Kayıt Ol

Rules of Goddamn Geists

Çevrimdışı Baal Adramelech

  • *****
  • 1837
  • Rom: 59
  • The Hermit
    • Profili Görüntüle
Rules of Goddamn Geists
« : 09 Ekim 2011, 05:35:32 »
#rekt

Çevrimdışı Baal Adramelech

  • *****
  • 1837
  • Rom: 59
  • The Hermit
    • Profili Görüntüle
Geist the Sin-Eaters - Shortcut to Hell
« Yanıtla #1 : 11 Ekim 2011, 05:19:22 »
Rp İçi Durumlar-

1) Koyubeyaz ve Fırtınakıran'ın oyunları birlikte devam edecek. Ayrılmazlarsa yani.

2) Koyubeyaz ve Fırtınakıran ile Madcap'in tanışmış olması ve telefonların verilmiş olması mümkün, ama bunun tercihi Madcap'e kalmış durumda.

3) Aynısı Mit - Marius arasında da geçerli, bunun kararını da Mit verecek.

4) İkinci bölümün tamamı otelde geçecek ve bayağı +18 sahnelere şahit olmanızı planladım, ama hiç denk gelmeyebilirsiniz tabi.

5) Bir haftadır oteldeydiniz evvet.


Rp Dışı Durumlar-

1) Güçlerinizi artık biliyor olacaksınız. Şu linkten güçlerinize dair teknik bilgiye, şuradan daha basit genel olarak ne yaptığına dair bilgiye ulaşabilirsiniz, ancak buradaki basit anlatımlar çok temel, tamamen böyle olamayabiliyor. Sahip olduğunuz Manifestation ve sahip olduğunuz keylerin kesişimleri sizin güçlerinizdir. Caul Manifestation'unuz ve Industrial Key'iniz varsa mesela, Industrial Caul gücüne sahipsinizdir.

2) "Büyü yapıyorum" veya "x gücümü kullanıyorum" demek yok tabi. Rol yapın, güçlerinize kendi isimlerinizi verin. Ama her karakter içgüdüsel olarak "Anahtarlara" sahip olduğunu ve bu anahtarların belirli güçleri "açtığını" biliyor olacak.

3) Gücünüzü kullanırken atacağınız zar, basit anlatım kağıdındaki Manifestation'ın altında yazan Attribute ve key'in skillidir. Mesela Industrial Caul yapılacaksa, Caul sebebiyle Stamina, Industrial sebebiyle Crafts kullanılır ve Stamina+Crafts olur. Gücünüzü kullanırken Manifestation seviyenizi de zara eklemeniz lazım, sonuç olarak atacağınız zar Stamina+Crafts+Caul olur yani örnek vermek gerekirse.

7) Zarları sizler atacaksınız. Söylediğim özellikleri toplayıp o kadar sayıda d10 zarı atıyorsunuz. 8,9 ve 10 başarı kabul ediliyor. Gelen her 10 için bir roll daha yapın. Mesajı düzenleyerek ekleyebilirsiniz. Unutmayın, aksini belirtmediğim sürece tek başarılı zar yeterlidir. [*roll]Xd10[/roll] olması lazım kod.

Örnek: Wits+Survival at dediğimde toplamda 5 dot var, 5d10 atıyorsunuz ve 3, 5, 8, 8, 1 geliyor. Toplamda 2 başarı demek bu ve yapmaya çalıştığınızı yapabiliyorsunuz. Eğer 3, 5, 8, 10, 1 gelseydi, zaten 2 başarınız olacaktı ancak 10 zarları tekrar atıldığından 1d10 daha atacaktınız ve eğer zar başarılı gelirse, toplam başarılı zar sayınız artacaktı.

∞) İlla benim belirtmeme gerek yok, spesifik bir şey yapacaksanız benim söylememe kalmadan zarı atabilirsiniz. Combat sırasında bile yaptığınız hamleye göre zarınızı atın ve ne yaptığınızı anlatın, ben yazdığımda ne kadar başarılı veya başarısız olacağını açıklarım. Şurada daha önce bunu yapmıştık. Örnek zar atma sebeplerini ve ne atılacağını buradan, combat sırasında atılan zarları şuradan öğrenebilirsiniz. Ancak bunların dışında herhangi şeyi nasıl atacağınızı sormak için bana herhangi yolla ulaşabilirsiniz.

9) Burada anlattıklarım karmaşık olduysa, gecenin 5'inde uykulu uykulu yazdığımdandır, daha açıklayıcı bir mesaj isteniyorsa rp dışı başlığından atın, ona göre bu tüm mesajı düzenlerim.
#rekt

Çevrimdışı Baal Adramelech

  • *****
  • 1837
  • Rom: 59
  • The Hermit
    • Profili Görüntüle
Geist the Sin-Eaters - House Rules of Hell
« Yanıtla #2 : 04 Kasım 2011, 23:34:39 »
Memento Kuralları

Memento İçinden Key Sökmek

İçinde Key olan bir Mementonun içinden Key'i sökmek mümkündür. Bunun için, sökmeye çalışan kişi Psyche-Memento seviyesi zarı atmalıdır. Oyun içinde ekstra Key kazanmanın tek yolu budur. Ayrıca bu özellik Keystone'lar için kullanılamaz.

Dramatic Failure: Oyuncu bir Psyche seviyesi ve bir key kaybeder. Key Mementonun içine gömülür ve oyuncu bir sonraki gün doğumuna veya gün batımına kadar (hangisi daha uzaksa) bunu bir daha deneyemez.

Failure: Oyuncu başarısız olur, bir Psyche kaybeder.

Success: Oyuncu Key'i kazanır.

Exceptional Success: Oyuncu bir Key kazanır ve aynı zamanda istediği yere koyabileceği bir Manifestation puanı olur. Ayrıca yeni aldığı key ile yaptığı tüç güçlere bir sonraki gün doğumuna veya gün batımına kadar (hangisi daha yakınsa) +1 zar kazanır.


Vanitas - Meditasyon Süresi

Vanitas, 3. kural.

-Her oyun oturumunda bir kere, kendi Threshold'unun doğasını yansıtarak odaklanır ve meditasyon yaparsa, Wits+Resolve atışı yapıp, gelen her başarılı zar için kaybedilmiş Willpower'ı geri alabilir. Harcaması gereken zaman gelen başarı kadar saattir. Dikkatini ve odağını ne kadar verebiliyorsa o kadar kullanabilir. Ayrıca her oturumda bir kere değil, oyun içi iki haftada bir kullanılabilir bu güç.


Memoriblia - Kullanım Dezavantajı

Memoriblia, Eksiler, İlk kural.

-Sin-Eater ne zaman bu Mementoları kullanır ve onlardan herhangi bir artı sağlarsa, bu eşyanın sahibine dair kabuslar görür ilk uyuduğunda. Bu sebeple uykusu sırasında kazanması gereken Willpower'dan sadece yarısını kazanır (aşağı yuvarla).
#rekt