Tanrıça Serisi | Kayıp Rıhtım
  • eda

    Fantastik kitapları sevenler için büyüleyici bir kitap!içinde gercekten sihir var!elinizden bırakamayacaksınız.ikinci kitabı heyecanla bekliyorum..kitabın sonlarında hüzünleniyorsunuz..fakat kitabın sonu sizi şaşırtıyor..filmi de yapılmalı mutlaka

  • canım

    peki bu kitap kaç seri olucak bilen varmı?

  • http://www.kayiprihtim.org/portal/tanrica-serisi/ dream

    6 kitap bazılarının adlarını hatırlıyorum aşk tanrıçası,bahar tanrıçası,ışık tanrıçası aklımda şu anda…

  • http://www.kayiprihtim.org/portal/tanrica-serisi/ dream

    ve birde gül tanrıçası!

  • http://www.kayiprihtim.org ilayda

    bu kitap harika bir kitap cidden herkese okumasını öneriyorum ben kitabı bir günde bitirdim uyuyamadım sayesinde süper ötesi ya kesinlikle pişman olmazsın emin olun…

  • ceren

    bu kitap çok güzeldi 2.kitabı bir an önce çıkar umarım…

    • Berke

      Site yöneticileri öteki kitapları da koyarsa çok sevinirim :)

  • asena

    2. kitap n zmn cıkıor bilen var mı :S bu arada herkese onerırım muhteşem 1 kitap.. bu arada seriler birbiryle bglantılı olmayacakmış. her ktap farklı 1 tanrıcayı anlatacakmıs. 2. kitabın adını v cıkacagı zmnı bilen var mı söleyeblr mısnz..?

  • Edaa

    bahar tanrıcası yani 2. kitap ne zaman çıkacak??

  • violet

    her kitap belli aralıklarla çıkıyormuş bende bu kadarını biliyorum

  • melissa

    bu kitap toplam kaç seri ve nelerdir?
    ayrıca filmi çekilip çekilmeyeceği hakkında bilgisi olan warmı

  • ayse

    tanrım böyle harika kitaplar görmedim ama bence bahar tanrıçasında azıcık stephenie meyerden esinlenilmiş(göçebe adlı kitabından)ama ne olursa olsun üçüncü kitabı dört gözle bekliyorum yaa muhteşem … ilk başlayışta yani bi günde bitirdim iki kitabıda okumayanlara şiddetle tavsiye ederim harika üstü romanlarr

  • :(öf pöf

    çok sıkıcı bir kitap hayatımda böyle iğrenç bir kitap okumadım.Çok sıkıcıydı.Bitirdim ama çok gereksizdi ilk ve son 50 sayfadışında okumaya değer bişey yok içinde.Zaman kaybı yaşınız benim gibi 20 ve üzeriyse ve hala fantastik okumaktan zevk alıyorsanız gözünüzü seveyim okumayın:))

  • tuba

    bende 1. kitabını bitirdim, 2.sini okumak istiyorum ama nerde satılıyor bulamadım bilenler olursa söleyebilir mi?

  • sewcan

    büyüleyiciydi bence insanın kitapdaki ritüelleri gerçekleştiresi gelio:D

  • asudeee

    deniz tanrıçasına devam etse çok güzel rekor kırar ama nerdeeeeeeeeeee arkadaşlar hepimiz dua edelim deniz tanrıçasına devam etsin

  • sewcan

    deniz tanrıçasına devam etmicek serinin birinci kitabı o her kitapta başka bi tanrıçayı konu edicek sıra gül tanrıçası var yani 3.kitabı benim favorim bahar tanrıçası

    • renesmee

      3.kitap ışık tanrıçası 4 gül tanrıçası bence en güzeli hadesli yani bahar tanrıçası

  • GüLüL

    arkadaşlar ışık tanrıçası çıkalı çok oldu neden burda iki tane gösteriyorlar ben haziranda ışık tanrıçasını okudum? konusu apollonla ilgiliydi ikincisi çıkalı çok oldu üçüncüsünü de çıkardılar dördüncüsü olan gül tanrıçasını bekliyorum şuanda ben!

    • renesmee

      ewet burda verilmemiş yenilerin bazıları hush hush serisinin hiçbir kitabı yok bu arada onun da sessizlik çıktı 3.kitap :D

  • billur

    güzel bir seri.henüz ışık tanrıçasını alamadım ama bir an önce alacağım.okuyanlar yorum yaparsa çok sevinirim.

  • duygu

    bayılıyrm bu seriyee <3

  • feyza

    her ikiside çok güzel ve yaratıcı ve sonradan çıkan gül tanrıçasıda güzel

  • sanem

    serinin sırası nasıl her yerde farklı gösteriyorda

    • lenastarelmas

      evet bende gördüm o kitapları almak istedimde sırası belli değildi

  • Yeşil Süvari

    Sıra şu;

    Deniz Tanrıçası, Bahar Tanrıçası, Işık Tanrıçası, Gül Tanrıçası, Aşk Tanrıçası. :)