Kayıt Ol

DemonWars: Reformation

Çevrimdışı Quid Rides

• Rom: 17
    • Profili Görüntüle
« : 15 Temmuz 2013, 23:31:40 »
Konuyu nereye açacağımı bilemediğimden FRP GENEL başlığının altına açtım. Bilmem siz Salvatore'yi facebooktan takip ediyormusunuz. Ediyorsanız haberiniz vardır bu haberden. Haberi buraya kopyalıdım ama ingilizce. İngilizcesi olanlar okuyup anlayabilir ve arkadaşlarımızın daha iyi anlaması için çevirebilir. Ben şu aralar müsait değilim o yüzden sadece haberi verip, özetini yapıp aradan çekileceğim.

Salvatore'nin daha 4 saat önce yapıtığı duyuru özetle şöyle: Bundan 20 yıl kadar önce masa oyunu tarzında bir RPG hazırlamış. Bir süre oynamışlar ama daha sonra kendi oyunlarının dışarıdakilerden farkının çok da fazla olmadığını görmüş ler ve kuralları not edip rafa kaldırmışlar. Geçen sene Salvatore oğlunun yaptığı bir bilgisayar oyununu (oyunun bilgisayar oyunu olduğu konusunu umarım yanlış anlamamışımdır ) görmüş ve kafa kafaya verip oğlunun oyunuyla kendi oyununu birleştirip ortaya yeni bir oyun çıkaracaklarmış. (İblis Savaşı serisini okumadığım için bilmiyorum ama sanırım Cerona serinin geçtiği evrenin adı.) Oyun Cerona evreninde geçecekmiş. Şimdi geliyoruz önemli kısıma bunu yapabilmek içinde Salvatore bir KickStarter başlatmış. Bu hayalinin gerçekleşmesi için hayranlarından yardım talep ediyor. Ayrıca bu proje hayata geçerse Salvatore bununla alakalı bir iki kitapta yazacakmış. Bu arada da Unutulmuş Diyarlar serisini boşlamadan devam edecekmiş. Benden bu kadar. Zamanım olursa çevirir burada paylaşırım. Yok biri benden önce davranırsa çeviren arkadaşa şimdiden teşekkürler.

Spoiler: Göster
ANNOUNCING: (I’m going to need your help with this, particularly in spreading the word, so please SHARE this and tell your friends.)

I’ve decided to take the plunge and do my first Kickstarter!

20 years ago, I created a Pen & Paper RPG. It was fun and agile – the way I like to play and DM. We played for a while, but it really wasn’t so radically different from the other games out there, which were offering tons of support material on a regular basis, that we just kept a few of the rules and went back to our other games.

At the end of last year, I saw that my son Bryan, who is a professional game designer, was creating a new system for a game. I loved the concept and the mechanics of what Bryan was doing and on a hunch showed him my old work. We decided to marry the two games and set it in the world of Corona, thus beginning DemonWars: Reformation, a game and campaign setting that picks up the story of DemonWars after the defeat of Aydrian and De’Unnero, where the Abellican Church is in shambles and the Kingdom of Honce the Bear teeters on the edge of disaster.

My group has been playing Reformation since the beginning of the year – last night was insanely fun – and we’ve been tweaking the system as we go. Sometimes things just fall into place, and so it has been with this game, as the adjustments are always minor.

I desperately want to return to the world of Corona, for games (I designed the world, particularly the gemstone magic system, with my love of games in mind) and for more novels. Independent publishing, starting with this Kickstarter, is the way that makes sense for me to return to DemonWars.

So please help me to make this work. The Kickstarter will be up in a couple of weeks – I’ll announce it here, of course. We shot the introduction video over the last couple of days. We’ve met with the printers, the layout folks, several fantastic artists are on board…all the chips are falling into place.

If this works, this is the beginning of my return to Corona in a big way. The game itself moves the story of the world forward, and I’ll also be doing a novella as a stretch goal. If this Kickstarter works as I’m hoping, it will lead to Corona becoming a living, breathing world - indeed, I’ve several books in mind.

For any of you concerned that this will mean less from me in the Forgotten Realms, fear not. I’m doing two FR books a year, consulting with their D&D team and all is well there (here comes The Sundering!). That won’t change!
http://turanmemre.wordpress.com/
Bana dönek demiş itin birisi
Açığım ne imiş sor hele hele

Çevrimdışı KoyuBeyaz

• Rom: 59
  • Rasyonalist dominant.
    • Profili Görüntüle
Ynt: DemonWars: Reformation
« Yanıtla #1 : 16 Temmuz 2013, 01:29:01 »
Anladığım kadarıyla bu bir bilgisayar oyunu olacak, o yüzden konuyu Oyunlar kategorisine taşıyorum. Teşekkürler haber için ayrıca.

Düzeltme: Ben yanlış anlamışım gibi görünüyor, FRP Genel'e geri taşındı. Fiddler'a teşekkürler bilgilendirme için.
Uzay elbisemle kavgaya hazırım.

Çevrimdışı Quid Rides

• Profili Görüntüle
« Yanıtla #2 : 16 Temmuz 2013, 02:20:10 »
Forum sakinlerine yardım edebildiysem ne mutlu bana :)

Çevrimdışı Fiddler

• Rom: 32
  • Bazen Herkes Duysun Diye..
    • Profili Görüntüle
    • A. Orçun CAN
« Yanıtla #3 : 16 Temmuz 2013, 02:25:29 »
%88 falan eminim ki bilgisayar oyunu degil masa oyunu. Daha emin olmam icin daha iyi bir internet lazim..
Saatleri Ayarlama Enstitüsü okuyalım..

Çevrimdışı Quid Rides

• Profili Görüntüle
« Yanıtla #4 : 16 Temmuz 2013, 02:46:25 »
Yanlışım varsa düzeltin demiştim zaten :) eminsen değiştireyim yukarıdaki açklamayı.