Kayıt Ol

Sınıflar

Çevrimdışı Malkavian

  • *****
  • 2152
  • Rom: 57
  • I was lost in the pages of a book full of death..
    • Profili Görüntüle
Sınıflar
« : 27 Mart 2012, 02:01:07 »
Sınıflar

Oyunda seçebileceğiniz üç adet başlama tarihi bulunmaktadır. Bunlar :  MS 400, 2012 ve 6793 yılı. Senaryonun başlama yılına göre seçebileceğiniz sınıflar da çeşitlilik gösterir.

MS 400: Vampir, Kurt Adam, Gladyatör, Aristokrat, Keşiş, Vampir Avcısı, Cadı, Büyücü

2012: Vampir, Kurt Adam, Vampir Avcısı

6793: Zora, Android, Vampir, Vampir Avcısı, Aluren




Çevrimdışı Malkavian

  • *****
  • 2152
  • Rom: 57
  • I was lost in the pages of a book full of death..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sınıflar - Gladyatör
« Yanıtla #1 : 27 Mart 2012, 02:02:15 »
Gladyatör Sınıfı

Onlar Eski Roma'da genellikle savaş esirleri ve kölelerden oluşturulan, Romalı insanları eğlendirmek, Roma Halkı'nı askerliğe, dövüşlere ve olası savaşlara hazırlamak amacı ile, halkın seyirciliği refakatinde birbirleri veya vahşi hayvanlarla dövüşmek zorunda bırakılan insanlardı. Köle doğmuşlardı ve asilleri eğitmek adına canlarını her gün arena kumlarında tehlikeye atmaktan çekinmezlerdi. Çünkü onlar zaten Eski Roma'daki kanuna göre hiç yaşamıyorlardı ve hayatlarının bir önemi yoktu.

Gladyatörlerin herbiri farklı silahlara sahipti. Hemen her gladyatör elinde bir kılıç veya mızrak, başında ağır metalden siperli miğferle ve üstü çıplak olarak dövüşürdü. Altta bir kasık örtüsü ve onu tutan bir kemer bulunurdu. Arenanın kumlu zemininde ayakkabı ya da sandalet giyilmez, ayak bileklerini destekleyici kısa tozluk kullanılırdı. Teçhizatları hangi sınıftan veya milletten olduklarını ele verirdi. Thraexler küçük köşeli kalkan, Equesler ise küçük yuvarlak kalkan taşır, Retiariuslar ağ ve mızrak ile dövüşmeyi yeğler, çoğunlukla görüş ve işitmeyi zorlaştırdığından miğfer kullanmazdı.

Gladyatör bu dünyadaki en iyi dövüş ustaları olarak kabul edilir. Romalı askerlerin oluşturduğu on kişilik birliklere saldırıp hayatta kalmış olanların hikayeleri kulaktan kulağa fısıldanır. Zorlu bir eğitimleri ve yaşamları olur. Arena kumlarının üzerinde 50 rakibine boyun eğdiren Gladyatör özgürlüğüne kavuşur ve başarılarının üzerine kazındığı tahta bir kılıçla onurlandırılır. Bu tahta kılıç aynı zamanda özgürlüklerinin belgesidir.

Örnek Karakter Kağıdı


İsim: Karakterin İsmi

Tarih: MS: 401

Karakter: Gladyatör

Jenerasyon: -                                                                                                      
ÖZELLİKLER (15/11/7)
1.1
Fiziksel
Güç:              ■■■■■□□□□□
Çeviklik:         ■■■■■□□□□□
Dayanıklılık:     ■■■■■□□□□□
1.2
Sosyal
Karizma:         □□□□□□□□□□
Görünüm:       □□□□□□□□□□
Yönlendirme:   □□□□□□□□□□
1.3
Mental
Ön Görü:         □□□□□□□□□□
Zeka:             □□□□□□□□□□
Bilgi Birikimi:     □□□□□□□□□□
YETENEKLER (20/12/5)
2.1
Kabiliyetler


Tehdit:          ■■■■■□□□□□
Kaçınma:        □□□□□□□□□□
Liderlik:          □□□□□□□□□□
Sokak Bilgisi:   □□□□□□□□□□
Saklanma:      □□□□□□□□□□
Sokak Dövüşü:□□□□□□□□□□
Sportif:          □□□□□□□□□□

2.2
Beceriler

Hayvan Bilgisi: □□□□□□□□□□
El Sanatı:       □□□□□□□□□□
Sürüş:           □□□□□□□□□□
Ateşli Silahlar: □□□□□□□□□□
Yakın Dövüş:   ■■■■■□□□□□
Rol Yapma:     □□□□□□□□□□
Gizlilik:           □□□□□□□□□□
Hayatta Kalma:■■■■■□□□□□

2.3
Bilgi Birikimi

Bilgisayar:       □□□□□□□□□□
Finans:           □□□□□□□□□□
Araştırma:       □□□□□□□□□□
Kanun:           □□□□□□□□□□
Dil Bilimi:         □□□□□□□□□□
İlaç:              □□□□□□□□□□
Mistik:            □□□□□□□□□□
Politika:          □□□□□□□□□□
Bilim:              □□□□□□□□□□
AVANTAJLAR / DEZAVANTAJLAR
3.1
Öz Geçmiş                        
1-
2-
3-
3.2
Özel Yetenekler              
1-
2-
3-
3.3
Dezavantajlar                    
1-
2-
3-
: Gladyatör sınıfı seçebilmek için minimum gereksinimler.

Çevrimdışı Malkavian

  • *****
  • 2152
  • Rom: 57
  • I was lost in the pages of a book full of death..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sınıflar - Keşiş
« Yanıtla #2 : 27 Mart 2012, 02:14:47 »
Keşiş Sınıfı

Keşişler, manastırlarda çeşitli eğitimlerden geçen, zorlu şartlarda yaşamayı inançlarının bir parçası gibi gören, kaya gibi sert iradeye sahip, dövüş ustalarıdır. Çoğu silah kullanmaz ve dünya malını önemsemez. Savaşa girmekten kaçınırlar fakat, kaçınılmaz olan savaşlarda ellerini ve vücutlarını kullanarak ölümcül birer silah haline dönüşürler. Mental olarak sağlam yapıya sahiplerdir.

Keşişler her sabah kendilerini kutsal su ile yıkayıp meditasyon yaptıklarından dolayı vampirler üzerinde yakıcı bir etkiye sahiptirler. Kanları vampirler için zehirlidir ve bu yüzden vampirler onlardan uzak durur. Çok az konuşur ve mümkün olduğu her anda inzivaya çekilirler. Yalnızlık onlar için huzuru bulabilecekleri bir lütüftur.

Bazılarının kutsal mistik güçleri kullanabildiği rivayet edilir.

Örnek Karakter Kağıdı


İsim: Karakterin İsmi

Tarih: MS: 401

Karakter: Keşiş

Jenerasyon: -                                                                                                      
ÖZELLİKLER (15/11/7)
1.1
Fiziksel
Güç:              ■■■■□□□□□□
Çeviklik:         ■■■■■□□□□□
Dayanıklılık:     ■■■■■□□□□□
1.2
Sosyal
Karizma:         □□□□□□□□□□
Görünüm:       □□□□□□□□□□
Yönlendirme:   □□□□□□□□□□
1.3
Mental
Ön Görü:         □□□□□□□□□□
Zeka:             □□□□□□□□□□
Bilgi Birikimi:     □□□□□□□□□□
YETENEKLER (20/12/5)
2.1
Kabiliyetler


Tehdit:          □□□□□□□□□□
Kaçınma:        ■■■■□□□□□□
Liderlik:          □□□□□□□□□□
Sokak Bilgisi:   □□□□□□□□□□
Saklanma:      □□□□□□□□□□
Sokak Dövüşü:□□□□□□□□□□
Sportif:          ■■■■□□□□□□

2.2
Beceriler

Hayvan Bilgisi: □□□□□□□□□□
El Sanatı:       □□□□□□□□□□
Sürüş:           □□□□□□□□□□
Ateşli Silahlar: □□□□□□□□□□
Yakın Dövüş:   ■■■■■□□□□□
Rol Yapma:     □□□□□□□□□□
Gizlilik:           □□□□□□□□□□
Hayatta Kalma:□□□□□□□□□

2.3
Bilgi Birikimi

Bilgisayar:       □□□□□□□□□□
Finans:           □□□□□□□□□□
Araştırma:       □□□□□□□□□□
Kanun:           □□□□□□□□□□
Dil Bilimi:         □□□□□□□□□□
İlaç:              □□□□□□□□□□
Mistik:            ■■■■□□□□□□
Politika:          □□□□□□□□□□
Bilim:              □□□□□□□□□□
AVANTAJLAR / DEZAVANTAJLAR
3.1
Öz Geçmiş                        
1-
2-
3-
3.2
Özel Yetenekler              
1-
2-
3-
3.3
Dezavantajlar                    
1-
2-
3-
: Keşiş sınıfı seçebilmek için minimum gereksinimler.

Çevrimdışı Malkavian

  • *****
  • 2152
  • Rom: 57
  • I was lost in the pages of a book full of death..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sınıflar - Kurt Adam
« Yanıtla #3 : 27 Mart 2012, 02:29:00 »
Kurt Adam Sınıfı

Eski Yunanlılar ve Karadeniz'in kuzey kıyılarına yerleşmiş İskitler, bölge yerlileri Neurianları sihirbaz olarak kabul ediyorlardı. Bu olağan üstü büyücülerin her yıl birkaç gün için kurda dönüştükIerine inanıyorlardı. Tarihin babası olarak nitelendirilen M.Ö. 5. yüzyılda yaşamış olan eski Yunanlı Herodot ise dilediklerinde kurda, dilediklerinde insana kolayca dönüşebilen bir insan türünden söz etmektedir.

Mitlerde anlatıldığına göre milattan önce yaşamış insanların çok azının mistik güçleri vardı. Bunlar şamanizmle ilgilenen ve ayinler yaparak büyü gücünü kullanan insanlardı. Denilene göre bu az sayıda bulunan şamanlar istedikleri zaman istedikleri hayvanın kılığına bürünebilirmiş. Fakat zamanında orman koşullarındaki yaşamda en güçlü ve en atik hayvanın kurt olması nedeniyle diğer hayvanlara dönüşme yeteneği yavaş yavaş zayıflamıştır. Yüzyıllar geçtikçe kurt adamlar olarak anılmışlardır. Geçmişlerini hatırlamadıkları gibi, birer şaman oldukları bilincini de yitirmişlerdir. Doğaları gereği vampirlerin en güçlü düşmanlarıdır. Vampirlerle nasıl savaşacağını bilen vampir avcıları bile onlardan uzak durur. Hemen hemen her sınıfın karşılaşmaktan şiddetle kaçındığı yaratıklardır.

Örnek Karakter Kağıdı


İsim: Karakterin İsmi

Tarih: MS: 401

Karakter: Kurt Adam

Jenerasyon: -                                                                                                      
ÖZELLİKLER (15/11/7)
1.1
Fiziksel
Güç:              ■■■■□□□□□□
Çeviklik:         ■■■■□□□□□□
Dayanıklılık:     ■■■■□□□□□□
1.2
Sosyal
Karizma:         □□□□□□□□□□
Görünüm:       □□□□□□□□□□
Yönlendirme:   □□□□□□□□□□
1.3
Mental
Ön Görü:         □□□□□□□□□□
Zeka:             □□□□□□□□□□
Bilgi Birikimi:     □□□□□□□□□□
YETENEKLER (20/12/5)
2.1
Kabiliyetler


Tehdit:          ■■■■□□□□□□
Kaçınma:        ■■■■□□□□□□
Liderlik:          □□□□□□□□□□
Sokak Bilgisi:   □□□□□□□□□□
Saklanma:      □□□□□□□□□□
Sokak Dövüşü:□□□□□□□□□□
Sportif:          ■■■■□□□□□□

2.2
Beceriler

Hayvan Bilgisi: ■■■■□□□□□□
El Sanatı:       □□□□□□□□□□
Sürüş:           □□□□□□□□□□
Ateşli Silahlar: □□□□□□□□□□
Yakın Dövüş:   ■■■■□□□□□□
Rol Yapma:     □□□□□□□□□□
Gizlilik:           □□□□□□□□□□
Hayatta Kalma:■■■■□□□□□□

2.3
Bilgi Birikimi

Bilgisayar:       □□□□□□□□□□
Finans:           □□□□□□□□□□
Araştırma:       □□□□□□□□□□
Kanun:           □□□□□□□□□□
Dil Bilimi:         □□□□□□□□□□
İlaç:              □□□□□□□□□□
Mistik:            □□□□□□□□□□
Politika:          □□□□□□□□□□
Bilim:              □□□□□□□□□□
AVANTAJLAR / DEZAVANTAJLAR
3.1
Öz Geçmiş                        
1-
2-
3-
3.2
Özel Yetenekler              
1-
2-
3-
3.3
Dezavantajlar                    
1-
2-
3-
: Kurt Adam sınıfı seçebilmek için minimum gereksinimler.

Çevrimdışı Malkavian

  • *****
  • 2152
  • Rom: 57
  • I was lost in the pages of a book full of death..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sınıflar - Cadı
« Yanıtla #4 : 27 Mart 2012, 15:24:53 »
Cadı Sınıfı

Cadılık ve büyücülük kavramlarına da değinildiğinde, bilinenin aksine, her büyücü kadın, bir cadı değildir, fakat bir cadı aynı zamanda iyi bir büyücüdür. Hipnoz ve büyü arasında ne denli bir fark varsa, büyücülük ve cadılık arasında bir o kadar fark vardır. Çünkü bir büyücü sadece Ruhani Varlıklardan Faydalanılarak Yapılan bir sihir türünü kullanabilir fakat bir Cadı ise hem Ruhani Varlıklardan Faydalanılarak Yapılan bir sihir türünü hem de Ruh Gücüne Dayanılarak Orataya Konan bir sihir türünü kullanır. Bundan dolayı bir cadı, bir büyücüden, gücün kötüye kullanılması açısından çok daha güçlüdür.

Cadılar hem erkeklerden hem kadınlardan olabilir. Ama genel anlamda efsanelerden kaynaklanan yanılsama ile sadece kadınlarmış gibi aksettirilmiştir.

Örnek Karakter Kağıdı


İsim: Karakterin İsmi

Tarih: MS: 401

Karakter: Cadı

Jenerasyon: -                                                                                                      
ÖZELLİKLER (15/11/7)
1.1
Fiziksel
Güç:              □□□□□□□□□□
Çeviklik:         □□□□□□□□□□
Dayanıklılık:     □□□□□□□□□□
1.2
Sosyal
Karizma:         □□□□□□□□□□
Görünüm:       □□□□□□□□□□
Yönlendirme:   ■■■■□□□□□□
1.3
Mental
Ön Görü:         ■■■■□□□□□□
Zeka:             ■■■■□□□□□□
Bilgi Birikimi:     ■■■■□□□□□□
YETENEKLER (20/12/5)
2.1
Kabiliyetler


Tehdit:          □□□□□□□□□□
Kaçınma:        □□□□□□□□□□
Liderlik:          □□□□□□□□□□
Sokak Bilgisi:   □□□□□□□□□□
Saklanma:      □□□□□□□□□□
Sokak Dövüşü:□□□□□□□□□□
Sportif:          □□□□□□□□□□

2.2
Beceriler

Hayvan Bilgisi: □□□□□□□□□□
El Sanatı:       ■■■■□□□□□□
Sürüş:           □□□□□□□□□□
Ateşli Silahlar: □□□□□□□□□□
Yakın Dövüş:   □□□□□□□□□□
Rol Yapma:     ■■■■□□□□□□
Gizlilik:           □□□□□□□□□□
Hayatta Kalma:□□□□□□□□□□

2.3
Bilgi Birikimi

Bilgisayar:       □□□□□□□□□□
Finans:           □□□□□□□□□□
Araştırma:       □□□□□□□□□□
Kanun:           □□□□□□□□□□
Dil Bilimi:         □□□□□□□□□□
İlaç:              ■■■■□□□□□□
Mistik:            ■■■■□□□□□□
Politika:          □□□□□□□□□□
Bilim:              □□□□□□□□□□
AVANTAJLAR / DEZAVANTAJLAR
3.1
Öz Geçmiş                        
1-
2-
3-
3.2
Özel Yetenekler              
1-
2-
3-
3.3
Dezavantajlar                    
1-
2-
3-
: Cadı sınıfı seçebilmek için minimum gereksinimler.

Çevrimdışı Malkavian

  • *****
  • 2152
  • Rom: 57
  • I was lost in the pages of a book full of death..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sınıflar - Aristokrat
« Yanıtla #5 : 27 Mart 2012, 15:35:41 »
Aristokrat Sınıfı

Askeri cesaret ve sadakatin en büyük erdem sayıldığı dönemlerde orduların başında dövüşen genç askerlere verilen isimdi. En büyük erdeme sahip oldukları için orduların en iyiler tarafından yönetildiğine inanılırdı. Bu genç askerler zamanla yönetim sınıfına geçmiş ve statüleri giderek arttırılmıştır. Zaman içerisinde kendilerine verilen ünvan babadan oğula da geçmeye başlamış ve soylu sınıfına dahil olmuşlardır.

Örnek Karakter Kağıdı


İsim: Karakterin İsmi

Tarih: MS: 401

Karakter: Aristokrat

Jenerasyon: -                                                                                                      
ÖZELLİKLER (15/11/7)
1.1
Fiziksel
Güç:              □□□□□□□□□□
Çeviklik:         □□□□□□□□□□
Dayanıklılık:     □□□□□□□□□□
1.2
Sosyal
Karizma:         ■■■■□□□□□□
Görünüm:       □□□□□□□□□□
Yönlendirme:   ■■■■□□□□□□
1.3
Mental
Ön Görü:         □□□□□□□□□□
Zeka:             □□□□□□□□□□
Bilgi Birikimi:     ■■■■□□□□□□
YETENEKLER (20/12/5)
2.1
Kabiliyetler


Tehdit:          □□□□□□□□□□
Kaçınma:        □□□□□□□□□□
Liderlik:          ■■■■□□□□□□
Sokak Bilgisi:   □□□□□□□□□□
Saklanma:      □□□□□□□□□□
Sokak Dövüşü:□□□□□□□□□□
Sportif:          □□□□□□□□□□

2.2
Beceriler

Hayvan Bilgisi: □□□□□□□□□□
El Sanatı:       □□□□□□□□□□
Sürüş:           □□□□□□□□□□
Ateşli Silahlar: □□□□□□□□□□
Yakın Dövüş:   □□□□□□□□□□
Rol Yapma:     ■■■■□□□□□□
Gizlilik:           □□□□□□□□□□
Hayatta Kalma:□□□□□□□□□□

2.3
Bilgi Birikimi

Bilgisayar:       □□□□□□□□□□
Finans:           ■■■■■□□□□□
Araştırma:       □□□□□□□□□□
Kanun:           □□□□□□□□□□
Dil Bilimi:         □□□□□□□□□□
İlaç:              □□□□□□□□□□
Mistik:            □□□□□□□□□□
Politika:          ■■■■□□□□□□
Bilim:              □□□□□□□□□□
AVANTAJLAR / DEZAVANTAJLAR
3.1
Öz Geçmiş                        
1-
2-
3-
3.2
Özel Yetenekler              
1-
2-
3-
3.3
Dezavantajlar                    
1-
2-
3-
: Aristokrat sınıfı seçebilmek için minimum gereksinimler.

Çevrimdışı Malkavian

  • *****
  • 2152
  • Rom: 57
  • I was lost in the pages of a book full of death..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sınıflar - Vampir
« Yanıtla #6 : 27 Mart 2012, 15:43:20 »
Vampir Sınıfı


Örnek Karakter Kağıdı


İsim: Karakterin İsmi

Tarih: MS: 401

Karakter: Vampir

Jenerasyon: -                                                                                                      
ÖZELLİKLER (15/11/7)
1.1
Fiziksel
Güç:              ■■□□□□□□□□
Çeviklik:         ■■□□□□□□□□
Dayanıklılık:     ■■□□□□□□□□
1.2
Sosyal
Karizma:         ■■□□□□□□□□
Görünüm:       ■■□□□□□□□□
Yönlendirme:   ■■□□□□□□□□
1.3
Mental
Ön Görü:         ■■□□□□□□□□
Zeka:             ■■□□□□□□□□
Bilgi Birikimi:     ■■□□□□□□□□
YETENEKLER (20/12/5)
2.1
Kabiliyetler


Tehdit:          □□□□□□□□□□
Kaçınma:        □□□□□□□□□□
Liderlik:          □□□□□□□□□□
Sokak Bilgisi:   □□□□□□□□□□
Saklanma:      □□□□□□□□□□
Sokak Dövüşü:□□□□□□□□□□
Sportif:          □□□□□□□□□□

2.2
Beceriler

Hayvan Bilgisi: □□□□□□□□□□
El Sanatı:       □□□□□□□□□□
Sürüş:           □□□□□□□□□□
Ateşli Silahlar: □□□□□□□□□□
Yakın Dövüş:   □□□□□□□□□□
Rol Yapma:     □□□□□□□□□□
Gizlilik:           □□□□□□□□□□
Hayatta Kalma:□□□□□□□□□□

2.3
Bilgi Birikimi

Bilgisayar:       □□□□□□□□□□
Finans:           □□□□□□□□□□
Araştırma:       □□□□□□□□□□
Kanun:           □□□□□□□□□□
Dil Bilimi:         □□□□□□□□□□
İlaç:              □□□□□□□□□□
Mistik:            □□□□□□□□□□
Politika:          □□□□□□□□□□
Bilim:              □□□□□□□□□□
AVANTAJLAR / DEZAVANTAJLAR
3.1
Öz Geçmiş                        
1-
2-
3-
3.2
Özel Yetenekler              
1-
2-
3-
3.3
Dezavantajlar                    
1-
2-
3-
: Vampir sınıfı seçebilmek için minimum gereksinimler.

Çevrimdışı Malkavian

  • *****
  • 2152
  • Rom: 57
  • I was lost in the pages of a book full of death..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sınıflar - Vampir Avcısı
« Yanıtla #7 : 27 Mart 2012, 15:49:33 »
Vampir Avcısı Sınıfı


Örnek Karakter Kağıdı


İsim: Karakterin İsmi

Tarih: MS: 401

Karakter: Vampir Avcısı

Jenerasyon: -                                                                                                      
ÖZELLİKLER (15/11/7)
1.1
Fiziksel
Güç:              □□□□□□□□□□
Çeviklik:         □□□□□□□□□□
Dayanıklılık:     □□□□□□□□□□
1.2
Sosyal
Karizma:         □□□□□□□□□□
Görünüm:       □□□□□□□□□□
Yönlendirme:   □□□□□□□□□□
1.3
Mental
Ön Görü:         ■■■□□□□□□□
Zeka:             □□□□□□□□□□
Bilgi Birikimi:     ■■□□□□□□□□
YETENEKLER (20/12/5)
2.1
Kabiliyetler


Tehdit:          □□□□□□□□□□
Kaçınma:        □□□□□□□□□□
Liderlik:          □□□□□□□□□□
Sokak Bilgisi:   □□□□□□□□□□
Saklanma:      □□□□□□□□□□
Sokak Dövüşü:□□□□□□□□□□
Sportif:          □□□□□□□□□□

2.2
Beceriler

Hayvan Bilgisi: □□□□□□□□□□
El Sanatı:       □□□□□□□□□□
Sürüş:           □□□□□□□□□□
Ateşli Silahlar: ■■□□□□□□□□
Yakın Dövüş:   ■■□□□□□□□□
Rol Yapma:     □□□□□□□□□□
Gizlilik:           □□□□□□□□□□
Hayatta Kalma:■■■■■□□□□□

2.3
Bilgi Birikimi

Bilgisayar:       □□□□□□□□□□
Finans:           □□□□□□□□□□
Araştırma:       □□□□□□□□□□
Kanun:           □□□□□□□□□□
Dil Bilimi:         □□□□□□□□□□
İlaç:              □□□□□□□□□□
Mistik:            □□□□□□□□□□
Politika:          □□□□□□□□□□
Bilim:              □□□□□□□□□□
AVANTAJLAR / DEZAVANTAJLAR
3.1
Öz Geçmiş                        
1-
2-
3-
3.2
Özel Yetenekler              
1-
2-
3-
3.3
Dezavantajlar                    
1-
2-
3-
: Vampir Avcısı sınıfı seçebilmek için minimum gereksinimler.

Çevrimdışı Malkavian

  • *****
  • 2152
  • Rom: 57
  • I was lost in the pages of a book full of death..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sınıflar - Zora
« Yanıtla #8 : 27 Mart 2012, 18:56:02 »
Zora Sınıfı

Saldırgan, vahşi, durdurulamaz yapıları sayesinde Phalax gezegeninde hayatta kalmayı başarabilmiş nadır ırklardan biridir. En önem verdikleri şey şerefleriyle savaş meydanında can vermektir. Can düşmanları Alurenleri avlamak ve gördükleri yerde öldrümek Zoralar için en büyük zevktir. Hepsi 2 metreden uzun, kaslı vücutlara sahiptir. Küçük veya kusurlu doğan çocuklar bilinçlerini kazanmadan tanrılara kurban edilir ve kanlarıyla savaş dövmeleri yapılır. Barbar ama toplum bilinci yüksek bir ırktır. Phalax gezegeninde limanların kontrolü onlardadır ve genellikle çoğu korsandır.

Örnek Karakter Kağıdı


İsim: Karakterin İsmi

Tarih: MS: 6793

Karakter: Zora

Jenerasyon: -                                                                                                       
ÖZELLİKLER (15/11/7)
1.1
Fiziksel
Güç:              ■■■■□□□□□□
Çeviklik:         ■■□□□□□□□□
Dayanıklılık:     ■■■■□□□□□□
1.2
Sosyal
Karizma:         □□□□□□□□□□
Görünüm:       □□□□□□□□□□
Yönlendirme:   □□□□□□□□□□
1.3
Mental
Ön Görü:         □□□□□□□□□□
Zeka:             □□□□□□□□□□
Bilgi Birikimi:     □□□□□□□□□□
YETENEKLER (20/12/5)
2.1
Kabiliyetler


Tehdit:          □□□□□□□□□□
Kaçınma:        □□□□□□□□□□
Liderlik:          □□□□□□□□□□
Sokak Bilgisi:   □□□□□□□□□□
Saklanma:      □□□□□□□□□□
Sokak Dövüşü:□□□□□□□□□□
Sportif:          □□□□□□□□□□

2.2
Beceriler

Hayvan Bilgisi: □□□□□□□□□□
El Sanatı:       □□□□□□□□□□
Sürüş:           □□□□□□□□□□
Ateşli Silahlar: ■■■■□□□□□□
Yakın Dövüş:   ■■■■□□□□□□
Rol Yapma:     □□□□□□□□□□
Gizlilik:           □□□□□□□□□□
Hayatta Kalma:□□□□□□□□□□

2.3
Bilgi Birikimi

Bilgisayar:       □□□□□□□□□□
Finans:           □□□□□□□□□□
Araştırma:       □□□□□□□□□□
Kanun:           □□□□□□□□□□
Dil Bilimi:         □□□□□□□□□□
İlaç:              □□□□□□□□□□
Mistik:            □□□□□□□□□□
Politika:          □□□□□□□□□□
Bilim:              □□□□□□□□□□
AVANTAJLAR / DEZAVANTAJLAR
3.1
Öz Geçmiş                       
1-
2-
3-
3.2
Özel Yetenekler               
1-
2-
3-
3.3
Dezavantajlar                   
1-
2-
3-
: Zora sınıfı seçebilmek için minimum gereksinimler.

Çevrimdışı Malkavian

  • *****
  • 2152
  • Rom: 57
  • I was lost in the pages of a book full of death..
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sınıflar - Aluren
« Yanıtla #9 : 27 Mart 2012, 19:04:47 »
Aluren Sınıfı

Alurenler Phalax gezegeninde yaşarlar. Kendilerini kutsal bilginin koruyucuları olarak görürler. Hemen hemen hepsi bembeyaz tene ve beyaz saçlara sahiptir. Onlar kas gücü yerine beyinlerini çalıştırmayı ve bu sayede geçimlerini kazanmayı öğrenmişlerdir. Tek amaçları Dünya isimli gezgenin içinde yaşayanlar tarafından yok edilmesinden sonra, Phalax gezegeninin devamlılığını sağlamaktır. Onlar tarihi bilgilerin hepsine sahiptirler ve bunları kutsal birer yazıt gibi hafızalarında korurlar ve nesilden nesile telepati yoluyla öğretirler. Yapıları gereği zayıf ve güçsüz olsukları doğrudur fakat kendilerini korumak için robotlardan oluşan bir orduya sahiptirler. Baş düşmanları ve gezgenin yağmacıları olarak bilinen Zoraları uzak tutmak adına robot ordularını kullanırlar.

Alurenler asla yürümez veya el sıkışmaz. Her işlerini beyin güçleri ile yaparlar. Telekinesi ve telapati gibi özellikler doğuştan ırklarına bahşedilmiş özelliklerdir.

Örnek Karakter Kağıdı


İsim: Karakterin İsmi

Tarih: 6793

Karakter: Aluren

Jenerasyon: -                                                                                                       
ÖZELLİKLER (15/11/7)
1.1
Fiziksel
Güç:              □□□□□□□□□□
Çeviklik:         □□□□□□□□□□
Dayanıklılık:     □□□□□□□□□□
1.2
Sosyal
Karizma:         □□□□□□□□□□
Görünüm:       □□□□□□□□□□
Yönlendirme:   ■■■■□□□□□□
1.3
Mental
Ön Görü:         ■■■■■□□□□□
Zeka:             ■■■■□□□□□□
Bilgi Birikimi:     ■■■■□□□□□□
YETENEKLER (20/12/5)
2.1
Kabiliyetler


Tehdit:          □□□□□□□□□□
Kaçınma:        □□□□□□□□□□
Liderlik:          □□□□□□□□□□
Sokak Bilgisi:   □□□□□□□□□□
Saklanma:      □□□□□□□□□□
Sokak Dövüşü:□□□□□□□□□□
Sportif:          □□□□□□□□□□

2.2
Beceriler

Hayvan Bilgisi: □□□□□□□□□□
El Sanatı:       □□□□□□□□□□
Sürüş:           □□□□□□□□□□
Ateşli Silahlar: □□□□□□□□□□
Yakın Dövüş:   □□□□□□□□□□
Rol Yapma:     □□□□□□□□□□
Gizlilik:           □□□□□□□□□□
Hayatta Kalma:□□□□□□□□□□

2.3
Bilgi Birikimi

Bilgisayar:       ■■■■□□□□□□
Finans:           □□□□□□□□□□
Araştırma:       □□□□□□□□□□
Kanun:           □□□□□□□□□□
Dil Bilimi:         □□□□□□□□□□
İlaç:              □□□□□□□□□□
Mistik:            ■■■■□□□□□□
Politika:          □□□□□□□□□□
Bilim:              □□□□□□□□□□
AVANTAJLAR / DEZAVANTAJLAR
3.1
Öz Geçmiş                       
1-
2-
3-
3.2
Özel Yetenekler               
1-
2-
3-
3.3
Dezavantajlar                   
1-
2-
3-
: Aluren sınıfı seçebilmek için minimum gereksinimler.