Knight And Day / Gece Gündüz - 5.4Sonu farklı olsa da bari bir şeye benzese diyerek izlediğim, ancak malesef umutlarımın boşa çıktığı basit bir film.
Daybreakers / Vampir İmparatorluğu - 6.0Birazı alıntı yapılmış, özgün olmayan ancak güzel ilerliyor derken sonunda beni "Hadi len ordan, öyle düzelme mi olur." dedirtecek kadar saçmalayan bir film.
Resmen herkesi öldürerek tedavi yayıyorlar.
The A Team / A Takımı 7.3Bir aksiyon filmi olarak güzel olan ancak daha fazlasını veremeyen bir film.
Ghost Writer / Hayalet Yazar - 8.3Tarzını sevdiğim, son derece normal olayları ele alan ve son derece normal bir şekilde biten nadir filmlerden.
Centurion / Son Savaşçı - 6.4Gayet güzel bir şekilde ilerleyen ancak basit ve anlamsız bir şekilde biten bir film.
Ayrıca isminde dolayı ne zaman tek kalacak bu adam diye beklediğim bir film. İsmi Türkçe'ye çeviren kişilere teşekkürler. :|
New York'ta Beş Minare / Five Minarets in New York - 7.0Olayları kısa kısa geçerek bir film yerine kısa filmler birleşimi gibi görünen, bazı gizli göndermeler yapmaya çalışan, İngilizce kısımların dublajı kötü, Haluk Bilginer'in oyunculuğu çok iyi olan bir film.