Kayıt Ol

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - CaYlaK

Sayfa: [1]
1
                                        Mount&Blade Warband                                
                                          ...Sancak Yapma...

Oyunumuza kendi istediğimiz bir sancağı koyabiliriz... bunun için sancağı yapmamız gerekecek sancağı yapmak için ise aşağıda aşamaları izlemek yeterli olacaktır...

evet arkadaşlar size sancak yapmayı anlatacagım...

Ilk once sancak yapimi icin lazim olan programlari siraliyorum.
-   Photoshop CS2
   
-   Bannerstepmlate
   

Ilk once sancak arkaplanini almaniz gerekiyor...



Simdi bir resim buluyoruz (harhangi bir arma ulke bayragi gibi seyler olabilir)

Daha sonra...
1.
Ilk once Cs2 yi aciyoruz...
Spoiler: Göster


2.
Daha sonra sol ustteki open den, aldigimiz sancak arka planini aciyoruz
Spoiler: Göster


3.
Sancak arkaplanimizi acdikdan sonra simgemizi aciyoruz.
Spoiler: Göster


4.
resimdeki gibi simgeyi isaretleyin.
 
Spoiler: Göster


5.
resimdeki gibi simgeyi sancagin ustune tiklayin.
 
Spoiler: Göster


6.
resimdeki sekilde simge sancagin ustune oturunca simgeyi kapatin sancagi buyutun.
Spoiler: Göster


7.
resimdeki gibi sancak ustundeki simgemizin buyutonu ayarlayin.
Spoiler: Göster


8.
resimdeki gibi multiply e tiklayin simgemiz sancak halini alacakdir.
 
Spoiler: Göster


9.ve son
kaydedip cikin...
Spoiler: Göster


Bir kaç tane sancak...
====>
Spoiler: Göster


oyundan bir iki kare..
Spoiler: Göster



                          ...DEĞİŞİKLİK VE YARDIM...

Evet arkadaşlar bu konuda oyun hakkında elimizden geldiğince yardım ve bilgi vermeye çalışacağız.
Oyun hakkında küçük değişiklikler hakkında'da....

Oyun hakkında bilgi için.....


.txt dosyaları... :) ( NATİVE dosyasından yapıyoruz bunları yada oynadığımız herhangi bir mod'dan native için ;C:/program files/Mount&blade/Modules/Native içinde bulunur.)

TXT. DOSYALARINIZIN KOPYASINI ALIN! ondan sonra üzerinde deşiklik yapın...

Grup Yemek Tüketimi...

Spoiler: Göster

Simple_triggers.txt "14.000000  37 31" bulun

14.000000  37 31 2 144115188075856120 0 1650 2 1224979098644774912 648518346341351424 2133 2 1224979098644774913 0 6 3 1224979098644774914 0 1224979098644774912 1653 3 1224979098644774915 648518346341351424 1224979098644774914 2105 2 1224979098644774913 1224979098644774915 3 0 2108 2 1224979098644774913 3 4 0 31 2 1224979098644774913 0 2105 2 1224979098644774913 1 3 0 2133 2 1224979098644774916 1224979098644774913 2133 2 1224979098644774917 0 6 3 1224979098644774918 0 1224979098644774916 2133 2 1224979098644774919 0 6 3 1224979098644774920 288230376151711814 288230376151711828 507 3 1224979098644774920 0 0 1 3 936748722493063328 1224979098644774920 41 2105 2 1224979098644774919 1 3 0 4 0 32 2 1224979098644774919 0 2136 3 1224979098644774921 0 1224979098644774919 1 2 936748722493063416 1224979098644774921 5 0 31 2 1224979098644774917 0 1106 2 1585267068834415008 16711680 1 2 936748722493063327 -3 2133 2 1224979098644774917 1 4 0 1 2 936748722493063237 648518346341351424 32 2 72057594037927936 0 1 3 936748722493063470 2 216172782113784187 3 0 3 0 3 0

14 ; iki yemek arasındaki geçen saat. Grubunuzdaki adam sayısı ile 3 çarpılır. Sonuçta o kadar yemek gider. Örneğin ; grubunuz 10 kişiden oluşuyorsa (siz + 9 kişi) , 3 x 10 = 30 yemek. Eğer 3 yerine 0 yazarsanız 1 olarak kabul edilir. Çünkü kendi karakteriniz de yemek yiyor. Oradaki 3 grubunuzdaki adamlar için.



Bina Yapım Süresi ve Gideri

Spoiler: Göster
menus.txt içinde
menu_center_improve Bulun.

menu_center_improve 0 {s19}_As_the_party_member_with_the_highest_engineer_skill_({reg2}),_{reg3?you_reckon:{s3}_reckons}_that_building_the_{s4}_will_cost_you_{reg5}_denars_and_will_take_{reg6}_days. none 22 1 2 936748722493063459 144115188075856091 2133 2 1224979098644774912 72057594037927936 2320 2 4 0 2320 2 19 1 1 2 936748722493063457 1369094286720630792 2133 2 1224979098644774913 72057594037927936 2133 2 1224979098644774914 72057594037927937 2133 2 72057594037927938 1224979098644774913 2121 3 1224979098644774915 20 1224979098644774913 2107 2 1224979098644774912 1224979098644774915 2108 2 1224979098644774912 20 2123 3 1224979098644774916 1224979098644774912 100 2105 2 1224979098644774916 3 2133 2 72057594037927941 1224979098644774912 2133 2 72057594037927942 1224979098644774916 4 0 31 2 1224979098644774914 360287970189639680 2133 2 72057594037927939 1 5 0 2133 2 72057594037927939 0 2322 2 3 1224979098644774914 3 0 3

100, binanın yapım maliyetini bölen sayı, yani her 100 denar için bir gün. Bu sayıyı 500 yada 1000 yaparsanız 5 yada 10 kat kısalır süre. 3sayısı ise bu bölünmeden gelen sayıya eklenir, yani 3'ü 0 yaparsanız 3 gün kısalır yapım süresinden. 20 mühendislik skilinin hesaplanması ile ilgili. İlk 20'yi alıp, mühendislik becerisini çıkartıyor sonra da ikinci 20'ye bölüyor. Yani varsayılan olarak 10 mühendislik ile yapım süresi ve maliyet yarı yarıya düşüyor. Bu 20'leri 15 yaparsanız 10 mühendislik ile 3'te 1'ine yada 12 yaparsanız 6'da 1'ine düşer. 10 yada altında bir sayı yaparsanız bina yapımları bedava olur. Pek de anlamlı olmaz. :inca


Oyunun Tarihini Değiştirmek

Spoiler: Göster
Arkadaşar  şimdi  oyundaki tarihi değiştirmeyi göstereceğim. Yani ay ve günü değiştirmek.
Öncelikle scripts dosyasını açıyoruz ve şu kısmı buluyoruz;
23 2133 2 1224979098644774915 3 2133 2 1224979098644774916 1257 2133

burada kırmızı ile gösterilen 23 oyunun günü.
Mor ile gösterilen 3 oyunun ayı
Yeşil ile gösterilen 1257 ise oyunun yılıdır.


Şehir ve köylerden alınan verginin miktarını ayarlama

Spoiler: Göster
scripts.txt yi açın

do_merchant_town_trade -1 satırını arattırın

20 21 1 1224979098644774912 22 1 1224979098644774913 1 4 936748722493063420 1224979098644774912 1224979098644774913 20 2133 2 1224979098644774914 72057594037927936 2108 2 1224979098644774914 2 2330 2 1 1224979098644774912 2330 2 2 1224979098644774913 2133 2 72057594037927937 1224979098644774914 521 3 1224979098644774915 1224979098644774913 48 521 3 1224979098644774916 1224979098644774913 50 2120 3 1224979098644774917 1224979098644774916 10 2107 2 1224979098644774917 1224979098644774914 2108 2 1224979098644774917 2200 2105 2 1224979098644774915 1224979098644774917 501 3 1224979098644774913 48 1224979098644774915 4 0 2136 3 1224979098644774918 0 100 2147483678 2 1224979098644774918 35 1 3 936748722493063465 1224979098644774913 1 3 0

2200'i ne kadar küçültürseniz o kadar fazla vergi alırsınız...Yanlız vergi oranının bu düzeylerde olması için tımarlarınıza gelip giden kervan ve köylüleri koruyun(düşman bile olsa)


Savaş sonrasında elde edilen tecrübe puanını ayarlama
Spoiler: Göster

scripts.txt  ;

2108 2 1224979098644774922 100 1674  Buluyoruz...

Bu  100 'ü 50(50'nin altlarında bir rakamda olabilir) yaparsanız normalden iki kat daha fazla tecrübe puanı kazanırsınız...


                                   Warband Modları

OYuN iNDir ;1.134 versiyon

Spoiler: Göster
Tavsiyemiz oyunu orjinal oynayınız...!
http://hotfile.com/dl/99749595/d16b72a/crckin.rar.html


Bu dosyları C:/program files/Mount&blade/Modules/ dosyasının içine atıyoruz..!

Osmanlı Modu

Özellikleri:
Kergitler yerine Osmanlılar var
Lord adları Türkçe
Leydi adları Türkçe
Lordların gözleri çekik çekik değil
Tarihi kişilikler eklendi; II Bayezid ve Cem Sultan
Gerçek Osmanlı eşyaları
Türk Sancakları
Türk Ordu Troopları
Türk askerleri ezici olarak güçlü


Senaryo:
Kergitler son zamanlarda Kalradyada çok güç kaybetmişti.Üstlerine gelen ordularla baş edemiyorlardı.Bu yüzden Sancar Han dostu II. Bayezid ten yardım istedi.Anadolda o zamanlar çok güçsüz olan Bayezid Anadoludan yenilerek ayrılacaklarına Kalradyaya göç fikrinin daha iyi olacağını düşündü ve Kalradyaya göçler başladı.Kergit Hanı ile planlar yapıp Fetihlere başladı.
Osmanlı orduları Kalradya da güç kazanııyordu.Her şey iyi giderken birden ortaya Cem Sultan çıktı.Cem Sultan, Sancar ile konuşup Sancarı abisi hakkında kandırdı. Ve Sancar bunu üstüne II Bayezidi ihanetle suçladı Ancak Osmanlının güçlü orduları Sancarı hayal kırıklığına uğrattı.Kergitler yenilmiş ve Sancar esir düşmüştü.Bayezid eski dostunun esir kalmasını istemedi ve bıraktı. Sancar Kalradyadan uzaklaşmıştı. Ancak içindeki intikam hissi onu sarmıştı ve Bayezidten intikamını alacaktı.

İndirme linki :

Alternatif indirme Linki :


Birlik ağacı ve bir kaç kare
Spoiler: Göster


Ateşli Silahlar Modu

İndirme Linki ;


Bol Silahlı bol ateşli bir mod. bazı kareler;
Spoiler: Göster

...EMEĞE SAYGI LÜTFEN...

2
Genel Kültür / Ynt: Doğum Tarihine Göre Kişiliğiniz
« : 05 Nisan 2011, 23:25:23 »
13 Eylül-22 Eylül
Yerinde konuşan, güçlü bir kişilik, sevme duygusu gayet yüksek.
Uyumlu, dengeli, akıllı ve gayet çekici.
Aşkta sıcak yürekli, nezaket dolu, güçlü imaj sahibi.
Huzursuzluktan hoşlanmayan, böyle ortamlarda bulunmak istemeyen.
Sosyallikten hoşlanan ama aşırı uçlara kaçmayı sevmeyen.
Öncü, akıllı, iletişimci bir kişilik. Tarafsız düşünebilen..  :uhe

3
Oyunlar / Ynt: Mount&Blade Warband
« : 05 Nisan 2011, 21:12:47 »
Hmm güzel olmuş yapılışını anlatman.Güzelmiş bu arada yaptığın sancaklarda :)

Spoiler: Göster
Taleworlds foruma üyemisin :)



teşekkür ederim :)
Spoiler: Göster
bir zamanlar üyeydim şimdi değilim

4
Oyunlar / Ynt: Mount&Blade Warband
« : 05 Nisan 2011, 19:18:09 »
:fight: Sancak Yapımı :blink mount&blade warband :elf
http://www.kayiprihtim.org/forum/mb-sancak-yapma-degisiklikler-ve-yardim-t9976.0.html

bir tane sancak örnegi;
Spoiler: Göster

Sayfa: [1]