Kayıt Ol

Rüzgarlar ve Korlar

Çevrimdışı Fırtınakıran

  • *
  • 8351
  • Rom: 1
  • Unique Ravenclaw
    • Profili Görüntüle
Rüzgarlar ve Korlar
« : 15 Eylül 2015, 22:24:32 »
Nedir?

Hani spor yapmadan önce ısınırız ya, bu da benim ısınma turlarımdan biri. Az önce, bir anlık bir ilhamla yazılmıştır ve parmak esnetme amaçlıdır. (Yani istediğiniz gibi eleştirin yahu :))

Neden Paylaşıyorum?

Belki kendi ısınma turlarımızı da burada paylaşabiliriz. Çizerler günlük karalamalarını, skeçlerini falan paylaşıyor mesela. Biz de bunu yazıda yapabiliriz diye düşündüm.


Rüzgârlar ve Korlar


Rüzgârlar dövmüştü seni, beniyse korlar. Ama aramızda kırılgan olan her zaman sendin. Narindin. Seni korumak için ben vardım ya. Beni seçmiştin hani. Birbirimize ilk dokunduğumuzda bu birliktelikten doğacak gücü her bir parçamızda hissetmiştik. Beni kalbine en yakın yerde taşıdın, ben de o kalbi yok olma pahasına korudum.

Hiç yılmadın, beni hiç utandırmadın. Tüm soğukluğuma rağmen tek bir kavrayışla ısıttın içimi. Seni sömürdüm, biliyorsun. Düşünmeden, bir an bile pişman olmadan hem de. Ellerin üşüdü. Üşüdükçe ben ısındım.
Böyle olmalıydı sonumuz. Bize yakışan buydu. Bırak onlar istediğini desin. Ben hep bunun hayalini kurdum.

Şimdi sen hiç üzülme tatlım. Artık tek bedeniz.

Sen hiç korkma tatlım. Artık ayrılamayız.

Bırak, konuşsunlar. Kendi silahıyla öldü diye küçümsesinler. Katil ilan etsinler beni. Asla bilemezler. Bilemeyecekler. Metalin ve etin, sıcağın ve soğuğun birleşimine şahit olamayacaklar. O yüzden bırak... Konuşsunlar.

Bir kez daha ısıtıyorsun beni. Kırılgan bedenini besleyen onca yaşam sıvınla doyuruyorsun. Ölüyorsun. Gözlerinin feri akşam güneşinin ışınlarıyla birlikte yitip gidiyor. İkinizin de çehresi soluyor.

Böylece beraber yıkanıyoruz. Kanınla yıkıyorsun beni, ben de sonsuza kadar senin bir parçan olarak katı metalle yıkıyorum bedenini. Derinlere saplanıyorum. Hiç kimse bizi ayıramasın diye.

Şimdi sen hiç dert etme tatlım. Bütün bedenin kuruyana kadar buradayım.
 

Yazar Notu:
Spoiler: Göster
 Size de aynı şeyi çağrıştırdı değil mi? Biliyorum, biliyorum, ama adını söylesem bile büyük spoiler olacağı için hiçbir şey diyemiyorum :D!

Emin olun, yazı bitip de imla kontrolü için baştan okurken "oha!" deyiverdim. Her şey olup bittikten sonra neye benzediğini fark ettim. Eğer size de o izlenimi verdiyse açıkçası ben bu imadan rahatsız değillim. Hem o malum şeyi bilenler için yad etmemizi sağladı, yoksa aşırmadım yav :D!

Çevrimdışı mit

  • *
  • 5540
  • Rom: 96
  • Kronik Anakronik
    • Profili Görüntüle
    • Yorgun Savaşçı'nın Günlüğü
Ynt: Rüzgarlar ve Korlar
« Yanıtla #1 : 15 Eylül 2015, 22:48:39 »
Bir anlık ilhamlarınıza kan ve ruhlar kurban olsun efenim u_u

Baştan sona çok etkileyici ve güzel bir hikayeydi. Bu sefer hem sade olmayı hem de süslü cümle yazmayı aynı anda başarmışsın. Ben cidden çok beğendim. Sırf sen yazdın diye demiyorum yani :)

Sonunda en kibar halimle oha dedim. Ardından "Yazarın Notu" kısmında ima ettiğin hisse ben de kapıldım ve bir oha daha çektim. Öyle de kibarımdır...

Bence bu kasıtsız benzerlik çok daha güzel bir hava katmış bu küçük ve muhteşem felakete. Sevdiğin bir hikayenin sevdiğin bir başka esere çağrışım yapması kadar leziz bir şey yoktur. Birazcık da Karrin Tidbeck tadı aldım ki, o da pastanın kirazı oldu.

Kısa, vurucu ve etkileyiciydi. Ellerine, kalemine, zihnine sağlık. Daha sık yaz :P
Spoiler: Göster

O kitap yazılacak!
Jackal knows who you are,
Jackal knows where you are.
Try to hide if you dare.
Do your best, i don't care.

Çevrimdışı KoyuBeyaz

  • ********
  • 2754
  • Rom: 59
  • Rasyonalist dominant.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rüzgarlar ve Korlar
« Yanıtla #2 : 22 Eylül 2015, 13:10:32 »
Isınma turu olarak yazman en hoşuma giden kısım oldu. İlk okuduğumda bambaşka bir şeyi çağrıştırmıştı (hatta biraz alakasız kaldı şimdi) fakat üzerinden biraz vakit geçip ikinci kez baktığımda tam olarak ima ettiğin esere uyduğunu gördüm. (gizli kapaklı yazı spoiler olmasın diyedir.) Bence bu başlığı ısınmak için bir anlık yazdığın kısa yazılarla doldur, bu yazı tek kalmasın. Daha yeni şeyler denediğini de görmek isterim (görüyorum zaten çaktırma, ama başka insanlar da görsün :P)

Eline sağlık. Isınma amaçlı yazı paylaşımını arttırmasını ümit ettiğim bir yazı ve başlık olmuş. :)
Uzay elbisemle kavgaya hazırım.

Çevrimdışı Fırtınakıran

  • *
  • 8351
  • Rom: 1
  • Unique Ravenclaw
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rüzgarlar ve Korlar
« Yanıtla #3 : 22 Eylül 2015, 13:25:20 »
Çok teşekkür ederim :). Özellikle bu beklenmedik yorum için.

Alıntı
Bence bu başlığı ısınmak için bir anlık yazdığın kısa yazılarla doldur, bu yazı tek kalmasın.

Böyle bir şey benim de aklımda. Neden olmasın :)? Yine böyle üzerinde uzun soluklu çalışmayacağım öyküleri, anlık esinleri bu başlığa yazabilirim. Değişik bir konu olur diye düşünüyorum. Benim açımdan da çok rahat bir başlık olur.

Alıntı
Daha yeni şeyler denediğini de görmek isterim (görüyorum zaten çaktırma, ama başka insanlar da görsün :P)

Böyle iyiyiz bence :). Doğrudur, eskisi gibi yazdıklarımı yayınlamıyorum. Ama şu anlık bundan rahatsız değilim. Biriktiriyorum ^^.

Öte yandan bu sözünü de hiçe sayıyor değilim. Bakalım, bir dahaki minik yazıda daha farklı bir şeylerle de gelebilirim. Neden olmasın?

Tekrar teşekkür ederim yorumun için :). Senden yazılı bir yorum almayalı epey olmuştu. O yüzden hem şaşırdım, hem de mutlu oldum.

Bir anlık ilhamlarınıza kan ve ruhlar kurban olsun efenim u_u

Baştan sona çok etkileyici ve güzel bir hikayeydi. Bu sefer hem sade olmayı hem de süslü cümle yazmayı aynı anda başarmışsın. Ben cidden çok beğendim. Sırf sen yazdın diye demiyorum yani :)

Sonunda en kibar halimle oha dedim. Ardından "Yazarın Notu" kısmında ima ettiğin hisse ben de kapıldım ve bir oha daha çektim. Öyle de kibarımdır...

Bence bu kasıtsız benzerlik çok daha güzel bir hava katmış bu küçük ve muhteşem felakete. Sevdiğin bir hikayenin sevdiğin bir başka esere çağrışım yapması kadar leziz bir şey yoktur. Birazcık da Karrin Tidbeck tadı aldım ki, o da pastanın kirazı oldu.

Kısa, vurucu ve etkileyiciydi. Ellerine, kalemine, zihnine sağlık. Daha sık yaz :P
Spoiler: Göster

O kitap yazılacak!


Bir ısınma turu için olabilecek en güzel yorumu almışım yahu :). Çok şaşırdım açıkçası. Şaşkınlık dolu bir teşekkür ediyorum ^^.

Spoiler: Göster
Belki :P.

Kayıp Rıhtım Arşiv Forum

Ynt: Rüzgarlar ve Korlar
« Yanıtla #3 : 22 Eylül 2015, 13:25:20 »