Kayıt Ol

Avril Lavigne

Çevrimdışı Nirnaeth

  • ***
  • 849
  • Rom: 4
    • Profili Görüntüle
Ynt: Avril Lavignee
« Yanıtla #15 : 26 Ocak 2008, 14:12:23 »
Aşırı dinlemişliğim yoktur ama, Avril'ı da kaybettik diyorum başka birşey demiyorum =) 

Bu da doğru tabii.. Ama Hot'u sevmediğini söyleme bana ;D

SWann

Ynt: Avril Lavignee
« Yanıtla #16 : 28 Ocak 2008, 15:52:56 »
Bu da doğru tabii.. Ama Hot'u sevmediğini söyleme bana ;D
aynen hot sevilmez mi yavv =)

Çevrimdışı Spectre

  • ***
  • 632
  • Rom: 3
  • CatafaLque <3
    • Profili Görüntüle
Ynt: Avril Lavignee
« Yanıtla #17 : 28 Ocak 2008, 17:19:49 »
Son zamanlarda oldukça tiki olup, hayran kitlesinin baştan aşağı değişmesini sağlıycak davranışlar yapan bir insan bence. Bazı şarkılarını ben bile seviyorum :P

KatıLıorum ayrıca rock gorunumLu bı popçu oLur kendıLerı.Şu dövmesinin oLayı yüzünden kendisine iğrenç derecede bi nefret besLemekteyim hatta.


Elımde yarına bırakacagım bırkac satır soz
Gozlerımden yuregımın tentesıne damlayan bırkac damla yas
Gıtmek dusundugumden de zormus bılıyorum
Ama elımden bırsey gelmezmıs bîcare gıdıyorum.
Ölecegımı bıle bıle o yola yuruyorum.. ~

Çevrimdışı em_dan_rup

  • ****
  • 992
  • Rom: 4
    • Profili Görüntüle
Ynt: Avril Lavignee
« Yanıtla #18 : 30 Ocak 2008, 21:33:58 »
Ama şimdi şarkıları güzel =)
Geri mi dönücem :P

Çevrimdışı pleasant^^

  • ****
  • 1642
  • Rom: 12
  • bitch is back to the town.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Avril Lavignee
« Yanıtla #19 : 30 Ocak 2008, 21:59:58 »
Bak bu doğru işte hele şu son yıllarda o kimliği bile kaybetti. :hemk
Alıntı yapılan: Spectrelink=topic=110.msg13044#msg13044 date=1201533589
KatıLıorum ayrıca rock gorunumLu bı popçu oLur kendıLerı.

so you ride yourselves over the fields and you make all your animal deals and your wise men don't know how it feels to be thick as a brick.

Çevrimdışı deniz

  • **
  • 75
  • Rom: 0
  • double s
    • Profili Görüntüle
    • kayıp rıhtım
Ynt: Avril Lavignee
« Yanıtla #20 : 30 Ekim 2009, 13:08:02 »
ben onun complicated when your gone ve unwanted ı seviyorum bide innocent var

Çevrimdışı Eylul

  • *
  • 33
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Avril Lavignee
« Yanıtla #21 : 25 Nisan 2010, 08:52:44 »
Büyük Avril sempatizanıyımdır. Son Yıllarda değişti ama yaşına veriyorum .
Müziği "Girlfriend" veya "Hot" dan ibaret değil.2002de Metallica nın "Fuel" ini coverlamıştı Mtv Live da.Ve Metallica üyeleri  Avril için "She's cool.Avril rocks" değerlendirmesinde bulunmuşlardı.Metallica diyorum.Ve bu başarılarından sadece biri.
Ayrıca onun  coluk cocuğa sohbet konusu olması bazı kalitesiz medya unsurlarından.
"Bağıramamak" saçma olur cünkü kendisi bunu iyi başarır.Hatta sırf bu yüzden bir ara sesini kaybediyordu. Senin dediğin sesinin ince olması.
Soyadı da frasızca kelimeleri doğru telaffuz edene güzel  (:
 

Çevrimdışı neutron

  • **
  • 139
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Avril Lavignee
« Yanıtla #22 : 30 Nisan 2010, 15:48:03 »
valla bu konuya böyle bir yorum yapmak istemezdim, özellikle de sizin gibi bu kadını sevenler çok olunca.. fakat söylemeden edemiycem.


avril'ın hoşuma gitmeyen o kadar çok yönü var ki... -gözlemlerime bakılırsa; yani uyduruyorum sanmayın ;) - çok şımarık, suratsız, bağımlı gibi görünen, şarkılarında bağıramayan bir kadın...
tek sevdiğim yanı sum 41'ın solistiyle evlenmesi :D hala evliler mi değiller mi bilmiyorum ya. neyse :D .

çok çok çok özür dilerim bu yorumum birilerini kızdırdıysa... :-\ :üü
Korkuyorum... Nedensiz... Nedensiz yere korkuyorum birşeylerden... Ağlıyorum bir hiçlik uğruna... Ümitsizim, hep böyle kalacağımı bilerekten...

Çevrimdışı Eylul

  • *
  • 33
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Avril Lavignee
« Yanıtla #23 : 01 Mayıs 2010, 11:57:11 »
Niye kızıyım.
Ayrıca boşandılar.

Çevrimdışı neutron

  • **
  • 139
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Avril Lavignee
« Yanıtla #24 : 01 Mayıs 2010, 14:34:29 »
ayy üzüldüm yaa.. o zaman sevdiğim hiç bir yanı kalmadıı :D
Korkuyorum... Nedensiz... Nedensiz yere korkuyorum birşeylerden... Ağlıyorum bir hiçlik uğruna... Ümitsizim, hep böyle kalacağımı bilerekten...

Çevrimdışı Eylul

  • *
  • 33
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Avril Lavignee
« Yanıtla #25 : 01 Mayıs 2010, 19:49:34 »
Keşke birçok kişi de senin gibi düşünse.Çünkü O sevilmezse ben onu daha cok severim.

Çevrimdışı neutron

  • **
  • 139
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Avril Lavignee
« Yanıtla #26 : 02 Mayıs 2010, 13:25:04 »
:D :D ben de korkuyodum ya üzüldüyse veya sinirlendiyse diye :D :D oh be kurtuldum :D
Korkuyorum... Nedensiz... Nedensiz yere korkuyorum birşeylerden... Ağlıyorum bir hiçlik uğruna... Ümitsizim, hep böyle kalacağımı bilerekten...

Çevrimdışı SéDa ERéN

  • **
  • 83
  • Rom: 0
  • *WaiT Mé iN !NFéRNo~' Not Mé u'll waiT! ParasITé
    • Profili Görüntüle
Ynt: Avril Lavignee
« Yanıtla #27 : 25 Ağustos 2010, 14:30:17 »
Avril'in yıldızı parladı.. ve söndü..  :-\

NoBody BUt ME caN NOT PlaY WIth My BRAIn ANYMORE!..

Kayıp Rıhtım Arşiv Forum

Ynt: Avril Lavignee
« Yanıtla #27 : 25 Ağustos 2010, 14:30:17 »