Kayıt Ol

Eurovision şarkısı belirlendi...

Çevrimdışı Edoras

  • **
  • 317
  • Rom: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Eurovision şarkısı belirlendi...
« Yanıtla #15 : 15 Şubat 2008, 21:05:47 »
alın anam alın izleyin doya doya :P

 ilk mesaja da koyuyorumm

http://video.haberturk.com/Video.aspx?v_ID=34811&k_A=haberturk

Çevrimdışı Neases

  • ****
  • 944
  • Rom: 3
    • Profili Görüntüle
    • vieux-jeu =)
Ynt: Eurovision şarkısı belirlendi...
« Yanıtla #16 : 15 Şubat 2008, 21:46:48 »
Heh dinledim bu şarkı ilk 5 i geçtim ilk 10 girerse gelin bana salak diyin ağzımı açmıycam :D

Çevrimdışı Hezarfen

  • **
  • 389
  • Rom: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: Eurovision şarkısı belirlendi...
« Yanıtla #17 : 15 Şubat 2008, 22:28:13 »
Ya eurovision bir pop yarışmasıdır!.. Zaten yeterince haşarat olan bi sözde rock grubunu koymak çok saçmadır! .
rüya görmek nasıl bir anlıksa hayalde öyle bir anlıktır. rüyadan uyanmak nasıl bir şeyse hayal kurarken rahatsız edilmek öyle birşeydir.. Rüya nasıl gün içindeki düşünce yorgunluğunu zihinden atmanın yoluysa .. hayal de o düşüncelerin çöplüğe dönmesini engelleyen araçtır..  ~hezarfen

Çevrimdışı Dreamcatcher

  • **
  • 67
  • Rom: 0
  • d.darcy
    • Profili Görüntüle
Ynt: Eurovision şarkısı belirlendi...
« Yanıtla #18 : 16 Şubat 2008, 13:44:46 »
ya ben hiç beğenmedim hem zaten bu şarkıyı eurovision için yapmamışlar zaten varmış...
hani eurovision için yapmadıysa bence mor ve ötesinin çok daha güzel şarkıları var onlardan birini çıkarsalarmış :-\
yani genel olarak çok klasik olmuş şarkı hem de bi heyecanı yok :D eurovision şarkısı dediğin hareketli olmalı o yüzden bence baştan mor ve ötesini çıkartmaları hata!!!

Çevrimdışı Nirnaeth

  • ***
  • 848
  • Rom: 4
    • Profili Görüntüle
Ynt: Eurovision şarkısı belirlendi...
« Yanıtla #19 : 16 Şubat 2008, 13:53:15 »
Ya eurovision bir pop yarışmasıdır!.. Zaten yeterince haşarat olan bi sözde rock grubunu koymak çok saçmadır! .

Gittikçe Rock'ımsı Metal'imsi bir şeye dönüşüyor ama... Lordi'yi unutmayalım (=

Çevrimdışı dirock

  • ***
  • 608
  • Rom: 1
  • Ghost of Darkness
    • Profili Görüntüle
Ynt: Eurovision şarkısı belirlendi...
« Yanıtla #20 : 16 Şubat 2008, 13:54:17 »
kendi albümlerine koysunlar o şarkıyı  bizm milletimiz(mor ötesi sewenler için yani) için güsel bi şarkı ama eurovision için felekat bi şarkı o yarışmaya türkçe şarkıyla girmek bi hata zaten bunu rimi rimi reyle gördük ama akıllanmazlar işte dereceye falan girmez bence o şarkı :-\ :-\ :-\
Nefret'e Sevgiden Daha Çok Güvenirim..Çünkü Nefretin Sahtesi Olmaz

Çevrimdışı Ginny Weasley

  • **
  • 136
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Eurovision şarkısı belirlendi...
« Yanıtla #21 : 16 Şubat 2008, 16:36:21 »
kendi albümlerine koysunlar o şarkıyı  bizm milletimiz(mor ötesi sewenler için yani) için güsel bi şarkı ama eurovision için felekat bi şarkı o yarışmaya türkçe şarkıyla girmek bi hata zaten bunu rimi rimi reyle gördük ama akıllanmazlar işte dereceye falan girmez bence o şarkı :-\ :-\ :-\

Türkçe sözle alakası yok bence sadece şarkının ilgi çekiciliğiyle alakalı...

Çevrimdışı dirock

  • ***
  • 608
  • Rom: 1
  • Ghost of Darkness
    • Profili Görüntüle
Ynt: Eurovision şarkısı belirlendi...
« Yanıtla #22 : 16 Şubat 2008, 16:40:52 »
Türkçe sözle alakası yok bence sadece şarkının ilgi çekiciliğiyle alakalı...
bence  çok alakası var adamlar dilimizi anlamıolar dünayada herkesin çat çap anladığı bi dil kullanılırken ve diğer ülkelerde o dille katılıosa biz nie katılmıoruz 2 senedir.
tmm ilgi çekiciliğiylede var problem ama işte sözlerlede alakalı.
Nefret'e Sevgiden Daha Çok Güvenirim..Çünkü Nefretin Sahtesi Olmaz

Çevrimdışı Ginny Weasley

  • **
  • 136
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Eurovision şarkısı belirlendi...
« Yanıtla #23 : 16 Şubat 2008, 16:49:23 »
2 senedir demişsin ama "Shake It Up Şekerim" de İngilizce'ydi. Sözlerle alakalı olsaydı bu şarkının hiçbir anlamı yok ama danslarıyla müziğiyle bize iyi bir derece kazandırdı.

Çevrimdışı dirock

  • ***
  • 608
  • Rom: 1
  • Ghost of Darkness
    • Profili Görüntüle
Ynt: Eurovision şarkısı belirlendi...
« Yanıtla #24 : 16 Şubat 2008, 16:55:31 »
ben shake it up şekerimi kast etmiorum zaten baştan sona türkçe olarak katılanlar vardı 2 kşi sanırım birisi rimi rimi reydi diğerini hatırlamıorum ii bi dereceye girdimi cvp hayr onunda görselliği vardı noldu sondan birincilik aldı işte buda böle bşiy olcak zaten ben yukarda kendi görüşüm diye belirtmiştim daha nie bastırmaya çalışıosun bi anlam veremedim?
Nefret'e Sevgiden Daha Çok Güvenirim..Çünkü Nefretin Sahtesi Olmaz

Çevrimdışı Ginny Weasley

  • **
  • 136
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Eurovision şarkısı belirlendi...
« Yanıtla #25 : 16 Şubat 2008, 16:59:53 »
Bastırmaya çalıştığım yok sadece senin görüşüne katılmadığımı söyleyerek kendi görüşümü savunuyorum.

Çevrimdışı pleasant^^

  • ****
  • 1642
  • Rom: 12
  • bitch is back to the town.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Eurovision şarkısı belirlendi...
« Yanıtla #26 : 16 Şubat 2008, 17:39:38 »
Şİmdi Kerem diyordur niye kimse teşekkür etmedi diye :P
Mvö iyi bir grup bence güzel bir derece yapacaklar :P

so you ride yourselves over the fields and you make all your animal deals and your wise men don't know how it feels to be thick as a brick.

Çevrimdışı HoLier

  • **
  • 148
  • Rom: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Eurovision şarkısı belirlendi...
« Yanıtla #27 : 16 Şubat 2008, 19:45:02 »
Bence daha iyisi yapılabilirdi.Ama güzel görsellik katabilirlerse belki iyi 1yere gelir ama sanmam :/

Çevrimdışı Huor Eärfalas

  • ***
  • 620
  • Rom: 6
    • Profili Görüntüle
Ynt: Eurovision şarkısı belirlendi...
« Yanıtla #28 : 16 Şubat 2008, 19:54:41 »
Sagopayla kolera sölese daha iyi be bune ben hiç beğenmedim :P
Sago kolera 4EvEr bu arada :D

Edit:Keşke ingilizce olsaymış en azından bu artı olurdu bizim için

Çevrimdışı Edoras

  • **
  • 317
  • Rom: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Eurovision şarkısı belirlendi...
« Yanıtla #29 : 16 Şubat 2008, 20:10:56 »
Şİmdi Kerem diyordur niye kimse teşekkür etmedi diye :P
Mvö iyi bir grup bence güzel bir derece yapacaklar :P


he valla videoyu koydum sonra eleştirileri görünce teşekkür felan da yok ya üstüme alındım taşlanmış hissettim kendimi :P

mvö de gittiği gibi gelir :P

Kayıp Rıhtım Arşiv Forum

Ynt: Eurovision şarkısı belirlendi...
« Yanıtla #29 : 16 Şubat 2008, 20:10:56 »