Kayıt Ol

Güç Hikayeleri (NES) - Başvurular & RP Dışı

Çevrimdışı Baal Adramelech

  • *****
  • 1837
  • Rom: 59
  • The Hermit
    • Profili Görüntüle
Güç Hikayeleri (NES) - Başvurular & RP Dışı
« : 29 Ekim 2011, 13:39:19 »


Kurallar Sayfası



Krallık Yaratmak

[Krallık İsmi], [Hanedan İsmi], [Hanedan Irkı], [Kral ismi], [Başkent İsmi] ve dört tane olan [Şehir İsmi] kısımlarını doldurup, kartın en altına yazdığınız bir hikayeyle buraya atın. Önceki oyundan gelenler, önceki oyundaki hikayelerini yazmakta serbesttirler.

Din kısmını doldurmak isterseniz, kurallar sayfasının ilk mesajındaki dinlerden birini seçebilirsiniz. Hanedan ırkı kısmını da ilk mesajdan düzenleyebilirsiniz.

Diğer tüm sayılar ve detayları oyun yönetisi halledecektir.



Lonca Yaratmak

Lonca yaratırken [Lonca İsmi], [İsim], [Askeri/Ticari/Ruhani] kısımlarını yazdıktan sonra, seçtiği türe göre 7 seviyelik teknik seçer. Ancak herhangi tekniğin 3. seviyesinden fazla seçemezsiniz. Mesela Askeri tür seçen birisi 7 seviyelik tekniğini şu şekilde dağıtabilir:

Suikastçilik, Seviye 3 (%45)
Yağmacılık, Seviye 2 (800)
Diplomasi, Seviye 2 (%20)

Ayrıca, en alta, lonca hakkında, ne yapmak istedikleri, ne oldukları, nasıl kurulduğu gibi konular hakkında kısa bir hikaye yazılmalıdır.

Geri kalan kısmını oyun yöneticisi halledecektir.



Krallık Oyuncuları (3/5)
-LegalMc
-Raisor
-SoulSucker
-
-

Lonca Oyuncuları (4/5)
-Fırtınakıran
-KoyuBeyaz
-TRN
-Vega
-
#rekt

Çevrimdışı LegalMc

  • ****
  • 1215
  • Rom: 33
  • Unimpressed was his default state.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Güç Hikayeleri (NES) - Başvurular & RP Dışı
« Yanıtla #1 : 29 Ekim 2011, 14:16:09 »
Krallık İsmi: Ragnang Krallığı

Hanedan İsmi: Noir Hanedanı

Hanedan Irkı: İnsan

Kral İsmi: Lores

Başkent İsmi: Grejü
Şehir İsmi (1): Pare
Şehir İsmi (2): Melloria
Şehir İsmi (3): Russer
Şehir İsmi (4): Anku

Din: Mrv-Min-Dôm

Hikaye: Bundan önceki dünyayı yakıp küle çeviren Yıkım Tanrıları, son kalan kadının tenini kararttılar ve ona yaşayacak bir yer atfettiler. Çoğalması içinde Tanrılar aralarında kararlaştırdılar, en güçlüleri kadını hamile bıraktı ve dünyayı kaos içinde bırakıp gittiler. Kadın 9 ay 4 gün sonra simsiyah tenli 6 çocuk doğurdu. Üçü erkek üçü kız idi. Bu çocuklar sadece çocuk değildi, içlerinde Yıkım Tanrıları'nın güçlerini de taşıyorlardı. Dünyanın karmaşasını kullanıp erkeklerin güçleri, kızların zekası ile Ragnang Krallığı'nı kurdular. Zamanla dışardan kişilerle birlikte oldular, böylece çocuklarında Tanrılar'ın güçleri git gide yok oldu. Ve gün geldi ki Yüce Kral'ın içindeki olağanüstü güç tamamen yok oldu. O günden beri Krallık tam olarak 'insanlar' tarafından yönetilmektedir.
Yaşasın!
Ne kadar da ideolojik yaklaşıyoruz birbirimize.

Çevrimdışı Lordmuti

  • ****
  • 1123
  • Rom: 35
  • Time is a drug. Too much of it kills you.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Güç Hikayeleri (NES) - Başvurular & RP Dışı
« Yanıtla #2 : 29 Ekim 2011, 15:06:47 »
Ufak Bilgilendirmeler

-Kurallarda, mutluluğu değiştiren bir çok etmen yazılı. Alınan vergilerden yapılan barış anlaşmalarına kadar her etmeni dikkatle incelemenizi ve her turun sonunda mutluluğunuza dikkat etmenizi tavsiye ederim. Düşük bir mutluluk oranı, üretimde düşüşe, göçlere ve hatta isyanlara neden olabilir. Mutlu bir halk ise daha üretken ve sadık olur.

-Krallıklar ve loncalar birbirine muhtaçtırlar, bunu aklınızdan çıkarmayın. Bir demirci loncasının desteğini almadan kaliteli ve ucuz silahlar üretmek çok zordur. Tabii bu loncanın da batmamak için silahlarını satabileceği geniş bir nüfuz alanı olmalıdır.

-Kuzeydeki taş ocaklarını ele geçirmek için, dağlara yerleşmiş ork kamplarını yok etmek üzere iki krallık ortak bir sefere çıkabilirler. Lanetli bir mezarlıktan geceleri yükselen korkunç seslerden çekinen bir şehrin yöneticisi, ünlü bir kahraman grubundan yardım isteyebilir. Düşman krallığın planlarını öğrenmek isteyen bir kral, büyücü loncalarına başvurabilir. Kısacası, amaçlarına ulaşabilmek için oyuncular bir arada çalışmak zorundadır. Ne krallıklar ne loncalar ne de kahramanlar, tek başlarına her şeyi başaramazlar.

-Krallıklar halklarının mutluluğunu, hanedanlıklarının otoritesini, düşmanlarıyla olan ilişkilerini ve ekonomik durumlarını bir dengede tutmak zorundadırlar. Bunları sağlamak için çeşitli tavizler verebilirler. Akıllı lonca sahipleri, bu fırsatları iyi değerlendirip o ülkedeki nüfuzlarını arttırmak üzere hemen harekete geçmelidirler. Loncalar için her yol mübahtır.

-Temelde, bir loncanın ülke içinde sahip olduğu nüfuz ne kadar büyükse o kadar iyidir. Ancak güç üzerine dikkati de çeker. Nüfuzlu bir loncanın ayağını kaydırıp yerine geçmek isteyen daha küçük loncalar ya da otoritesini korumak isteyen krallar her zaman ve her yerde bulunabilir.

-Bir lonca kurarken, gelir yeteneğini ve diplomasi gücünüzü yüksek tutmak iyidir. Diplomasi, bir krallığın sizinle çalışabilmesi için nüfuzunuzu arttırmanıza izin vermesini sağlar. Gelir yeteneği ne kadar yüksekse de, anlaşmalardan elde edeceğiniz minimum ücret o kadar yüksek olacaktır. Ancak başlangıçta krallığın vermek zorunda olduğu ücret, yapılan işin çok üstünde kalırsa anlaşmalar yapmanız zorlaşabilir. Bunun dengesi iyi tutturulmalıdır.

-Loncalar da birbirleriyle ya da birbirlerine karşı çalışabilirler. Örneğin bir askeri lonca, demirci loncasından silah alabilir ya da bir rahip loncasından askerlerini savaş için kutsamalarını isteyebilir. Bir lonca sahibi, rakiplerinin kendisine suikast düzenlemesinden çekiniyorsa büyücü loncasından koruma satın alabilir. Tabii suikastçiler, büyücülere daha fazla para vererek korumalar yerine lanetler yapmalarını da sağlayabilirler. Loncalar için her yol mübahtır.

-Kahraman yaratmak, ikinci turdan itibaren mümkün olacak.



İmparator olmayı canım kolay mı sandın?
Dünyaya kazık çaktım duyulsun adım.

Çevrimdışı Derufin

  • **
  • 78
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Güç Hikayeleri (NES) - Başvurular & RP Dışı
« Yanıtla #3 : 30 Ekim 2011, 13:34:08 »
Bundan önceki oyunda vardım fakat araya çok fazla şey girdiğinden bu oyuna katılmayacağım.

Sınav haftasına giriyorum zaten yarından itibaren ve ilgilenmem gereken oyunlarda var. Bundan önceki oyun olsaydı devam ederdim fakat bu tamamen farklı bir sistem. Tüm sistemi okuyup kavramak var birde. O yüzden öncelikle size teşekkür ediyorum, sonrada hakkımı oynamak isteyen herhangi bir kişiye devrediyorum...

Çevrimdışı Madam Vio

  • **
  • 376
  • Rom: 16
  • "Each thing I show you is a piece of my death."
    • Profili Görüntüle
Ynt: Güç Hikayeleri (NES) - Başvurular & RP Dışı
« Yanıtla #4 : 30 Ekim 2011, 14:09:32 »
Krallık İsmi: Thlorn’il Krallığı

Hanedan İsmi: Thlorn'il Hanedanı

Hanedan Irkı: İnsan

Kral İsmi: Lord Persuile

Başkent İsmi: Nepheris
Şehir İsmi (1): Lenire
Şehir İsmi (2): Cyl-i Nori
Şehir İsmi (3): El-Mihr’du
Şehir İsmi (4): Agor

Din: Moorva Konseyi

Hikâye: Bölünmüş yapısı nedeniyle henüz gerçek bir medeniyet halini alamadan sömürge haline getirilen Thlorn’illiler topraklarını işgal eden Kuzeyliler tarafından yüzyıllar boyu esaret altında yaşamaya mahkûm edilmiş bir uygarlıktır. Köle olarak büyüyen nesiller zamanla hınç ve öfkeyle dolmuş, sonunda daha da Güney’e kaçarak kendilerini çöllere vurmuşlardır. Nepheris Destanı’na göre göç etmekte olan kavimlerin arkasında kalanlar Kuzeyli barbarlar tarafından işkence görülerek öldürülmüş, diğer bir kısmı kendilerini takip eden Kuzeylilerle beraber çölün acımasız sıcaklığında telef olmuşlardır.

Zamanında Nepheris olarak bilinen bu başkente ulaşmayı başaran Thlorn’il nüfusu ise burayı memleketleri belleyip yerleşmeler kurmuş, -kendilerini Kuzeyli barbarlardan kurtardıklarını düşündüklerinden- kutsal olarak gördükleri ateşin himayesi altında yaşayan hür bir ulus haline ulaşmıştır.

Çok eskiye dayanan bir geçmişi olmayan Thlorn’il Krallığı, esaret öncesinde bünyesinde barındırdığı ayrık toplumsal yapının izlerini şimdilerde de şehirleri arasında taşımaktadır. Ülkenin gelişmiş kentlerinden biri olan Lenire de, o zamanın en bol toprak sahibi olan Lenire kavmi üyelerinin oluşturduğu bir nüfusa sahiplik eder. Ki buranın halkı, kendi kavimlerinden daha güçsüz bir kavimden gelen Lord Persuile'in krallıklarına hanedan olmasından ve krallığın da bu kavmin ismini almasından pek de memnun değillerdir.

Çevrimdışı Raisor

  • ***
  • 793
  • Rom: 15
    • Profili Görüntüle
Ynt: Güç Hikayeleri (NES) - Başvurular & RP Dışı
« Yanıtla #5 : 31 Ekim 2011, 19:46:12 »
Krallık İsmi: Kuvars Krallığı

Hanedan: Kuvars Hanedanı

Hanedan Irkı: Aasi Elfi

Kral: Raizoo

[Başkent İsmi] | Eosfa
[Şehir İsmi] | Luid-Easen
[Şehir İsmi] | Yungair
[Şehir İsmi] | Hiloswas
[Şehir İsmi] | Diraé-Leagan

Din: Taş Ana

Ülke Hiayesi: Bilinemeyecek kadar doğudan gelen bir Elf prensinin, yüzyıllar önce Ormanın içine inşa ettiği o göremli krallık. Yıllık ortalama sıcaklığın 10 dereceyi bulamadığı bu soğuk bölgede, kaynağı bilinmeyen bilgelikte pek çok insan yaşamaktadır. Yaşam koşulları onların avcılık, toplayıcılık, kendilerini savunma ve savaşma yeteneklerini geliştirdi. Meditasyon ve büyüde gelişmiş bir ırktırlar ve huzur, onlar için önemli bir kavramdır. Ülkenin ortasından geçen Hur nehri, su sıkıntısını yoksayar.
Vahşet her yanda ulu orta sergilenirken,

Sevişmek için saklanmak zorunda kaldığımız bir Dünyada yaşıyoruz.

-John Lennon.

Çevrimdışı KoyuBeyaz

  • ********
  • 2753
  • Rom: 59
  • Rasyonalist dominant.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Güç Hikayeleri (NES) - Başvurular & RP Dışı
« Yanıtla #6 : 01 Kasım 2011, 21:16:07 »
Lonca İsmi: Landei'daye
Kurucu İsmi: Legasi
Askeri lonca

Teknikler
-Diplomasi(3)
-Suikast(3)
-Paralı Askerlik(1)

Hikaye: Legasi sıradan bir Aasi elfi, sıradan bir asker, sıradan bir savaşçıydı. Savaşlara girdi, düşman olarak gösterilen herkese saldırdı, yara aldı, hayatta kaldı, iyileşmesi yıllar aldı fakat her yeni savaşta en ön safta yer aldı. Sonunda savaşın tüm gereksizliğini, asla bitmeyeceğini ve acının varlığını asla bitiremeyeceğini anladı. Ve bunu anladığında hayattaki yeni amacını da bulmuş oldu.

Landei'daye Loncası savaşı kimin kazandığını değil kimin bundan kârlı çıktığını önemser. Bir grup 'hayatından bezmiş' savaşçının Legasi'nin çevresinde toplanmasıyla kurulan lonca zamanla hizmetlerini yaygınlaştırdı ve para karşılığı yapılabilecek her şeyi yapmaya başladı. Tecrübeleri ve savaşın soğukluğunu iyi bilen askerler olarak bilinen Landei'daye loncasının en kötü yanı ise daima en fazla para verene gitmesidir. Güvenimiz satılıktır ve anlaşma asla tamamlanmış sayılmaz.
Uzay elbisemle kavgaya hazırım.

Çevrimdışı Fırtınakıran

  • *
  • 8351
  • Rom: 1
  • Unique Ravenclaw
    • Profili Görüntüle
Ynt: Güç Hikayeleri (NES) - Başvurular & RP Dışı
« Yanıtla #7 : 01 Kasım 2011, 21:40:15 »
Lonca ismi: Agni & Rudra
Kurucu: Dante
Ticari Lonca

Teknikler:
-Demircilik (2)
-Odunculuk (2)
-Diplomasi (3)

Hikaye: Dante sıradan bir insan için fazla kurnazdı, fazla umursamazdı ve demirin soğuğuyla tahtanın yaşam dolu özünün birleştiği bir işe sahipti: korsanlık. Eski bir korsan olan Dante, pek çok silah kullanmış ve pek çok gemide yüzmüştü. Demire şekil verme ve kendi silahlarını yapmak gibi özel bir hobiye sahipti. Elbette bunun yanı sıra, gördüğü güzel bir gemiyi genç bir bakire kadar arzulardı da. İşte bunun sonucunda da, yaşı ilerleyip artık gemilerde dümen sallayamayacağına karar verdiğinde Agni & Rudra'yı kurdu.

İyi bir iş iyi malzemeyle yapılır, ilkesini benimsemiş loncada herkesin adam öldürebileceğine inanılır. Katilin kim olduğu önem taşımaz, izi bırakan ve gerçekten öldüren silahlardır. Bu nedenle, silahın kalitesi her daim ön plandadır ve müşterilerin kişiliklerine göre özel silahlar üretmek de loncanın en bilinen özelliğidir.

Gemilere gelinecek olursa, Dante'nin eski bir korsan olduğu göz önünde bulundurulurduğunda iyi malın onlardan başka kimsede olamayacağını anlamanız gerekir.

Çevrimdışı Vega

  • ****
  • 1023
  • Rom: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: Güç Hikayeleri (NES) - Başvurular & RP Dışı
« Yanıtla #8 : 08 Kasım 2011, 12:21:37 »
Ayın Gölgeleri Loncası

Büyük Üstat: Khalierran
Tür: Ruhani

Teknik:
Büyücülük (3)
Diplomasi (3)
Keşişlik (1)

Hikaye: Khalierran büyüye fazlasıyla meraklı bir kara elfti. Yaşadığı şehirde önemli bir ustanın yanında çıraklık yaptı. Sanatında ustalaşınca öğretmenini zehirledi ve onun bütün parasını, bütün önemli kitaplarını ve büyülü eşyalarını alarak bir kervanla insan şehirlerine gitti.

Orada bir mekan açarak para karşılığı büyüler yapmaya başladı. Medyumluk ve suikast başarılarıyla nam saldı ve pek çok entrika çevirmek isteyen, rakiplerinin kuyusunu kazmakla uğraşan veya tamamen saf (salak anlamındaki saf değil) bir şekilde ölmüş bir akrabasıyla görüşmek isteyen kişiye araç oldu. (Bir Necromencer idi)  

Daha sonra pek çok büyücü onunla tanışmak için geldi. Şehirdeki ve diğer civardaki çocuklar da ondan büyü öğrenmek istedi. Khalierran yaşadığı binayı komple satın aldı ve bir Lonca Binası kurdu. Kendisinin uzmanlık alanı dışındaki büyücüler de, öğrencilere çeşitli alanlarda eğitim verdi.

Kimi öğrenciler başka şehirlere gitti ve orada Khalierran'ın gözü kulağı oldu. Bazıları Lonca'ya bağlı yeni mekanlar açtı. (Lonca binası gibi değil. Daha çok büro veya dükkan gibi) Ayın Gölgeleri ismi yavaş yavaş tüm kıtaya yayılıyor.