Kayıt Ol

Guild Wars - İnceleme

Çevrimdışı Asfaloth

  • **
  • 161
  • Rom: 1
    • Profili Görüntüle
Guild Wars - İnceleme
« : 12 Ağustos 2009, 01:01:35 »

Oyuna keyfimize göre bir karakter oluşturduktan sonra Ascalon City'de oyuna başlıyoruz. Daha şifremizi girdikten sonra oyunu Role Playing mi, yoksa PVP mi (player vs player) olarak oynayacağımızı belirlemek gerçekten güzel bir şey. Eğer Role Playing olarak oynamayı seçerseniz oyunun senaryosunu daha bir kapsamlı olarak göreceksiniz. Ascalon'a ilk adımımızı attığımız andan itibaren grafik şovu karşısında insanın gözleri kamaşıyor. Daha önce bu tip oyunlarda tecrübeli olan arkadaşlar için herhangi bir zorluk olmayacaktır. Ama ilk deneyimi olanlarda tuş kombinasyonlarını anladıkları beş dakikadan itibaren oyunun neredeyse ustası olabilirler. Tuş kombinasyonları ve diğer kontroller inanılmaz derecede basite indirgenmiş. Bu kısımlara daha sonra değineceğim, şimdi quest yapısına geçelim.

Oyunda kontrollere alıştıktan sonra etrafta gezinirken tepesinde yeşil ünlem işaretleri olan kimseler fark edeceksiniz. Bunlar bizim quest aldığımız kişiler. Bu NPC'lerden aldığımız quest'lerin derecesi ve uzunluğuna göre aldığımız experiance puanları farklı oluyor. Tamamlanan görevler başta 250 exp, 300 exp gibi puanlar verirken, bu sayı ileride 4000 gibi değerlere ulaşıyor. Diablo gibi birçok Hack'n Slash'te olduğu gibi "kesip, biçmek" tabiri Guild Wars'ta pek birşey ifade etmiyor. Quest tamamlamanın getirisi yaratık parçalamaya göre daha fazla ve doyurucu oluyor. Bu tabii ki "yaratık öldürdüğümüzde exp puanı kazanmıyoruz" demek değil. Ama bunların dereceleri diğer şekle göre daha az tutulmuş.


Görevler konusunda bahsetmek istediğim diğer başka bir nokta ise bazı bölgelerde "missions" ibresi ile diğerlerinden ayrılıyor olmaları. Bu tip görevlerde normal quest'lerden farklı olan ana senaryo bölümleri yapılıyor. Bu quest'ler (fazla bilgi vermek istemiyorum ama yine söyleyeyim) Prince Rurik ve onun çevresinde gelişen olayları konu alıyor. Oyunda aldığımız quest'lerin açıklamalarına "L" tuşu ile bakabiliyoruz. Buradan istersek görevler arasında geçiş yapıp, istersek iptal etme işlemlerini de yapabiliyoruz. Yine de ben oynarken kolaylık olsun diye bu tuşu "Q" ile değiştirdim. Sizde sizin için en uygun olanı ayarlayabilirsiniz. Ulaşmamız gereken noktaya tabii ki harita sayesinde varabiliyoruz. Yeşil ibreler yardımıyla da gideceğimiz yönü kolayca bulabiliyoruz. Ama senaryo görevlerinde yolu kendimiz bulmamız lazım. Son olarak da senaryonun neyi işlediğinden bahsedelim. Oyuna başladığımız Ascalon City bir süre sonra saldırıya uğrayarak şekil değiştiriyor. Bu olanların arkasında yatan sır perdesini açığa çıkarmak oyundaki senaryomuz. (bilenler anlamıştır fazla yüzeysel oldu

Böylesine sanatsal grafik...


Grafikler ise tek kelime ile muhteşem. Söylenebilecek başka bir tabir gelmiyor aklıma. Belki harika, aşırı, aykırı, inanılmaz, "ağzım açık kaldı" gibi kelime ya da kelime grupları kullanabiliriz. Ama en uygunu sanırım sadece "muhteşem" demek. Ben hayatımda bu kadar sanatsal, bu kadar renkli, bu kadar takdire şayan mekan tasarımları ve çevre grafikleri görmedim. Sadece bu yüzden bile oyunda her yeni haritaya, mekana geçişimde ayrı bir oyun oynuyormuş hissine kapıldım. Sanırım bunu yapabilmek sonunda bütün güzel sözleri alçak gönüllülük yapmadan kabul edebilmeyi sağlayabiliyor. Etraftaki objeler, bina tasarımları ve yer şekilleri o kadar masalsı ve renkli tasarlanmış ki, inanın oyundan screenshot alırken sırf bu yüzden çok acı çektim. Çünkü güzel olan her şeyi resmetmeye çalışmak hakikaten uzun bir resim listesinin oluşmasına sebep oluyor.

Aslında, online oyunlar için "grafik" kelimesinin pek bir anlam ifade etmediğini düşünebilirsiniz. Emin olun Guild Wars ile beraber fikriniz değişecek ve grafiklerinde MMORPG'lerde de ne kadar şık ve sorunsuz olabileceğini göreceksiniz. Dediğim gibi çevre grafikleri hem çözünürlük açısından hem de detay açısından rakiplerinin çok ilerisinde. Hatta yakın zamanda piyasaya çıkan bütün Single RPG'lere aşık atabilecek bir düzeyde. Karakter modellemeleri de aynı mekan grafikleri gibi çözünürlük ve detay bakımından çok hoş ve dengeli bir kıvamda. Zırhların üzerine yansıyan ışıklar, kılıç kavgalarında ortaya çıkan saldırı ve hasar efektlerinin tümü için sadece "bu kadar olur" diyorum. Ama asıl inanılmaz olan şey biraz önce övdüğüm bütün o grafik yapılandırmasının 1 GHz'lik bir işlemci, 512 MB RAM ve ATI Radeon 9000 � GeForce 4 TI serisi bir ekran kartı ile çalışabiliyor olması. Bence bu önerilen sistem için hayli makul istekler. Oyunun minimum sistem gereksinimi ise 800 MHz'lik bir işlemci, 256 MB RAM, ATI Radeon 8500 veya GeForce 3�4 MX gibi bir kombinasyon yalnızca. Oyunun böyle düşük sistemlerde randımanlı ve detaylı bir biçimde çalışmasının yanında en kalabalık karşılaşmalarda bile en ufak yavaşlamaya veya atlamaya rastlamamak Blizzard'ın öğrencilerinin optimizasyondaki ustalığını ve harika başarılarını gözler önüne seriyor.


Ben şu an oyunu monitörümün el verdiği en yüksek çözünürlükte, bütün ayarların high ve Anti Alising'in de 4x olduğu bir konumda oynuyorum. Ayrıca hız konusunda da hiçbir problemim yok. Bu arada madem Graphics Options kısmından laf açıldı, bu bölümü de açıklamadan geçmeyelim. Oyunda çözünürlük kısmını 800x600'den, 2048x1536'ya kadar yükseltebiliyoruz. Ayrıca Visual Quality'yi ayarlayabileceğimiz baştan Highest Quality'ye kadar uzanan bir ibre bulunuyor. Advanced bölümünde de Terrain Quality, Reflections, Texture ve Shadow Quality arasında ayarlamalar yapabiliyoruz. Tam ekran modu ve ışıklandırmaların derecelendirilmesi yine buradan gerçekleştiriliyor. Birde tabii ki Refresh Rate ve Anti Aliasing var. Bunlarda 2x ve 4x arasında değişiyor. Şimdiye kadar hep grafiklerin artılarından bahsettim. Ama her ne kadar grafik yapılandırması şimdiye kadar MMORPG'ler arasında gördüklerimin en iyisi olmasına rağmen, ufak iki kusuru var. Birincisi karakterlerin ne videolarda ne de normal oyun sırasında ağızlarının oynamıyor olması. Seslendirilmiş olmalarına rağmen (birazdan oraya da geleceğim) kötü de olsa ufak bir animasyon güzel olurdu. Fakat bu o kadar kafaya takılacak bir problem değil. Grafiklerden şikayet etmemiz için hayli ufak ve yetersiz bir kusur bu. Bir diğeri ise etkileşime girdiğimiz bir iki hayvanın dışında kuş, kelebek, börtü böcek gibi doğal yaşamın çok çeşitli olmaması. Bunu aslında problem olarak görmemiz doğru olmayabilir. Çünkü bunun gibi bir Online RPG'den ve de bu kadar muhteşem bir grafik şovu seyrederken fazlasını istemek şımarıklık olabilir. Ben yalnızca yeni fark ettiğim bir nokta olduğu için belirtmek istedim. Sakın yanlış anlamayın ben böyle bir oyun için daha iyi bir alternatif düşünemiyorum. Var olan ufak tefek eksiler (ki eksi bile sayılmazlar aslında) yüzünden grafiklerden not kırmak büyük bir yanlış olurdu. Bir de bu kadar detayı bug olmadan oynuyor olmamız, grafik yapılandırmasının çoktan tam not aldığını ispatlıyor. Kısacası başta dediğim gibi grafikler muhteşem.


Animasyonlar da aynı grafikler gibi. Oyunu genelinde harcanan büyük emek ve sarf edilen çaba animasyonlarda da fark ediliyor. Grafiklerle yaşadığımız o ilk şok, animasyonlarında katkısıyla direk komaya dönüşüyor resmen. Ana karakterler ve NPC'ler için geçekten çok özen gösterildiği belli. Ben hiçbir zaman insanın göz zevkini bozan ve oyunun masalsı havasına ters düşen kaba bir animasyon görmedim. Yaptığımız hareketler ardı arda birbirinden farklıda olsa animasyonlar arasındaki geçişlerde herhangi bir bug ile karşılaşmıyoruz. Her karakter için hayli yumuşak ve gerçekçi animasyonlar hazırlanmış. Büyüler ve mana sayesinde yapılan diğer özel hareketler temelde hep aynı gibi görünseler de her yeni skill'in en azından yapıldıktan sonraki son birkaç saniyesinin birbirinden farklı olduğunu siz de fark edeceksiniz. Yani anlatmak istediğim yapılan özel hareketlerin skill tarzına göre birbirinden farklı animasyonlara sahip olduğunu belirtmek. Daha önce grafiklerde söylediğim videolarda karakterlerin ağızlarının oynamaması sorununu animasyonlar kısmına yazmak daha doğru olacak galiba. Uzatmadan animasyonların da (ağız hareketleri sorununu grafiklerde adam gibi eksi olarak saymadım burada da saymıyorum) tam puan olduğunu söyleyerek videolara geçiyorum.

Grafiklerde ve animasyonlarda karakterlerin ağız hareketlerinde sorun olduğunu söyleyerek sanırım videoların nasıl bir şey olduğuna dair bir fikir vermişimdir. Anlayacağınız gibi oyunda kendi grafik motoruyla yapılmış videolar izliyoruz. FMV videolar bulunmuyor. Aslında oyunun grafik motoru bekleneni veremeseydi bu durumun eksi olduğunu söyleyebilirdim. Dediğim gibi videolarda karakterlerin ağızlarının hareket etmemesi dışında ne seslendirmelerde ne de hikaye anlatımında problem var. Bu yüzden FMV videoların olmamasını ihtiyacı hissedilen bir eksi olarak nitelendirmiyorum. Oyunda eğer ana görevleri diğer oyuncularla birlikte ekip halinde yapıyorsanız, GW dilinde "bonus" olarak adlandırılan karakterler ana kahraman olarak videolarda boy gösteriyorlar. Diğer ekip üyeleri de arkada sıra halinde bekleseler de sinematiklere katkıları olmuyor. Bu durum o görevin sonuna kadar değişmeden öyle kalıyor. Grafikler içinde animasyonlar içinde ortak sorun olan "ağız" problemi tek eksi. Onun dışında videolar içinde tam puan verebilirim. Bu eksiklik yüzünden grafikler ve animasyonlardan not kırmadık, şimdi videolardan kırarsak ayıp olur.


Geçen gün bir televizyon kanalında izlediğim Online oyun incelemesinde sunucu fizik motoru hakkında da bayağı bir konuştu. Ben de bu olay sonucunda Guild Wars'ın da fizikleri hakkında konuşmaya (ben yazıyorum ama olsun) karar verdim. Aslında kısaca "oyunda fizik yok" diyerek geçebilirim ama olayı biraz açmak lazım sanırım. Oyunumuz MMORPG olduğu için fizik konusunun hayli gereksiz bir şey olduğu kanısındayım ben de. Eminim benim gibi düşünenlerde vardır. Oyunda etkileşime girdiğimiz NPC'ler ve toplanabilecek item'lerin dışında herhangi bir olmç, taş, çalı çırpı gibi nesnelere müdahale edemiyoruz. Karşımızdaki bir yaratığı öldürdüğümüzde de ölüm animasyonu dışında başka bir şey çıkmıyor ortaya. Yalnız bu oyun esnasında eksikliğini hissettiğimiz bir şey değil. Ama sert bir darbe aldığımızda şöyle üç-dört metre savrulmak falan güzel olabilirdi. Maalesef böyle anlarda olduğumuz yere yığılmanın dışında herhangi bir şey yapmıyoruz. Ama bunu problem olarak belirtmiyorum, yanlış anlaşılmasın. Kısacası başta da dediğim gibi oyunda fizik yok, doğrusu ihtiyaç da yok. O yüzden fiziklerin olmaması eksi olamaz. Hiç girmeyebilirdik fizik konusuna ama televizyon programcısı aklımı çeldi
Böylesine muhteşem müzikler...

http://www.kayiprihtim.org/forum/guild-wars-soundtrack-t5950.0.html
Ses ve müzikler yazının başından beri yazmayı iple çektiğim bölümlerden biriydi. Önce müziklerden başlamak istiyorum. Oyundaki her melodi gerçekten harikulade. Ben hiçbir oyunda bu kadar masalsı ve kaliteli müzik işitmemiştim. Oynamaya başladığım andan şu an bulunduğum yere kadar geçen süre içerisinde müziklerin kalitesi bir an bile düşmedi. İnanılmaz bir titizlikle hazırlanmışlar. Daha önce birçok oyunun güzel müzikleri olduğuna şahit olmuştum, ama hiçbirisi Guild Wars'takiler kadar duygusal olamamıştı. Bence bundan sonrada (Guild Wars 2 çıkana kadar belki) Guild Wars'takilerin kalitesine eş değer, bir oyunun atmosferini böylesine tamamlayan müziklere sahip başka bir oyun daha çıkmaz. Hemen hemen her bölgenin kendine has melodileri var. Savaş alanlarının dışında ortamın durumuna uygun, karamsarsa karamsar, cıvıl cıvıl bir ortamsa o derece renkli ve eğlenceli tınılar işitiyorken, görev içerisinde ve savaş alanlarında insanı harekete geçiren sert ama yine sanatsal olan müzikler bize eşlik ediyor. Blizzard'ın tüm yapımlarında müzikler çoğunlukla kendilerini belli etmeseler de hep kaliteli olmuşlardır. Blizzard'ın öğrencilerinin de derslerine iyi çalıştıkları belli. Daha fazla söylenebilecek bir şey gelmiyor aklıma, müzikler hakikaten çok profesyonelce kaydedilmiş. Kesinlikle tek bir kusurları yok. Bu yüzden müziklere tam puan veriyorum. Sırf bu yüzden bile yapımcıları ayakta alkışlamak lazım.

Seslerde de oyunun genelindeki kaliteyi fark edebilirsiniz. Onlarında diğerlerinden aşağı kalır bir yanları yok. Çevresel sesler beklenenin üzerinde. Doğa olayları aynı gerçek hayattaki gibi gerçekçi kaydedilmiş. Ne bir akarsu ve ya bir şelale gördüğümüzde ne de adım atarken çıkardığımız seslerde bir yapaylık hissediyoruz. Doğrusu adım atarken veya koşarken çıkan seslerin daha kaliteli olabileceğini göz ardı edemeyiz ama yine de bu durumlarının çok da kötü olmadığını düşünüyorum. Hele piyasada bu kadar ses özürlü oyun varken (bkz. Spiderman Ultimate) GW'nin bu haline şükretmek gerekiyor. Yaptığımız büyü ve diğer saldırılarda oluşan efektlerin tümü çok iyi. Metalin metale çarptığında ya da karşılıklı çatışmalarda insanın kulağını tırmalayan karışıklıklar veya seslerin birbirine girmesi gibi problemler olmuyor. Her şey yerli yerinde ve kontrollü olarak kulağımıza ulaşıyorlar. Bu nedenle oyunun ses yapılandırmasına tam puan veriyorum. Benim en çok hoşuma giden özelliklerden biri videoların seslendirilmiş olması oldu. Oyun içersinde ne NPC'lerde ne de kendi karakterimizde seslendirme işitmesek de, videolarda ana karakterimizin dahil seslendirilmiş olması bence bu açığı kapatıyor. Ama tabii oyun sırasında bilhassa savaşlarda yara aldığımızda karakterimizin çığlık ve feryatlarını unutmamak lazım. Firma en azından bunu eklemeyi unutmamış.
 
Böylesine rahat kontroller...

Kontroller Guild Wars gibi kapsamlı bir oyuna keza çok kolay ve anlaşılabilir bir biçimde programlanmışlar. Oyuna yeni başladığınızda "Acaba tuş kargaşası yaşayacak mıyım?" diye hiç endişelenmeyin. Oyunda sadece Space ve Mouse kombinasyonunu aktif halde kullanıyoruz. Onların dışında kullanacağımız bütün o "invertory", "map", "quest" gibi pencerelerin kısayol tuşları, aynı diğer tüm RPG oyunlarıyla beraber klasikleşmiş olan yerlerinde duruyorlar. Yeni eklenen ve oyuna has farklılıklar içinde meraklanmaya gerek yok. Çünkü ekranın sol alt köşesinde bulunan menü sayesinde erişmek istediğimiz kısma kolayca ulaşabiliyoruz. Kontrol sisteminin bu kadar basit tutulması tabii ki oyuna artı kazandıran bir şey. MMORPG gibi tecrübesiz oyuncuların gözünü korkutan terimlerin kontrol klişelerini yıkabilecek en güzel örneklerden biridir Guild Wars. Temel olarak kontrolleri anlattıktan sonra şimdi biraz ayrıntıya inelim. Karakterimizi birçok aksiyon oyunundan (RPG'lerde de artık) alıştığımız WASD yardımı ile kontrol ediyoruz. Fakat Guild Wars kamera açılarının ayarlanabilmesinin de katkısıyla Mouse ile oynayabilme seçeneğini de bize sunuyor. Diablo severler ve Elder Scrolls serisinin hayranları için ortak bir "tutku" oluşturan Guild Wars için bu ufak özelliğin unutulmaması da hoş bir olay.

Normal anlarda yukarıda da dediğim gibi WASD + Mouse ikilisi ile her şeyi halledebiliyoruz. WASD ile karakterimizi ilerletirken, sağ Mouse Click ile yön tayini yapıyoruz. Sol Mouse Click ise yöneleceğimiz hedefi belirliyor. "Space", atağa geçmek (kısaca saldırmak), konuşmak, etkileşime girmek gibi eylemleri gerçekleştiriyor. Aynı işlemleri Mouse ile de yapabildiğimizi hatırlayalım. Quest penceresi ilk olarak "L" tuşuna ayarlanmış olsa da ben bunu rahat kullanım için "Q" ile değiştirdim. Ayrıca diğer RPG'lerden de tanıdığımız "I", "M" gibi tuşlar sırasıyla Invertory ve harita için kullanılıyor. Guild Wars'ta yarar sağlayan önemli seçeneklerden biri de 2. haritamız. "U" tuşu ile açtığımız bu özellik sayesinde geldiğimiz yönü gösteren bir rehbere sahip oluyoruz. Diğer oyunculara mesaj yazmak istediğimizde de "Enter" yardımımıza koşuyor. Experiance dağıtımı ve yeteneklerimiz arasında seçim yaparken "H" ve "K" tuşlarına, guild organizasyonlarını yaparken ve parti üyeleri içinde "G" ve "P" tuşlarına basıyoruz. Oyun boyunca kullandığımız yeteneklerimiz sırasıyla 1 ve 8 arasındaki tuşlara entegre edilmiş. Ayrıca sürükle bırak mantığıyla bunlar arasında değişimler ve düzenlemeler yapabildiğimizi de unutmayalım. Kontrol sistemi eminim bu anlattıklarımdan sonra karışık gelmiş olabilir. Ama bu konuda şüpheye düşmeye hiç gerek yok. Çünkü uzun süre boyunca bu tuşların çoğuna ihtiyacınız olmayacak bile. Siz temel olan kontrol mantığını anladıktan sonra diğerleri de zamanla kendiliğinden anlaşılacaktır.


Aslında bu kadar dil dökmeye gerek yoktu. Başta sadece "eğer daha önce RPG oynamışsanız GW'nin hiçbir zorluğu yok size karşı" demem yeterli olacaktı. Sanırım Guild Wars'ın kontrol mekanizmasının nasıl bir şey olduğunu size anlatabilmişimdir. Control Options kısmı da açıkladıktan sonra bu bölümü bitirelim. Options menüsünden Control Setup kısmına tıklayarak ulaştığımız bu bölümde, diğer oyunlardakiyle hemen hemen aynı olan liste halindeki şemada klavye ayarlarını yapabiliyoruz. Ayrıca buradan Mouse ile kontrol özelliğini açıp kapama, ters olarak kamerayı kullanma, PVP'de karakterlerin isimlerinin görünüp görünmemesi, sürekli koşma ve çift tıklama ile eylemlerin yapılması gibi özellikleri isteğimize göre aktif hale getirip, kapatabiliyoruz. Oyunun Options kısmında da diğer menüler gibi hiçbir karışıklık yok. Ayrıca genel olarak kontrollerde (birçok yerde dediğim gibi) çok iyi. Bu yüzden bu kısmada tam puan veriyorum.

Not:Malkavien in oyun hakkinda daha cok bilgi istegi uzerine yazilmistir.World of Warcraft gibi Blizzart yapimidir aslinda birinin incelemesi varken digerine gerek yoktu ama neyse :)
I'm not bad. I'm just drawn that way

Çevrimdışı Arlinon

  • ***
  • 456
  • Rom: 14
  • Savaş ve Ateş
    • Profili Görüntüle
Ynt: Guild Wars - İnceleme
« Yanıtla #1 : 12 Ağustos 2009, 01:19:09 »
Oyunun kaliteli ortamı ve iyi senaryosunun yanında, PvP sistemi bilhassa rakipsiz. Karakter güçlerinin eşit olduğu, zaferin takım oyununa ve iyi oyunculuğa dayandığı muhteşem bir PvP sistemi var.

Çevrimdışı Asfaloth

  • **
  • 161
  • Rom: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Guild Wars - İnceleme
« Yanıtla #2 : 12 Ağustos 2009, 09:21:17 »
Simdi basligi Inceleme olarak degistirmissiniz ancak bu yazi bu oyun hakkinda inceleme olamiycak kadar yuzeysel.Ama gerekiyosa detayli incelemesinide yapabilirim :D
I'm not bad. I'm just drawn that way

Çevrimdışı magicalbronze

  • *
  • 4075
  • Rom: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Guild Wars - İnceleme
« Yanıtla #3 : 12 Ağustos 2009, 10:01:11 »
Simdi basligi Inceleme olarak degistirmissiniz ancak bu yazi bu oyun hakkinda inceleme olamiycak kadar yuzeysel.Ama gerekiyosa detayli incelemesinide yapabilirim :D
Eğer bununla oynama yapıp daha detaylı bir hale getirmek isterseniz portalda incelemeler kısmında yayınlayabiliriz. Yazınız; okuduğum kadarı ile oldukça iyi ve anlaşılır. Portalda yayınlanıp daha fazla kişi tarafından ilgi görmesi güzel olur. :)
"Her neyse sahip olunan, doğar ve ölür.
Bu nefsi müziğin içinde sıkışmış herkes
İhmal eder ölümsüz aklın harikalarını."
- William Butler Yeats, "Sailing to Byzantium "

Çevrimdışı Asfaloth

  • **
  • 161
  • Rom: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Guild Wars - İnceleme
« Yanıtla #4 : 12 Ağustos 2009, 13:00:33 »
Eğer bununla oynama yapıp daha detaylı bir hale getirmek isterseniz portalda incelemeler kısmında yayınlayabiliriz. Yazınız; okuduğum kadarı ile oldukça iyi ve anlaşılır. Portalda yayınlanıp daha fazla kişi tarafından ilgi görmesi güzel olur. :)
   Tesekkur ederim ancak portalda yayinlanacak bi inceleme yapicaksam eger World of Warcraft 'i inceleyeyim.Hem daha detayli olur hemde MMORPG tarzinin en basarili oyununu incelemis oluruz.
I'm not bad. I'm just drawn that way

malkavian

Ynt: Guild Wars - İnceleme
« Yanıtla #5 : 13 Ağustos 2009, 01:02:40 »
Teşekkürler tanıtım için oldukça hızlısın :)

Kayıp Rıhtım Arşiv Forum

Ynt: Guild Wars - İnceleme
« Yanıtla #5 : 13 Ağustos 2009, 01:02:40 »