Kayıt Ol

Nick'lerinizin Anlamları

Çevrimdışı Nirnaeth

  • ***
  • 849
  • Rom: 4
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nick'lerinizin Anlamları
« Yanıtla #30 : 19 Haziran 2008, 21:46:16 »
Sorup sorup duruyorlar :D Jensou, Fransızca'da 'Cansu' olarak okunuormuş.. ;D

Çevrimdışı Arlinon

  • ***
  • 456
  • Rom: 14
  • Savaş ve Ateş
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nick'lerinizin Anlamları
« Yanıtla #31 : 19 Haziran 2008, 22:41:02 »
Amras Ringeril; adın ozan galiba : )

Arlinon, savaş ve ateş tanrısı dedin ama hangi mitolojide yahut hangi diyardaki savaş ve ateş tanrısı bu?

Sürpriz olsun sonra açıklayacağım :)

Çevrimdışı Jejune

  • ***
  • 658
  • Rom: 1
  • *LucillaClarté'm. ~
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nick'lerinizin Anlamları
« Yanıtla #32 : 19 Haziran 2008, 23:05:33 »
Nedir şimdi CursedQueen, pek bi manası yok. :P Cursed gerçekten lanetli olduğuma inandığım için, queen'in amacı da 7. sınıftan beri söylerlerdi bana kuin kuin diye ki yazılışına da hayranımdır ayrıca o nedenlen. :melk

hanımefendı hatırlarsanız Cursed bız konusurken ortaya cıkmıstı :P ve evet sen cidden lanetli olduguna ınanıyodun. :P "lanetli insan" yazardı nıcklerımızde :P zaten hpcden DaRk_QuEeN muhabbetı vardııı sonra git gide CursedQueen oldu seninki =P pek de güzel oldu  :klp :P

Çevrimdışı Aet. Silentium

  • *
  • 2
  • Rom: 0
  • Karanlık asla ışığa karşı koyamaz.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nick'lerinizin Anlamları
« Yanıtla #33 : 23 Haziran 2008, 07:37:38 »
Nickimin açılımı Aeternus Silentium, bu ise "Ebedi Sessizlik" anlamına geliyor.
...fırtınaların açılmasına hiç izin vermediği bir defter olarak son buldu...

Çevrimdışı PhoenixMan

  • ****
  • 919
  • Rom: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nick'lerinizin Anlamları
« Yanıtla #34 : 23 Haziran 2008, 09:25:09 »
Aslında öyle çok da uzun bir geçmişim yok bu nickle ama çok seviyorum nickimi... :P Fantastik Dünya'da, mitlerde falan hayran olduğum kudretli ve yüce varlıklardır ankalar, hep bir sempatim olmuştu onlara karşı, işte bu da madalyonun görünen yüzü diyelim ve geçelim :P ;) ve işte madalyonun iç yüzü: ben kendimi ankalara benzetirim, yıkılmam gereken anlarda hep tekrar ayağa kalkıp savaştım, hiçbir şey beni yıldıramadı, hastalığım veya yenilmekte olduğumuz basketbol maçları falan ;D (bazı maçlarda kendimi kaybetmişimdir hatırlamam neler yaptığımı :P) tabiri caizse küllerimden yeniden doğmakta ve hayat mücadelesinde üstüme yok da denebilir... İşte bunların hepsini birleştirdim ve bu nick ortaya çıktı... :P ;) ;D

edit: ehh tabii bir de erkek olduğum için Man'i uygun gördüm... :P belirtmek istedim, onu soranlar da oldu da... :P

Çevrimdışı Baal Adramelech

  • *****
  • 1838
  • Rom: 59
  • The Hermit
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nick'lerinizin Anlamları
« Yanıtla #35 : 03 Temmuz 2008, 00:06:29 »
Şindi bi düzenleme gerekiyor buna. Tüm adlarımı yazmamışım ben. Şöyle ki,

Adramelech Lucifer Jehoel Sifaus Siffer S'arrus

Adramelech: Şeytan adlarından biri. Özel bir güce sahip bir düşmüş melekti.
Lucifer: Düşmüş meleklerin başı. "Işık Veren/Getiren" anlamına gelir Latince'de. Aynı zamanda en büyük Archangel'dı zamanında.
Jehoel: Melek Adlarından biri. Cennetin kapısını bekleyen meleklerden biri. Sakinliği temsil eder.
Sifaus: Atlantis'li Büyücülerden biri. Ateş üzerine güçlenmiştir özellikle.
Siffer: Sıfır'ın yanlış yazılmış hali. İlk kullandığım isim.
S'arrus: Kendi araştırmalarımda öğrendiğim kadarıyla Sümerce'de "Güç İle Yükselen" anlamına geliyor. Büyücü adım olarak bunu kullanırım.
#rekt

karus

Ynt: Nick'lerinizin Anlamları
« Yanıtla #36 : 05 Temmuz 2008, 11:34:00 »
karus
ben adimin kombinasyonlarini cikarirken buldum
ve de hosuma gitti kullaniorum
tamamen ozgun

Çevrimdışı Amèlie

  • ***
  • 531
  • Rom: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nick'lerinizin Anlamları
« Yanıtla #37 : 05 Temmuz 2008, 11:55:57 »
Benimkini bilmeyen var mı? :P

@ tamam varmış buyrun http://www.kayiprihtim.org/forum/sinema/779/0/ :P

Çevrimdışı darkguardian

  • **
  • 183
  • Rom: 6
  • tırı vırı yapmaya gerek yok dimi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nick'lerinizin Anlamları
« Yanıtla #38 : 05 Temmuz 2008, 12:08:14 »
ben
benimkinide tahmin etmeyen yoktur sanırsam
вєLuм ηaм aямσηтh, ηaм aямσηтh ωićтσяia
σηє daяк aFтєяησσηLiкє a Shadσw i FLєwтhяσuqh тhє яaiη тhaт FєLL Sićк wiтh Laмєηт
тσ тhiS hσuSє σF iηćєSт
Fσя whєη wє uηdяєSSєd вLaSphємiєS aqaiηSт ωєηuS wєяє яєηт тhσuqh a SiSтєя яємσωєd hєя whiтє вσdγ appяσωєd
тhє paяadє σF мγ hєaωєηLγ quєSтSγєт, aLL тσηquєS aяє ησт тяuє Sσмє aяє Fσякєd σя aSкєw Liкє aη uηćiωiL Sєяpєηт'S aт вєSт Fσя σuSтєd Fяσм єdєη i FauSтєd aLL яєaSση hσσк iη мσuтh Liкє Saiηт pєтєя paη тσ hauηт Faiяγ qяσωєS
aηd hσт ωiяqiη ćσωєS whєяє iη тhє pяσмiSćuσuS Swaм
i єLєćтєd LσωєяS aηd яєjєćтєd σтhєяS мaтhiSтяiSSєS тhaт dση'т qiωє a daмη

вuт Fσя тhσSє тhaт SтiLL dσ
мγ dєєp iηтєяєSт qяєw
тhє яiSє σF тhє тяuє pєηтaqяaм!

Blackthron Society

Çevrimdışı magicalbronze

  • *
  • 4075
  • Rom: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nick'lerinizin Anlamları
« Yanıtla #39 : 05 Temmuz 2008, 12:33:34 »
ehehe bende yazmıştım bir yere, burayada yazayım.. :D

Bundan bir kaç yıl önce hazırlık okumama rağmen yahoo'ya girip 4 saat boyunca mail almak için çabalayan ben, sonunda rezil rüsva bir şekilde kendime küfürler ederek eve döndüm.

"Yahho'dan bile bir mail alamıyorsam ne işe yarıyorum ben!" diyordum kendi kendime...

Diğer gün okulda hala aklım bu bir türlü alamadığım mail konusundaydı. İngilizce hocam (aslında hocadan çok bir arkadaş..) bunu farketti ve bana derdimin ne olduğunu sordu. Olayı anlattığımda bana gülümsedi ve diğer güne okula bana bir mail adresi alarak geleceğini söyledi. Doğum tarihimi ve istediğim nicki belirtmiştim ona. Nickte tabiki ozamanki aklıma kendi ismimi vermekti. Direk Hakan Tunç olsun demiştim...

Ertesi gün hocamı gördüğümde çantasından çıkardığı bir kağıtla bana doğru geliyordu. Kağıt parçasını bana uzattı ve üzerlerindekini okudum;
----------------------------------
Kullanıcı adı: magicalbronze
Şifre: ************
mail.yahoo.com dan giriş yapabilirsin...
----------------------------------
Hemen "Bu ne hocam?" diye sordum tabi. Oda bana olayuı anlattı. Maili alırken aslında herşeyi benim istediğim gibi yazmıştı. Kullanıcı adımıda Hakan Tunc yapmıştı fakat yahoo bunu kabul etmemiş sonradanda hocam; hakan_tunc, tunc_hakan, hkn_tunc gibi bir çok değişik kullanıcı adı denemiş faskat hepsindede başarısız olmuştu. Ayrıca sonunda sayılı alt çizgili nicklerdende hoşlanmıyordu ve düşünmeye başlamıştı. Olayı bana aynen şöyle anlattı;

"Birçok nick denedim fakat olmadı. Sonuna doğum tarihinin son iki rakamı veya okul numaranın rakamları gibi sayılar konulmasından da hiç hoşlanmıyorum. Sonra aklıma seninle ilgili özellikler gelmeye başladı. Harry Potter'ı ve bununla beraber büyüyü ve sihiri çok sevdiğini düşündüm. "Sihir" evet çok güzel fakat ingilizce olarak yazılması eminim daha hoşuna gidecektir dedim ve magic türedi buradan. Sonra sana öz bir şey olması için soyadını kullanayım dedim. Tunç yani bronze. Evet "magic bronze" - Sihir Tunç, eh böyle güzel durmadı sihire de bir ek getireyim de daha anlamlı dursun dedim ve Sihirli Tunç çıktı ortaya yani magicalbronze"

İşte daha o zamandan beridir bitmeyen bir sevgiyle kullanırım bu adımı, çok hoşuma gidiyor. Hocama bu konuda hala minnettarımdır...
"Her neyse sahip olunan, doğar ve ölür.
Bu nefsi müziğin içinde sıkışmış herkes
İhmal eder ölümsüz aklın harikalarını."
- William Butler Yeats, "Sailing to Byzantium "

Çevrimdışı Amèlie

  • ***
  • 531
  • Rom: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nick'lerinizin Anlamları
« Yanıtla #40 : 05 Temmuz 2008, 13:03:13 »
Masal gibiydi hakan abi, uyuycam şimdi :P

Çevrimdışı magicalbronze

  • *
  • 4075
  • Rom: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nick'lerinizin Anlamları
« Yanıtla #41 : 05 Temmuz 2008, 13:17:23 »
Masal gibiydi hakan abi, uyuycam şimdi :P
Görende zorla okutturduk sanacak.. :P
"Her neyse sahip olunan, doğar ve ölür.
Bu nefsi müziğin içinde sıkışmış herkes
İhmal eder ölümsüz aklın harikalarını."
- William Butler Yeats, "Sailing to Byzantium "

Çevrimdışı simosopo

  • **
  • 166
  • Rom: 0
  • anti-kayiprihtim
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nick'lerinizin Anlamları
« Yanıtla #42 : 05 Temmuz 2008, 13:49:46 »
bunu bana geçen sene msn de anlatmıştın hakan abi ;D o yüzden okuma gereği hissetmedim :P
nick de çok hoşuma gitmişti zaten ;D ;D hocanın da iyi hayal gücü varmış :P

Çevrimdışı

  • ****
  • 1512
  • Rom: 4
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nick'lerinizin Anlamları
« Yanıtla #43 : 15 Temmuz 2008, 11:59:25 »
Benim nick'imin öyle pek hikayesi yok elfçede Gülnur demek sadece bu kadar.. ;D

Çevrimdışı Morien

  • *
  • 9
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Nick'lerinizin Anlamları
« Yanıtla #44 : 16 Temmuz 2008, 01:08:38 »
Nickimin hiçbir anlamı yok ben salladım.

Kayıp Rıhtım Arşiv Forum

Ynt: Nick'lerinizin Anlamları
« Yanıtla #44 : 16 Temmuz 2008, 01:08:38 »