Kayıt Ol

World of Darkness Online

Çevrimdışı Baal Adramelech

  • *****
  • 1837
  • Rom: 59
  • The Hermit
    • Profili Görüntüle
World of Darkness Online
« : 13 Nisan 2010, 10:37:15 »
White Wolf, CCP ile anlaştıktan sonra herkes bu oyunu bekliyordu. CCP'nin sitesinde yayınlanan bir pdf'e göre 2010'da çıkacak.

Alıntı yapılan: CCP
World of Darkness

The setting for this game shares the same history, culture and geography as modern day Earth. On the
surface, the inhabitants of this fictional world live as we do; yet here, the shadows are deeper, the nights
are darker, and the fog is thicker. But most importantly, monsters exist. Beneath the thin film of civilization,
Vampires thrive on the blood of humans, Werewolves prowl for carnage in the darkest forests, and Mages
scheme to bend reality to their will.

In the World of Darkness, you are the monster, struggling to remember the memory of your humanity while
you struggle against the evil that lurks within us all. CCP and White Wolf are now hard at work in pre-production
on the World of Darkness the persistent world. Given the World of Darkness legacy, its large fan base,
and proven appeal to both genders, we estimate the subscriber potential of this product to be two to three
times that of EVE Online, without competing head on with CCP’s existing products thus enabling wider total
appeal.

...

CCP is currently working on new projects, the largest of which is World of Darkness, a MMOG that is scheduled
to launch 2010.

Vee.... Ben bir manyak olarak size şunları hediye ediyorum. CCP Çalışanlarının ofislerinin (wtf?) resimleri. WoD fanatikleri bunları önemseyecektir. :P WoD yapılıyor orda, o kadar ışık ve gülen insanların ne işi var!

Spoiler: Göster







WoD ile uğraşan adam böyle bakmalı:

Spoiler: Göster


Oyun için kullanılacağı söylenen oyun motorunun giysilerle alakalı gösterimi;

http://www.youtube.com/watch?v=mrtwESnTOwY

Kağıtlarda yazan şeyler;
Spoiler: Göster
Locations? (yellow)
secondhand bookstore
military surplus store
salvation army clothing store
illegal gun shop
penthouse clubs
pet store
American city: gated neighborhoods, helter skelter (unsure) in every school, if you're black (??)
European city: nude (??), pedophile clubs, soccer hooligans
airplanes and helicopters flying overhead
opera house
dirty 7-11
End of the world (??)
huge libraries
A guy/gay(?) club
Old playgrounds in disrepair
End of the world cults (???)
Trash on the streets, piling up, flies, rats, (???)
Lots of rats (???)
Subway stops out of service and (???) inhabited by riff raff
A large ferris wheel out of order
European city: nude beaches, pedophile clubs, soccer hooligans
American city: Gated Neighborhoods, Metal checker in every school, if you're black (??) double LOS
Sanctified altar
Hear arguments (?) when walking past a (???)

Stuff that makes the world tick? (pink)
conversations overheard that lead to something
death sentences
"Times Square"
able to enter every generic building
half built houses, (??)
swimming pools by (??)
NPCs addicted to drugs while human
overgrown gothic (??)
atheists denying everything
home for the retards lonely people (unsure)
prisons
Amish families
Underground mazes!
Theater
Kittens =^.^=
Space dragons
Home for the retards (?) 2 crazy people (unsure too)
Overgrown gothic garden (?)
Swimming pools by mansions
Underground mazes! Water pump, abandoned (???)
Toxic waste (???)
Archeological museum (?)

More details? (orange)
Identification papers
"Venice" canals



Yapımcı Sitesi - http://www.ccpgames.com/en/home.aspx
#rekt

Çevrimdışı mit

  • *
  • 5536
  • Rom: 96
  • Kronik Anakronik
    • Profili Görüntüle
    • Yorgun Savaşçı'nın Günlüğü
Ynt: World of Darkness Online
« Yanıtla #1 : 13 Nisan 2010, 12:21:20 »
Gözün aydın desene :) Eğer başarılı bir yapım olursa 2010'da çok kan içilecek gibi görünüyor :)
Jackal knows who you are,
Jackal knows where you are.
Try to hide if you dare.
Do your best, i don't care.

Çevrimdışı Marius

  • ****
  • 1109
  • Rom: 31
  • poor misguided fool
    • Profili Görüntüle
Ynt: World of Darkness Online
« Yanıtla #2 : 13 Nisan 2010, 13:07:11 »
E3 de gösterirler umarım! Harika bir haber olabilirdi tabi sınava girecek olmasaydım :P
After I count down, three rounds, in hell I'll be in good company.

Çevrimdışı Amras Ringeril

  • ******
  • 2483
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: World of Darkness Online
« Yanıtla #3 : 13 Nisan 2010, 17:10:25 »
Nerdlüğün en uç seviyelerindeysen böylesindir. WoD psikolojisi de o bilgisayarların içinde adamların. Bana tek ilginç gelen yön, ofislerin çok boş görünmesi. Sanki arkadaş arasında yapıyorlar izlenimi var.

Tasarım Bloodlines'ı andıracak sanırım.
try again fail again fail better

Çevrimdışı Baal Adramelech

  • *****
  • 1837
  • Rom: 59
  • The Hermit
    • Profili Görüntüle
Ynt: World of Darkness Online
« Yanıtla #4 : 25 Eylül 2010, 03:05:31 »
WoD Online, eski WoD sistemiyle yapılacakmış. Tam olarak Vampire the Masquerade ile. İyi mi kötü mü bilemedim. 2012 civari çıkacağı söyleniyor.

Grand Masquerade'den gelen haberleri dinlediniz...
#rekt

Çevrimdışı Marius

  • ****
  • 1109
  • Rom: 31
  • poor misguided fool
    • Profili Görüntüle
Ynt: World of Darkness Online
« Yanıtla #5 : 08 Ekim 2010, 23:48:09 »
Bu ayki Oyungezer dergisinden küçük bir haberi alıntılıyorum dergiyi alamayan arkadaşlar için;

"...Öncelikle, oyun 2004 yılında sona ermiş Masquerade modülünde geçecek. Bu da oyunda (şu an için) sadece vampirlerin olacağı anlamına geliyor. İlerdie ek paketlerle Werewolf, Mage gibi modülleri de ekleyebileceklerini tahmin etmek zor değil sanırım. Ancak asıl bomba ise tam da umduğumuz üzere oyunun tamamen sosyal ilişkiler ve politika üzerine kurulacak olması. Kısacası oyundaki her şey oyunculara bağlı olacak, oyundaki politik ortamı oyuncular şekillendirecek. .... Oyunun ne kadar "hardcore" olacağına dair bir örnek istiyorsanız yapımcıların oyuna "permanent death" (bir kere öldünüz mü o karaktere elveda diyorsunuz) ekleme gibi bir düşünceleri olabileceğini söyleyelim, gerisini siz hayal edin..."
After I count down, three rounds, in hell I'll be in good company.

Çevrimdışı Baal Adramelech

  • *****
  • 1837
  • Rom: 59
  • The Hermit
    • Profili Görüntüle
Ynt: World of Darkness Online
« Yanıtla #6 : 28 Eylül 2011, 22:59:09 »
*Oyuna Mortal olarak başlama ve sonra embrace edilme şansına sahipsiniz.
*Permadeath var, ancak öncelikli olarak Torpor'a girilecek, sonradan permadeath'e dönüşebilecek.
*Torpor bir süre alacak, ancak çağlar süren uyku gibi olmayacak.
*PvP var. Asıl uğraşılan şey, oyuncuların gruplar oluşturup diğer oyunculara karşı davranacağı bir sistem. Eve'in corp sistemi gibi olacak sanırım. Ve Politika olacak tabi ki.
*Karakter kağıtlarına benzeyecek oyuncu sayfaları.
*Oyuna girmeden, internet sitesinden karaktere dair bir takım şeyler yapılabilecek. Eve online'da oyuna girmeden karakterin skilllerini sıralama gibi bir şey vardı eklenmek istenen. Buna benzer sanıyorum.
*Oyuncu Hiyerarşileri. Oyuncu Princeler olacak evet.
*Karakter dışı oynayan oyuncularla uğraşmanın sosyal yolları olacakmış.
*Delilik oyuncunun oyunda gördüğü şeyleri değiştirebiliyor.
*Dominate/Presence pvp'de pek güzel olmayacağından kaldırılacağı söylenmişti, ancak sanırım bir yöntem bulmuşlar ki azcık bahsedilmiş, bazı konularda karşıdakinin direncini kırmaya yarayacakmış.
*Caitiff yok.
*Masaüstü versiyonundan çok Larp versiyonuna benzeyecek oyun.
*Humanity olacak. Eve online'daki gibi Security Status gibi. Düştüğünde bir takım oyuncuların saldırması mümkün olacak. Diğer oyunculara saldırdıkça düşecek.
*Humanity'den başka bir Paths of Enlightment yok, şimdilik.
*Kalıcı gece. Gündüz vakitleri server'ın kapalı olduğu zamanlar kısaca.
*Gündüzleri Ghoul olarak oynamasını düşünmüşler oyuncuların, ancak sonra bırakmışlar.
*Çıplaklık var. Tamamen çıplak bir şekilde sokakta dolaşılamıyor ama.
*Haven'lar var.
*"World Event" olacakmış. Bir ormandaki kurtadamlarla kimse uğraşmazsa oldukça güçlenecekler zamanla.
*Metaplotla pek alakaları yok, oyuncu tarafından geliştirilen evren taraftarı yapımcılar.
*Ayrıca "Instance" mantığını da sevmiyorlar.
*Oyuncular oyun dünyasında bazı özelliklere sahip olacaklar. Bazı binalar hiç değişmeyecek ancak oyuncuların bina yapması, yıkması veya binaları değiştirmesi mümkün olacak. Tabi önce kontrolünü kazanarak. Kısaca satın alarak. Radikal değişimler de olmayacak pek.
*Oyun Laptoplarda bile oynanabilecek deniyor, şaka olduğundan emin değil.
*Microtransactions olacak. Büyük ihtimalle Eve Online gibi sadece üst seviye giysiler.
*Mortal olarak başlandığında isteği dışında embrace edilemeyecek. Bu da demek oluyor ki diğer oyuncular embrace edebilecek.
*Vampirler bazı durumlarda permadeath yaşayabilecekler.
*Şehirler arası yolculuk olabilecek.
*İnsanlarla iletişime geçip daha yüksek ünvanlar kazanılabilecek.
*Oyun istediğiniz kadar derin.
*Hiç kimseyle combat'a girmeden bile oyunda nüfuz kazanmak mümkün.
*Güçler NPC, PC veya insanlara aynı şekilde etki edecek.
*PvP daha çok düşmanın iradesini kırmakla alakalı olacak. Kastettikleri sistemsel iradeden çok savaşı kazanamayacağını göstermek sanırım. Sonuçta permadeath var.
*Grieferlar için önleyici sistemler olacak.
*Oyuncu öldürenlere saldırmak bir süre sonra serbest olacak.
*Eve Online'da kendi kendine oluştuğu gibi, bu oyunun sistemi dolayısıyla RP oyunda kendi kendine oluşacak.
*Oyunda çıplaklık, gaylik ve benzeri cinsel ögeler olacak ancak bunları dikkatli yapmaya çalışıyorlar ki bazı ülkeler çat diye erişimi engellemesinler.
*PvP çok tehlikeli, çok serbest ama çok kısıtlayıcı olacak tehlike sebebinden dolayı.
*Oyunda dost edinmek önemli olacak.
*Tıpkı p&p sistemdeki topluluk gibi, yoldan çok çıkarsa bir oyuncu, onu cezalandıracak bir topluluğun olmasını istiyorlar.
*Prince ve Primogen olunabilecek.
*Seneye olacak GamesCon'da bir şeyler gösterilebilir.
*Oyunu yönetecek ve ilerletecek bir hikaye olmayacak.
*Hikaye = Arkaplan.
*Laptoplarda çalıştırtmak istiyorlar, çalışacak diyorlar.
*Karakterler birbirleriyle "Ölümüne" duello yapabilecekler.
*Öncelikle Vampir olacak sadece.
*Bir metaplot olacak ve exp'ler tarafından ilerletilecek. Ancak diğer söylediklerini düşününce, Eve Online gibi diğer mmolara göre daha arkaplanda kalacağını düşünmek saçma olmaz.
*Oyuncu yönetimli bir oyunda oynamak veya metaplot üzerinden oynamak mümkün olacak. Seçim olarak değil tabi, oyun içine yedirilmiş olacak.
*Kalıcı değişiklikler olabilecek. Bir binayı yıkmak gibi.
*Bir yerler kapanabilecek, açılabilecek.
*Phased Intance'ların olmasını istemiyorlar/olmayacak. (Oyunculara yalan söylemeyi sevmiyoruz.)
*Tek server, bir çok şehir, tek dünya olacak. Oyuncular şehirler arasında gezebilecekler.
*Şehirlerin hepsi büyük olacak ancak nüfus değişebilir az çok.
*Her şehir değişik olacak ister istemez. Ayrıca oyuncu kontrollü/etkili değişiklikler de olabilir tabii.
*NPC'ler var.
*Justin Achilli: "Eğer oyunculara yalan söylemeyi sevmiyorsanız, niye fake insanlar koyuyorsunuz?", Cevap: "STFU Justin"
*Bir takım dillere çevirilecek.
*Torpor PC'lerin neden ölemediğine dair bir bahane olacak.

Grand Masquerade 2011 sonrası haberler. Kendi çevirim +rep.
#rekt