menus.txt içinde
menu_center_improve Bulun.
menu_center_improve 0 {s19}_As_the_party_member_with_the_highest_engineer_skill_({reg2}),_{reg3?you_reckon:{s3}_reckons}_that_building_the_{s4}_will_cost_you_{reg5}_denars_and_will_take_{reg6}_days. none 22 1 2 936748722493063459 144115188075856091 2133 2 1224979098644774912 72057594037927936 2320 2 4 0 2320 2 19 1 1 2 936748722493063457 1369094286720630792 2133 2 1224979098644774913 72057594037927936 2133 2 1224979098644774914 72057594037927937 2133 2 72057594037927938 1224979098644774913 2121 3 1224979098644774915
20 1224979098644774913 2107 2 1224979098644774912 1224979098644774915 2108 2 1224979098644774912
20 2123 3 1224979098644774916 1224979098644774912
100 2105 2 1224979098644774916
3 2133 2 72057594037927941 1224979098644774912 2133 2 72057594037927942 1224979098644774916 4 0 31 2 1224979098644774914 360287970189639680 2133 2 72057594037927939 1 5 0 2133 2 72057594037927939 0 2322 2 3 1224979098644774914 3 0 3
100, binanın yapım maliyetini bölen sayı, yani her
100 denar için bir gün. Bu sayıyı 500 yada 1000 yaparsanız 5 yada 10 kat kısalır süre. 3sayısı ise bu bölünmeden gelen sayıya eklenir, yani
3'ü 0 yaparsanız 3 gün kısalır yapım süresinden.
20 mühendislik skilinin hesaplanması ile ilgili. İlk
20'yi alıp, mühendislik becerisini çıkartıyor sonra da ikinci
20'ye bölüyor. Yani varsayılan olarak 10 mühendislik ile yapım süresi ve maliyet yarı yarıya düşüyor. Bu
20'leri 15 yaparsanız 10 mühendislik ile 3'te 1'ine yada 12 yaparsanız 6'da 1'ine düşer. 10 yada altında bir sayı yaparsanız bina yapımları bedava olur. Pek de anlamlı olmaz.
