*Oyuna Mortal olarak başlama ve sonra embrace edilme şansına sahipsiniz.
*Permadeath var, ancak öncelikli olarak Torpor'a girilecek, sonradan permadeath'e dönüşebilecek.
*Torpor bir süre alacak, ancak çağlar süren uyku gibi olmayacak.
*PvP var. Asıl uğraşılan şey, oyuncuların gruplar oluşturup diğer oyunculara karşı davranacağı bir sistem. Eve'in corp sistemi gibi olacak sanırım. Ve Politika olacak tabi ki.
*Karakter kağıtlarına benzeyecek oyuncu sayfaları.
*Oyuna girmeden, internet sitesinden karaktere dair bir takım şeyler yapılabilecek. Eve online'da oyuna girmeden karakterin skilllerini sıralama gibi bir şey vardı eklenmek istenen. Buna benzer sanıyorum.
*Oyuncu Hiyerarşileri. Oyuncu Princeler olacak evet.
*Karakter dışı oynayan oyuncularla uğraşmanın sosyal yolları olacakmış.
*Delilik oyuncunun oyunda gördüğü şeyleri değiştirebiliyor.
*Dominate/Presence pvp'de pek güzel olmayacağından kaldırılacağı söylenmişti, ancak sanırım bir yöntem bulmuşlar ki azcık bahsedilmiş, bazı konularda karşıdakinin direncini kırmaya yarayacakmış.
*Caitiff yok.
*Masaüstü versiyonundan çok Larp versiyonuna benzeyecek oyun.
*Humanity olacak. Eve online'daki gibi Security Status gibi. Düştüğünde bir takım oyuncuların saldırması mümkün olacak. Diğer oyunculara saldırdıkça düşecek.
*Humanity'den başka bir Paths of Enlightment yok, şimdilik.
*Kalıcı gece. Gündüz vakitleri server'ın kapalı olduğu zamanlar kısaca.
*Gündüzleri Ghoul olarak oynamasını düşünmüşler oyuncuların, ancak sonra bırakmışlar.
*Çıplaklık var. Tamamen çıplak bir şekilde sokakta dolaşılamıyor ama.
*Haven'lar var.
*"World Event" olacakmış. Bir ormandaki kurtadamlarla kimse uğraşmazsa oldukça güçlenecekler zamanla.
*Metaplotla pek alakaları yok, oyuncu tarafından geliştirilen evren taraftarı yapımcılar.
*Ayrıca "Instance" mantığını da sevmiyorlar.
*Oyuncular oyun dünyasında bazı özelliklere sahip olacaklar. Bazı binalar hiç değişmeyecek ancak oyuncuların bina yapması, yıkması veya binaları değiştirmesi mümkün olacak. Tabi önce kontrolünü kazanarak. Kısaca satın alarak. Radikal değişimler de olmayacak pek.
*Oyun Laptoplarda bile oynanabilecek deniyor, şaka olduğundan emin değil.
*Microtransactions olacak. Büyük ihtimalle Eve Online gibi sadece üst seviye giysiler.
*Mortal olarak başlandığında isteği dışında embrace edilemeyecek. Bu da demek oluyor ki diğer oyuncular embrace edebilecek.
*Vampirler bazı durumlarda permadeath yaşayabilecekler.
*Şehirler arası yolculuk olabilecek.
*İnsanlarla iletişime geçip daha yüksek ünvanlar kazanılabilecek.
*Oyun istediğiniz kadar derin.
*Hiç kimseyle combat'a girmeden bile oyunda nüfuz kazanmak mümkün.
*Güçler NPC, PC veya insanlara aynı şekilde etki edecek.
*PvP daha çok düşmanın iradesini kırmakla alakalı olacak. Kastettikleri sistemsel iradeden çok savaşı kazanamayacağını göstermek sanırım. Sonuçta permadeath var.
*Grieferlar için önleyici sistemler olacak.
*Oyuncu öldürenlere saldırmak bir süre sonra serbest olacak.
*Eve Online'da kendi kendine oluştuğu gibi, bu oyunun sistemi dolayısıyla RP oyunda kendi kendine oluşacak.
*Oyunda çıplaklık, gaylik ve benzeri cinsel ögeler olacak ancak bunları dikkatli yapmaya çalışıyorlar ki bazı ülkeler çat diye erişimi engellemesinler.
*PvP çok tehlikeli, çok serbest ama çok kısıtlayıcı olacak tehlike sebebinden dolayı.
*Oyunda dost edinmek önemli olacak.
*Tıpkı p&p sistemdeki topluluk gibi, yoldan çok çıkarsa bir oyuncu, onu cezalandıracak bir topluluğun olmasını istiyorlar.
*Prince ve Primogen olunabilecek.
*Seneye olacak GamesCon'da bir şeyler gösterilebilir.
*Oyunu yönetecek ve ilerletecek bir hikaye olmayacak.
*Hikaye = Arkaplan.
*Laptoplarda çalıştırtmak istiyorlar, çalışacak diyorlar.
*Karakterler birbirleriyle "Ölümüne" duello yapabilecekler.
*Öncelikle Vampir olacak sadece.
*Bir metaplot olacak ve exp'ler tarafından ilerletilecek. Ancak diğer söylediklerini düşününce, Eve Online gibi diğer mmolara göre daha arkaplanda kalacağını düşünmek saçma olmaz.
*Oyuncu yönetimli bir oyunda oynamak veya metaplot üzerinden oynamak mümkün olacak. Seçim olarak değil tabi, oyun içine yedirilmiş olacak.
*Kalıcı değişiklikler olabilecek. Bir binayı yıkmak gibi.
*Bir yerler kapanabilecek, açılabilecek.
*Phased Intance'ların olmasını istemiyorlar/olmayacak. (Oyunculara yalan söylemeyi sevmiyoruz.)
*Tek server, bir çok şehir, tek dünya olacak. Oyuncular şehirler arasında gezebilecekler.
*Şehirlerin hepsi büyük olacak ancak nüfus değişebilir az çok.
*Her şehir değişik olacak ister istemez. Ayrıca oyuncu kontrollü/etkili değişiklikler de olabilir tabii.
*NPC'ler var.
*Justin Achilli: "Eğer oyunculara yalan söylemeyi sevmiyorsanız, niye fake insanlar koyuyorsunuz?", Cevap: "STFU Justin"
*Bir takım dillere çevirilecek.
*Torpor PC'lerin neden ölemediğine dair bir bahane olacak.
Grand Masquerade 2011 sonrası haberler. Kendi çevirim +rep.