Sevgili mit'in de bahsettiği gibi, keşif duygusu heyecanlandırıyor beni de. Görsel konular hiç dert değil ama oynanış ve devamlılık mühim konular. Uzay oyunlarının da eğer atıyorum Star Wars: Knights of The Old Republic gibi sürükleyen bir konusu yoksa, oyuncuyu özgür bırakan bir simülasyon içeriyorsa, en büyük sıkıntıları devamlılıklarının olmaması oluyor.
Adamların tanıtımlarında sunduğu şey ise bunu çözecek gibi dursa da emin olamıyorum. Yani evreni keşfetmek, gezegenleri gezmek vesair elbette oyunun ömrünü bir hayli uzatır ama tüm bu süreç kendini tekrar etmeye başladığı anda, o ilk baştaki heyecan azalarak biter gibi geliyor. Yani "saldım çayıra" da bir yere kadar, hikaye olarak tutanacağımız ya da peşinden koşacağımız bir şey olacak mı, bilmiyorum. Bilimkurgusal gerçeklik açısından ne kadar tatmin eder, oyun Euro Truck Simulator'a mı bağlar, onu da bilmiyorum.
Ama bir gezegeni ilk kez siz keşfettiğinizde, o gezegenin bilgileri arasında "Discovered by Laughing Madcap" yazacak yahu.
RedElf'in özellikle atmosfer konusundaki endişlerine katılıyorum fakat benim daha büyük bir endişem var. Fallout 4, No Man's Sky falan derken bilgisayarın bir elden geçmesi gerekiyor ve gerek kendi ekonomik durumum gerekse ülkenin ekonomik durumu bir hayli iç karartıcı.
Ancak umut...umut asla değişmez...