsimlendirilenemez, Uzayın Lordu, Sarılar İçindeki Kral
Ithaqua: Rüzgar Yürüyen, Beyaz Sessizlik, Soğuğun Tanrısı
Tsathoggua: N'kai'nin Bekleyicisi, Kurbağa-Tanrı
Y'golonac: Kirletici
Yig: Yılanlar Babası
Derinde Olanlara Dair

Derinde Olanlar, Yüce Tanrıların bir uzantısıdır. Genelde insanları manipüle etmek için uğraşırlar ve onları denize çekerler.

Dagon: Cthulhu'nun Yıldız-Dölü
Hydra: Cthulhu'nun Yıldız-Dölü
Ythogtha: Tek Gözlü Kurbağa, Cthulhu'nun Oğlu


Diğer Varlıklar ve Yaratıklar

Dünya bilinmezlerle bu kadar doluyken, çok daha gizemli ve insanların akıllarının alamayacağı şekillere sahip pek çok yaratık dünyada bulunmaktadır... Bu yaratıkların bir kısmı insanlara parazitlerken, pek çoğu insanlardan önce de buradaydılar.

Ay-Yaratıkları: Ay'da yaşadığını düşündükleri tanrılarına tapan, yumuşak vücutlu, neredeyse gözsüz kurbağa gibi ancak iki ayağı üstünde, değişken vücut yapısına sahip olabilecek kadar esnek yaratıklardır. Bunların bir kısmının Derinde Olanlar'ın dönüştürdüğü insanlar olduğunu sanılır.

Byakhee: Büyük kanatlı, insan boyutlarında ve dinazora benzeyen ama kahverengi derili uçan yaratıklar...

Chthonian: Devasa mürekkep balıklarına ve solucanlara benzeyen benzer bir yaratık. Su tarafından zarar görürler, karanın içinde yaşarlar...

Eskiler: Eskiler, uzaydan gelmiş ve isimleri unutulmuş bir ırktır. Bu ırk, dünyada ilk canlıların var olmasına bile sebep olmuş olabilir. Mi-go, Yith ve Derin Olanlara karşı savaşmışlardır. Aynı zamanda Soggoth'ların da yaratıcıları bunlardır. Yarattıkları Soggoth'lar onlara karşı ayaklanınca, uygarlıkları tamamen çökmüştür.

Kara Çocuklar: Shub-Niggurath'ın çocukları olan bu yaratıklar, üç ayakları ile duran ve çok sayıda kolları bulunan garip yaratıklardır.

Leng İnsanları: Leng yaylasında yaşayan halklar da oraya benziyor yavaş yavaş. Söylenene göre Leng yaylasında Satir benzeri insanlar yaşarmış.

Mi-go: Mi-Go, uçan, çok kanatlı bir uzaylı ırkıdır. Dünyada oldukça az bulunurlar şu zamanlarda... Ancak oldukça tehlikelidirler de.

Shoggoth: Shoggoth, Eskiler'in yarattığı biçimsiz, onlarca gözü ve onlarca ağzı olan bir et yığınıdır.

Yith'in Yüce Uygarlığı: Yith, zaman yolculuğunda ustalaşmış eski ve güçlü bir uygarlıktır. Yith adlı gezegenleri yok olunca, zihinlerini dünya üzerindeki bazı bedenlere taşımışlardır... Bundan fazlası pek bilinmez.




30
Kraliyet Meydanı / FRP Kitapları
« : 01 Mayıs 2011, 16:21:07 »
Türkiye'de bulunmamasından veya yüksek fiyata satılmasından dolayı frp kitaplarını tanıdık bir yere bastırmaktayım. Eğer bir kitap bastırtmak isteyen olursa bunu yurtdışından getirmekten daha uygun bir fiyata (kitap kalınlığına göre 15-30 lira arası) sağlayabilirim.

Elimdeki pdfleri altta sıraladım, bunun dışında bir kitabı bastırmak isterseniz pdf linkini vermeniz yeterli olacaktır.

A Song of Ice and Fire, Battlestar Galactica, Call of Cthulhu (5.6, Chaosium), CthulhuTech, Dragon Age, Dungeons & Dragons (3.5), Dungeons & Dragons (4.0), Middle Earth Role Playing, Mouse Guard, Nephilim, Pathfinder, Shadowrun (4.0), Star Wars (Saga Edition), Trial of Cthulhu, Warcraft, Warhammer 40K, Warhammer Fantasy, World of Darkness (New), World of Darkness (Old)

Para/Kargo ve genel ulaşım kısmını özel mesajdan konuşursak daha rahat olacaktır. Aklımda spesifik bir şey bulunmamakta. Ayrıca bazı kitaplar diğerlerine oranla daha kalitesiz olabilir, çok eski kitapların taranmış versiyonları pek güzel olamayabiliyor. Bunları ayrıca size belirtirim, o kitaplardan birini istediğiniz takdirde.

Özel mesajdan iletişime geçerseniz herhangi istek, soru ve bunun gibi şeyler için, daha iyi olur.

Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 8