Kayıp Rıhtım Arşiv Forum
Liman Kenti => Sinema => Konuyu başlatan: Mr Thame Dummee - 31 Aralık 2007, 19:19:56
-
Herkes öyle ya da böyle film izler... Kimisi Tv'de şansa sonuna yetişir, kimisi ince eler sık dokur, arar bulur izler, kimisi canı sıkılınca vakit öldürür...
Ama herkes izler ... ve bazı filmler vardır.. İzlenmeye değer... Tekrar izlemek istersinizz... kolay kolay bıkmazsınız ve unutmazsınız....
İşte konu bu: İzlediğiniz, bıkmadığınız ve unutmadığınız filmler hangileri?
-
Bir çok film var aslında.Ama son dönemlerde baya sevdiğim etkisinde kaldığım; 300 Spartalı :D
Tam benlik ya kılıçlar mızraklar havada uçuşuyor ;D acımak yok esir almak yok :P
-
benı etkıleyen cok fılm vardır aslında ama yakın zmnda ızledıklerımden Düşler Ülkesi,Jeux D'enfants ( turkcesı "cesaretın var mı aska" ımıs cok sacma.. ) ve Sil Bastan benı cok etkılemıstı. :D
-
Amelie ve Little Miss Sunshine çok güzeldi.
-
Titanic..Kim ne derse desin hala etkisindeyim..
-
Sınav, Pulp Fiction, Taxi 1-2-3-4, Matrix , Emrah Bonu Bükükler , Propaganda , Dünyalar Savaşı, Benim Süper Eski Sevgilim.
-
Finding Neverland,Ice Princess,Hsm 2 vs.
-
su dünyası,spawn
-
Bir çok film var aslında.Ama son dönemlerde baya sevdiğim etkisinde kaldığım; 300 Spartalı :D
Tam benlik ya kılıçlar mızraklar havada uçuşuyor ;D acımak yok esir almak yok :P
Ben hiç sevmemiştim :P Zaten sen hep benim zıttımsındır :D
-
titanic gerçekten harikaydı ... bide taxi nin 4. sü süperdi birde çılgın cuma çok süperdi ya tam beni anlatıyo film .... tepenin gözleri var çok manyak bişe o da... ;D
-
Titanic
Kabadayı
Prens ve Ben 1. si ve 2.si
Bir Kül Kedisi Masalı ... bu kadar sanırım yani çoktur da daha .. ;D
Edit: 1-2 tane daha ekliyicem
De-ja-vu
Gen
Sonsuz Aşk
50 İlk Öpücük :D
-
(http://img111.imageshack.us/img111/2427/adszdj4.jpg)
-
titanic, ve davinci'nn sifresi süperdi
-
Die Hard 4 ve Transformers gerçekten güzel filmler...
-
Transformens,Kelebek etkisi,Sınav,Dövüş Klubü...
-
tabiki sweet november ::) 300 spartalı(tam benlik:)) tepenin gözleri (korku bakımından :o) korku kapanı var onu izledikten sonra 1 hafta et yememiştim :-\
-
Donnie Darko, V for Vendetta, Resorvoir Dogs, 21 Grams, Amerros Perros, Requiem for a Dream, The Fountain, Usual Suspects, Deconstructing Harry, Lost Highway, Full Metal Jacket unutumadağım filmler, film hastası biri olaraktan daha bir sürü vardır ama bunlar başta gelir işte..
-
yeniden yaptım listeyi pek bi az olmuş:D
1-rose red konağı
2-hayalet gemi
3-anestezi
4-hayvan mezarlığı
5-iskelet anahtar
6-joe black
7-kuzuların sessizliği
8-koku
9-makas eller
10-hasat zamanı
11-kelebek etkisi
12-donnie darko
13-komiser şekspir
ahanda bu kadar:D
-
Son zamanlarda en beyendiğim film The Godfather birde Çaylak var aslında ben Alpachino'nun başrolde olduğu tüm filmlere bayılıyorum.Adamım yaa :D
-
BeyneLmiLel ile Hoşçakal Yarın.
Unutulmazlarım onlar benim ya.Gerisi masal :P Nostalji yaptım iyi mi :P
-
Taze izlediğim trainspotting'i de bu kategoriye sokabilirim..
-
ahh 300 Spartalı, Yeşil Yol, Mavi Gözlü Dev, LoTR serisi, Matrix :P, Transformers da fena değildi...
-
listede değişiklik
Titanic
Ölü Ozanlar Derneği
120
-
Buraya yazdım sanıyordum ama yazmamışım.Neyse şimdi yazayım bi kere en başta Yüzüklerin Efendisi serisi en baştadır.Sonra Karayip Korsanları,Click(+),Zaman Ötesi(+),Yeşil Yol,Yedek Oyuncular(+) bu filmler vazgeçilmezlerimdir.Ayrıca (+) işareti koyduklarımı mutlaka tavsiye ederim.İzleyin pişman olmazsınız.
-
Ölü ozanlar derneği, Yeşil yol :) evet sadce bu kadar var bende :D
-
Evet Yeşil Yol ve Ölü Ozanlar Derneği unutulmazdır benim için de. Ayrıca; V for Vendetta, Little Miss Sunshine ve Amelie de bu listeye dahil. Hatta V for Vendetta artık film deyince aklıma ilk gelen oldu.
-
Aaa V'yi unuttum :( gerçektende mükemmel bir filmdir ;D
-
nasıl unuttun ?? :hemk :hemk ;D
-
Dün Requiem for a Dream'i izledim, ve bu listenin 2. sırasına yerleşti benim için. Hayatımda en çok etkilendiğim filmlerden birisi. İzlemeyen hemen izlesin derim.
-
AĞIR ROMAN okan bayülgen ve müjde arın başrolü paylaştığı mükemmel bir film eski ama unutamadım hiç.
ve BABA "THE GODFATHER" serisi, marlon brando ve al paçino mükemmeller bu seride ömür billah unutamayacağım filmlerden arşivimin başlı bilindikleri ;D
-
Sil Baştan, Aşk ve Gurur, Gladiator, Kabuslar Diyarı, V for Vendetta gibi..=P
-
yüzüklerin efendisi tüm serileri ;D
-
back to the future serisini unutmuşum:D
doktor sensin doktor:D
-
Amelie, The Shining, A Clockwork Orange, Donnie Darko, Amores Perros, Requiem for a dream, Little Miss Sunshine, Full Metal Jacket, Annie Hall, Beetlejuice..
Çok fazla var aslında ama en fazla etkilendiklerim bunlar sanırım.
-
böle böle;
Yıldız Tozu, Chucky (7 yaşında bir velet izlerse noolur o.O) , soooracıma Çevirmen, Green Street Holigans (ağla; salya sümük), Zincirbozan (söv; ana avrat!), Hoşçakal Yarın, Kara Yılan İnliyor (yıaaah Christina Ricci!) , birde sinemada yaşadığım dakikalardan ötürü Ölü Adamın Sandığı ..
Tabi benim lanet listem dahada kabarır gider.. neden herşeydne çok etkiliyorum ki :hemk
-
The Shawshank Redemption ve Eternal Sunshine of the Spotless Mind
TR: Esaretin bedeli ve Sil Başdan.
Esaretin bedeli Stephen King'in en iyi sinemaya uyarlanmış eseriyidi bence, en iyi film olması ayrı bir görüşüm. Sil başdan neden özeldi? O ayrılık sahnesi çok gerçekdi. Bina yıkılırken ve son kez elleri ayrılırken herşey karanlığa bürünürken ve yok olurken "bitti".
-
Öncelikle Harry Potter'dan başlıyım :D Sonraa karayip korsanları, Koku(Parfume), Ratatouille(izlediğim en güzel animasyondu :P), Twilight :hihi , Clıck, Silent hill,The exorcism,28 weeks later
-
LOTR ve Tim burtonın tüm filmlerini hiç unutamam
batman serisi
the godfather
donnie darko
across the universe
twilight
interview with the vampire
dracula ve daha niceleri :king
-
Yazıyorum biraz uzun olucak. Derin bir nefes aldıktan sonra ; Braveheart, Lotr, V, Fight Club, Green Street Hooligans, Only The Strong (Türkçesi güçlülerin dünyası,capoeira filmidi.), The Crow,Metal; A Headbanger's Journey, Into The Wild, Rambo, Hababam Sınıfı, Interview With Vampire, Spawn, Arizona Dream, Pirates Of Carrabian, Forest Warrior (Chuck Norris bir Druid idi :) ) Butterfly Effect (çok sıkı film ama sadece 1. ) The Dark Knight v.s.
-
Yeşil Sokak Holiganları
Görünmez
Terabithia Köprüsü
Kralın Dönüşü.
-
Gladiator :lve
requem for a dream
queen of the damned
prestij
american history x
quarantine
leon
parfume vs. vs.
-
Aman aman, Into the Wild unutulur mu tabi!
-
Aman aman, Into the Wild unutulur mu tabi!
Buna katılmayanı Doğa Ana çarpar. :P
Ben bi de Im Juli'yi eklerim tabii.
-
Into the wild hoş filmdi bende katılıyorum. Ama Hiçbir film kalbimde ki star wars aşkını söküp atamaz:D Star Wars diyorum. Gelmiş geçmiş en iyi 6 film.
-
The Mist.
-
İnception (Başlangıç) senaryosuyla bir şaheserdi.
Leonardo Di Caprio'nun bu filmdeki üstün performansıyla oscar bekliyordum ne yazık ki olmadı ama bir gün mutlaka kazanacaktır!..
-
Disappearance of Finbar...
"Did Finbar fall or did he jump?"