Ad ve Soyad:
Cinsiyet:
Kökeni:
Yaş:
Fiziksel Görünüş:
Bulunduğu Şehir:
Sağlık Durumu:
İçgüdü:
Seviye:
Özellikler:
Güç:
Çeviklik:
Zeka:
İrade:
Karizma:
6. His:
Yetiler:
Para:
Envanter:
Ad ve Soyad: Maddock Drake
Cinsiyet: Erkek
Kökeni: Siyahi İngiliz
Yaş: 34
Fiziksel Görünüş: İri Yarı, Yapılı
Bulunduğu Şehir: New York
Sağlık Durumu: 5/5
İçgüdü: 3
Seviye: 1/10
Özellikler:
Güç: 5
Çeviklik: 4
Zeka: 3
İrade:4
Karizma:5
6. His:3
Yetiler: Parkour, Çilingir
Para: 100$ (0$)
Envanter: (DM tarafından doldurulur)
Anlatıcı (Karizma 5, Zeka 4): Bu yeti, anlattığınız hikayelerin ve konuşmalarınızın daha inandırıcı, daha heyecanlı olmasını sağlar. Böylelikle isterseniz birilerini yanıltacak yalan hikayeler anlatabilir, ya da birini inandırmanız gereken bir konuda rahatlıkla ikna edebilirsiniz.
Bağışıklık (Güç 5, İrade 4): Hastalıklara ve fiziksel darplara karşı daha dayanıklı olmanızı sağlar.
Bartitsu (Güç 4, Çeviklik 5, İrade 4): Her türlü sopa vb. gereç kullanarak dövüşebilmeyi sağlayan bir sokak dövüş sanatı olan Bartitsu sayesinde bazı düşmanlarınızın hakkından fiziksel güç kullanarak gelebilirsiniz.
Bilgisayar Korsanı (Zeka 5): İnternet üzerinden ulaşılması zor bazı bilgilere ulaşabilmeyi, başka bilgisayarlara, elektronik cihazlara girerek, kontrolü ele geçirmenizi sağlar.
Çelikten Zihin (İrade 6, Altıncı His 4): Zihninizi okumak isteyen, hipnoza sokmak isteyen, büyü yapmak isteyen insanlara karşı kendinizi koruyabilmenizi sağlayan bir yetidir. Ne derece başarılı olacağınız elbette seviyelere bağlıdır.
Çilingir (Zeka 3, Çeviklik 3): Kilitleri açabilmeye yarar.
Gelişmiş Altıncı His (İrade 4, Altıncı His 5): Bu yeti sayesinde karakterin altıncı hissi daha da gelişmiş olur. Rastgele zamanlarda, rastgele miktarlarda DM'den içgüdü almaya başlar.
Hipnoz (Zeka 3, Karizma 5): Hipnoz yetisi sayesinde herhangi bir eşya yardımıyla insanları hipnoz edebilirsiniz. Elbette işe yarayıp yaramaması sizin ve karşınızdakinin durumuna bağlıdır; ama basitçe ikna etmekten, birilerini uyutmaya kadar gidebilir bu yeti. Karizma puanı arttıkça yeti de artar. Karizma puanı "7" olana kadar hipnoz için tek bir eşya olması şartı vardır. Örneğin; karakter bir kolye seçer ve karizma puanı "7"ye ulaşana kadar sadece bu kolyeyi kullanarak hipnoz uygulayabilir.
Hızlı Zaman (Çeviklik 8 ): Bu yeti sayesinde çok hızlı hareket edebilen oyuncu, pek çok farklı hareketi kısa bir sürede gerçekleştirebilir duruma gelir. Örneğin: Karşısındaki adam kafasına bir silah doğrultmuşken ve arkasında iki adam daha varken bu yetisi varsa (zarların da yardımıyla) kimse bir şey yapamadan, karşısındaki adamın silahını alıp üç adamı birden vurabilir.
İlüzyon (Çeviklik 5, Zeka 4, Karizma 5): Sihirbazların yaptığı şekilde bir ilüzyon söz konusudur. Gerçekten de bir ilüzyon şovu gerçekleştirmek, pokerde hile yapmak, küçük para numaralarıyla insanların dikkatini dağıtmak veya yan kesicilik bu yeti ile yapılabilir.
Kamuflaj (Çeviklik 5, Zeka 4, Altıncı His 3): Saklanmanıza, kalabalığa karışabilmenize ve farkedilmeden insanları takip edebilmenize yarar.
Kolay Öğrenim (Zeka 6): Büyüler, artifaktlar, iksirler vs. de dahil olmak üzere herhangi bir eşyayı, bilgiyi kolayca kavrayıp uygulayabilmeyi sağlar.
Odak (Zeka 4, İrade 5): Yaptığınız işe daha uzun süre ve daha çok odaklanabilmenizi sağlar. Çoğu büyü ve efsun kullanımında yarar sağlar.
Öbür Dünyayla İletişim (Altıncı His 5, İrade 5): Bu yeti sayesinde insanlar cehennem, cennet ve arafla iletişime geçebilirler. Ayrıca Altıncı His 8, İrade 8 puanlarında başka insanları da iletişime geçirebilmektedirler.
Parkour (Çeviklik 4): Oldukça popüler şehir sporu olan Parkour'u yapabilmek için gerekli olan yetidir (Youtube'da bu anahtar sözcükle videolar mevcuttur). Parkour sayesinde insanlar, çatılar, direkler, balkonlar, köprüler gibi şehir ögeleri üzerinde hızlıca dolaşabilirler. Özellikle kaçarken ve kovalarken çok etkili bir yetidir. Çeviklik puanı arttıkça yeti de artar.
Zihin Görüş (Zeka 5, Altıncı His 6): Karşınızdakinin zihnini okumanızı sağlayan bir yetidir.