.
Evet bu oyunu, -konseptinin gerektirdiği şekilde- mümkün olduğu kadar tasvirlere, diyaloglara ağırlık vererek, öykü formatına öykünerek yazmaya çalışalım. Haritaları ise bu forum teknolojisinde spoiler kutusuna saklayabiliyoruz, böylece varlığını bile hissetmeyeceksiniz. Öykünün edebi akıcılığını zedeleyecek (örnek: (x5/y6)'ya gidiyorum) teknik cümleleri de spoiler kutucuğuna saklarız. Böylece daha pürüzsüz bir hikaye yaratabiliriz.
Ama daha kimse nasıl bir karakter oynamak istediğini söylemedi? D&D oyunlarına aşina olanlar direk class isimleriyle belirtebilir bu isteklerini, "fighter, sorcerer, wizard, druid oynamak istiyorum!" gibi ya da D&D nedir hiç bilmeyenler ise fantastik bir dünyada gözüpek bir serüvenci olsalardı nasıl bir tip olurlardı onu tarif edebilirler; "ben yakışıklı bir şövalye olurdum, beyaz bir atım, üzerinde altın renkli bir ejder arması olan kalkanım ve kınından çektiğimde ışıldayan parlak bir kılıcım olurdu, zor durumdaki insanlara yardım etmek isterdim!" ya da "ben çok güzel bir cadı olurdum, büyülerimle diğer insanları (özellikle erkekleri) etkim altına alır, onları kukla gibi oynatırdım!" gibi yazabilirsiniz gönlünüzden geçeni. Daha sonra bu karakterlere özgeçmiş, ayrıntılı tasvir vs ekleyeceksiniz ama bu ilk tercihle sizin hangi yeteneklerinize prim vereceğimize karar vereceğiz.
3.seviyeden başlatacağım hikayeyi, yani ağırlıklı yeteneklerinize +3 sabit bonusunuz olacak daima.
Senaryo ticaret yolu üzerindeki bir kasabanın hanında başlayacak. Çok klişe ama hepiniz de bir şekilde o yoldan geçen ya da kasabanın yerlisi, o gece handa konaklayan, eğlenen vs serüvenciler olmalısınız. Ayrıca her karakterin serüvene düşkün olması, tehlikeli görevlere, maceralara gitmeye alışkın ve istekli olması gerekir. Tabii bazılarınız bunu iyilik için bazılarınız da maddi karşılık için yapacaktır.
.