Kayıt Ol

Karakter Kağıdı ve Özellikleri

Çevrimdışı Malkavian

  • *****
  • 2152
  • Rom: 57
  • I was lost in the pages of a book full of death..
    • Profili Görüntüle
Karakter Kağıdı ve Özellikleri
« : 27 Mart 2012, 00:31:31 »
Örnek Karakter Kağıdı


İsim: Karakterin İsmi

Tarih: MS: 401

Karakter: Gladyatör

Jenerasyon: -                                                                                                      
ÖZELLİKLER
1.1
Fiziksel
Güç:              ■■■■■■□□□□
Çeviklik:         ■■■■■■□□□□
Dayanıklılık:     ■■■■■■□□□□
1.2
Sosyal
Karizma:         □□□□□□□□□□
Görünüm:       □□□□□□□□□□
Yönlendirme:   □□□□□□□□□□
1.3
Mental
Ön Görü:         □□□□□□□□□□
Zeka:             □□□□□□□□□□
Bilgi Birikimi:     □□□□□□□□□□
YETENEKLER
2.1
Kabiliyetler


Tehdit:          ■■■■■■□□□□
Kaçınma:        □□□□□□□□□□
Liderlik:          □□□□□□□□□□
Sokak Bilgisi:   □□□□□□□□□□
Saklanma:      □□□□□□□□□□
Sokak Dövüşü:□□□□□□□□□□
Sportif:          □□□□□□□□□□

2.2
Beceriler

Hayvan Bilgisi: □□□□□□□□□□
El Sanatı:       □□□□□□□□□□
Sürüş:           □□□□□□□□□□
Ateşli Silahlar: □□□□□□□□□□
Yakın Dövüş:   ■■■■■■■■□□
Rol Yapma:     □□□□□□□□□□
Gizlilik:           □□□□□□□□□□
Hayatta Kalma:■■■■■■■■□□

2.3
Bilgi Birikimi

Bilgisayar:       □□□□□□□□□□
Finans:           □□□□□□□□□□
Araştırma:       □□□□□□□□□□
Kanun:           □□□□□□□□□□
Dil Bilimi:         □□□□□□□□□□
İlaç:              □□□□□□□□□□
Mistik:            □□□□□□□□□□
Politika:          □□□□□□□□□□
Bilim:              □□□□□□□□□□
AVANTAJLAR / DEZAVANTAJLAR
3.1
Öz Geçmiş                        
1-
2-
3-
3.2
Özel Yetenekler              
1-
2-
3-
3.3
Dezavantajlar                    
1-
2-
3-
1.1 - Fiziksel Özellikler oyun içinde efor gerektiren herhangi bir durumla karşılaşılması durumunda atılacak zar sayısını belirler.

1.2 - Sosyal özellikler oyun içinde karakterinizin başkalarını ne derece etki altına alabileceğini belirler.

1.3 - Mental özellikler daha çok büyücü sınıfları için kullanılan özelliklerdir.

2.1 - Seçilen karakterin kabiliyetleridir. Bu puanlamaya göre oyun içindeki hamleleriniz kısıtlanır. Örneğin rp gereği ne kadar iyi ve sağlam temellere dayandırarak karşınızdakini tehdit ederseniz edit tehdit kabiliyetinizde puan yoksa bu rolünüz geçersiz sayılır.

2.2 - Karakterinizin oyuna başlarken ve oyun içinde öğrenip geliştirebileceği yeteneklerdir. Örneğin El sanatı yeteneği cadı sınıfı için büyülü iksirler yapmak için kullanılabilecekken, bir vampir avcısı için ok ve arbalet yapma işine de yarayabilir.

2.3 - Bilgi birikimi oyuna başlarken karakterinizin statüsünü belirlememize yardımcı olur.  Örneğin Finans özelliğiniz yüksek ise oyun içinde paraya sahip olma ve onu çoğaltma yetisine sahip olursunuz.

3.1 - Öz Geçmiş kısmında vampirler için jenerasyon belirlenebilir veya herhangi bir karakter için sahip olunan servet eklenebilir.
 
3.2 - Özel yetenekler oyunun işleyişi sırasında kazanabileceğiniz ve herhangi bir puan harcamadan karakterinize ekleyebileceğiniz şeylerdir. Örneğin bir cadı birkaç günlük çalışmaları sonucunda bir ağaçla konuşmayı başarabilirse, Bitkilerle konuşma özelliği karakter sayfamızın bu bölümüne eklenebilir.

3.3 - Dezavantajlar oyuna başlarken seçebileceğiniz, topal olma, tek gözü kör olma, zaafiyet, şizofren gibi özelliklerdir. Bunların seçilmesi durumunda dezavantajın şiddetine göre karakter kağıdının diğer bölümlerine dağıtmak üzere ekstra puan kazanırsınız.

Çevrimdışı Malkavian

  • *****
  • 2152
  • Rom: 57
  • I was lost in the pages of a book full of death..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Karakter Kağıdı ve Özellikleri
« Yanıtla #1 : 04 Nisan 2012, 11:23:39 »
ÖZELLİKLER

Fiziksel

Güç: Karakterinizin fiziksel gücüdür. Ağır bir kapıya omuz atıp kırma, bilek güreşi yapma veya uçurumun kenarından uzanıp düşmekte olan birini yukarı çekme gibi durumlarda kullanılır.

Çeviklik: Karakterinizin bir bakıma hızlı hareket edebilme yeteneğidir. Size doğru atılan büyükçe bir taştan kaçma, tuzak dolu karo taşlarının arasında hızla ilerleme ve akrobatik sayılan hareketlerin çoğunda kullanılır.

Dayanıklılık: Karakterinizin darbelere karşı dayanıklılığı veya kendi uyguladığı fiziksel efor sarfedilen işlere ne kadar dayanabileceğini belirler. Zahirlenme durumunda vücudun direncini temsil ederken, alınan fiziksel darbeler sonucunda vücudun ne kadar direnç gösterebileceğini gösterir. Ayrıca zorda kalınan durumlarda hayatta kalma ile kullanılan bir özelliktir.
   
Sosyal

Karizma: Karakterinizin ne derece karizmatik olduğu ve karşısındakilere ne kadar iyi göründüğüdür. Bu daha çok yürüyüş tarzı, konuşma biçimi ve konuşurken seçtiği kelimelerden oluşur. Karşıdakini ilk görüşte etkileme özelliğidir.

Görünüm: Karakterinizin ne kadar iyi göründüğü kısaca yakışıklılığı/güzelliği dir. 'Benim için bu ufacık şeyi yapar mısın?' diyen bir goblin ile güzeller güzeli yarı çıplak bir bayanın alacağı cevaplar arasındaki değişkenliğin birebir kanıtıdır.

Yönlendirme:
Karşıdaki kişiye kendi fikrini empoze etme kuvvetidir. Örneğin bir hapishaneye tıkıldığınızda 'Büyük bir yanlış anlaşılma var. Ben aslında masumum!' gibi zayıf bir argümanı bile karşınızdakine inandırabilmenizi sağlar.
   
Mental

Ön Görü: Ön görü karakterinizin karşılaşacağı herhangi bir durumu önceden sezmenizi sağlayabilir. Savaş alanında beklenmedik bir zamanda gelen bir darbeyi veya bir gün sonraki hava durumunu bugünden sezmenizi sağlar.

Zeka: Karakterinizin zeka gerektiren her türlü durumda kullanacağı özelliktir.

Bilgi Birikimi: Karakterinizin şimdiye kadar seyahat ettiği yerler, okuduğu kitaplar, duyduğu hikayeler ve yaşadığı tecrübelerin birikimidir. Yeni bir mekana girildiğinde Bilgi Birikimi zarı atılır ve karakterin o mekan hakkında bildiği şeyler konu içinde küçük ipucular halinde sunulur. Sonra afiyetle yenir efendim.

YETENEKLER

Kabiliyetler

Tehdit: Bir gladyatörün arenaya çıktığında rakibine verdiği göz dağı, bir korumanın bara girmeye çalışanlara attığı nefret dolu bakışlar veya size kötü kötü bakan korumaya söylediğiniz tehditler bu kabiliyetin kullanım alanlarıdır.

Kaçınma: Şaşırtıcı ve beklenmedik anlarda karakterinize yöenltilen tehlikeli fiziksel saldırılardna korunmanızı sağlayan kabiliyettir. Atılan bir ok sonucu bu puan kadar zar atılır ve küçük de olsa kurtulma şansınız vardır. Genellikle Ön Görü özelliğine eklenir.

Liderlik: Karakterinizin başkalarını yönetebilme yeteneğidir ve genellikle Yönlendirme özelliği ile birlikte kullanılır

Sokak Bilgisi: Uyuşturucunun nerede satıldığı, nerede kadın satıldığı, eski bir antika saati nerede paraya dönüştürebileceğiniz, nereden bir kiralık katil bulacağınız gibi bilgilerin tümüdür.

Saklanma: Karakterinizin bilinçli olarak saklanabilme yeteneğidir.

Sokak Dövüşü: -

Sportif: Karakterinizin ne kadar sportif olduğunu belirler. Genellikle Çeviklik özelliği ile birlikte kullanılır. Hoplama, zıplama atlama, takla atma gibi durumlarda kullanılır. Ayrıca birebir yakın dövüşlerde karaktere bazı artılar verir.

Beceriler

Hayvan Bilgisi: Karakterinizin hayvanlar hakkındaki bilgi birikimidir.

El Sanatı: Büyücülerin, büyülü eşyala yaratmadaki yetenekleridir. Bir dövüşçünün ise elleriyle silahlar yapması için kullanılır.

Sürüş: At, araba, uzay mekiğini ne derece ustaca kullandığınızı belirler. 1 nokta 50km ile direksiyona yapışarak panik içinde kullanma anlamına gelirken, 7 nokta bir F! pilotu seviyesinde olduğunuzu gösterir.

Ateşli Silahlar: Ateşli silahları ne derece iyi kullandığınızdır.

Yakın Dövüş: Kılıç, balta, bıçak ve yumruklarınızı ne derece kullandığınızı gösterir.

Rol Yapma: Yalan söyleme veya bir tiyatro oyunu sergilemeniz durumunda işinize yarar.

Gizlilik: Karakterinizin bilinçsiz olarak yaptığı genel bir gizlilik durumudur. Bir elf gibi mi yoksa bir cüce gibi mi yürüdüğünü belirler.

Hayatta Kalma: Aç ve susuz, çırılçıplak bir çölde tek başınıza kaldığınızda sizi hayatta tutabilecek tek bir şey vardır o da hayatta kalma bilginiz.

Bilgi Birikimi

Bilgisayar:
10 parmak mısınız yoksa tek parmağınızla yazı yazarken mouse kullanmaktan yoksun musunuz?

Finans: Oyun içinde para kazanma yollarını ne kadar efektif kullandığınızdır.

Araştırma: İz sürme gibi durumlarda kullanılır.

Kanun: Kanunlara ne kadar hakim olduğunuzdur.

Dil Bilimi: Kaç dil bildiğinizi belirler

İlaç: Kendinizi iyileştirebilme ve doğada bu tür bitkileri tanıma bilimi.

Mistik: Büyücülükle alakalı bilgi birikimi.

Politika: Eğer paranız varsa gücünüz var demektir ve bu gücünüzü arttırmak veya korumak için politiya ihtiyacınız vardır.

Bilim: Yeni keşifler mi yapmak isityorsunuz. Durmayın bilim özelliğinizi arttırın.