1) Afro Samurai: Herşeyiyle mükemmel bence.
2)Death Note: Çizimlerine ve içinde yatan felsefeye hayran kaldığım bir anime. Arada rastgele bir bölüm açar izlerim. Çoğuda ezberimdedir.
3)Ghost In The Shell: Dövüş sahnelerini çıkartsalar çok daha iyi bir film olacakmış. Yakın geleceğe dari çok iyi bir tahmin bence insanların giderek robotlaşmasını anlatıyor.
4)Detroit Metal City: Bir metal sever olarak bu animeyi eklemeden duramazdım listeme. Müzikler çok güzel, hikaye çok komik, çizgilerde eğlenceli. Her bölüm 12 dakikadan oluşuyor mutlaka izleyin
5) Afro Samurai Resurrection: Çevirisini yaparken zevkten öldüğüm animedir. İlk 5liği izledikten sonra devamında ne olduğunu düşünmüştüm. Film buna cevap verdi. Çevirmeside çok zevkliydi benim için.
6)Howl's Moving Castle: Bir miyazaki şaheseri
İzlemeden ölmeyin.
7)She and Her Cat: Çok kısa tadımlık bir OVA. Ama nedense ben çok sevdim.
8)Pale Cocoon: İzlediğim en güzel animelerden bir tanesi. Sonunda insanların dünyayı terk edince dünyanın iyileştiğini görüyorz çok hoş.
9)Naruto: Shipuuden'den iyi olduğunu düşündüğüm ilk seri.
10) Hajime no Ippo: Yeni başladım ama gelecek var bu seride hissediyorum.
Kötüler
1)Haibane Renmei: Bu lanetli seriyi bana zorla seyrettirdiler. Tam bir işkenceydi. Hiçbir olay olmadan sadece konuşuyorlar, konuştuklarıda "bugün hava çok güzel dimi?" gibisinden günlük şeyler. Bir daha yüzüne bakmadım zaten bu iğrenç serinin.
2)Bleach: 50 bölüm kadar izledim. Doğru düzgün bir konusu yok gibi geldi bana. Habire dövüş, bayıyor insanı. Ichigo'nun kılıcına uyuz oldum zaten eşşek kadar.
3)Dennou Coil: Bazı yerleri komik olsada tiksinç.
4)Fruits Basket: Bildiğin yeşilçam.
5)Toradora!: Abazan japon erkeklerine göre.
6)Inu Yasha: Bleach'in Shoujo versiyonu bence.
7)Clannad: tek hatırladığım çok kötü olduğu idi.
Gelmiş geçmiş bütün mecha serileri
Nefret ediyorum hepsinden