Kayıt Ol

Avatar FRP / The Last Airbender

ateşsutahta

Avatar FRP / The Last Airbender
« : 29 Aralık 2013, 11:13:37 »

~ Uluslar ~
Ateş Ulusu
Spoiler: Göster
Ateş güç elementidir, güçlerini güneşten alırlar. Teknikler Kuzey Shaolin Kung Fu ve Güney Seven Star Praying Mantis stiline göredir. Ateş Ulusu insanları hırslı ve tutkulu insanlardır. Çoğunlukla ateş bükmede nefreti kullanırlar. Aynı zamanda yıldırım da bükebilen güçlü şimşekbükücüler de vardır. Bu yıldırım aynı zamanda soğukkanlı ateş olarak da bilinir. Ateş bükmenin nefret katılmamış en saf ve sıcak haline "mavi ateş" denir. En güçlü ateşbükme numarasını batı hava tapınağının arkasındaki güneş savaşçıları bilir, ayrıca lav bükme yeteneği olanlarda vardır. İlk ateşbükücüler ejderhalardır.


Toprak Krallığı
Spoiler: Göster
Toprak dayanıklılık elementidir. Teknikler Hung Gar ve Kung Fu stiline göredir. Toprak Krallığı'nda yaşayanlar kararlı ve güçlü insanlardır. Azimli ve dayanıklılardır. Aynı zamanda çok güçlü bükücüler metal ve kristal bükebilirler ve kum bükebilen kumbükücüler de vardır. Bazı tecrübeli toprakbükücüler toprağı dinleyebilir. İlk toprakbükücüler köstebeklerdir.


Hava Gezginleri
Spoiler: Göster
Hava özgürlük elementidir. Teknikler Ba Gua ve Hsing Yi stiline göredir. Hava Gezginleri kendilerine dünyevi endişelerinden ayırmış, barış ve huzuru bulmuş insanlardır. Espri anlayışları yüksektir. Aynı zamanda çok çevik ve seridirler; uçabilirler. Güçlü havabükücüler bir köyü yıkabilecek büyüklükte fırtına ve hortumlar oluşturabilir. İlk havabükücüler uçan bizonlardır.


Su Kabilesi
Spoiler: Göster
Su değişkenlik elementidir. Teknikler Tai Chi stiline göredir. Su Kabileleri yeniliklere uyum sağlayabilen insanlardır. Güçlerini aydan alırlar. Her şeye karşı birlikte durmalarını sağlayan birlik duygularına sahiptir. Her zorluğu atlatırlar. Savunmada suyu buza dönüştürürler. Susuz bir ortamda bulutu içine çekip suya dönüştürebilirler. Bazı subükücüler iyileştirme yeteneğine de sahiptirler. Sisli bataklık ve Kuzey stili olarak 2 stil vardır.


~FRP Hakkında Bilgilendirme~
Spoiler: Göster
Oyun Avatar The Last Airbender'da geçecektir. Legend of Korra'da ise arada bir gidip gelmeler yapılabilir. Ama herkesin (özellikle animesini izleyen herkesin) konuya hâkim olduğu yerlerde oynamalarına olanacak sağlanacaktır.

Dm alımı yok. Gönüllü DM olmak isteyen arkadaşalr kendi senaryolarını yazıp, oyuncu alımlarını bu konu altından yapabilirler. Oyuncular uluslardan birini seçip, eğer 2 kişilik oynuyorlarsa yarı rol, fazlasıyla dövüş, eğer 3 ve daha fazla kişi oynuyorsa aynı uluslardan kişilerle ulus savaşı yapmayı tercih edebilirler. Karar sizlerin.

Amaç, FRP'ye benim gibi yeni başlayanları FRP alışkanlığı kazandırmak. Umarım güzel oyunlar döner.

Dip Not: Benim de şuan aklımda bir kurgu var. Eğer yakın bir zamanda bir DM çıkmaz ise ilk oyunu kendim oynatabilirim efendim.

Çevrimdışı Vega

  • ****
  • 1023
  • Rom: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: Avatar FRP / The Last Airbender
« Yanıtla #1 : 29 Aralık 2013, 18:24:37 »
Bununla ilgili bir sistem oturtmak fazlasıyla zor. Bükücülük seviyeleri, bu seviyelere bağlı kapasiteler vs gerçek anlamda zor. Zaten bükücülük DnD'deki büyü gibi sistemli bir şey sayılmaz. Orada magic missile'ın ne kadar zarar vereceği nasıl yapılacağı etkisi vs nettir. Ama Avatar'da bükücülük daha çok zanaat gibi. Oyuncu muhtemelen kendi hamlelerini yaratmak isteyecek. Bendingle dövüşmeyi harmanlamak isteyecek. Tuhaf, anormal şeyler ortaya çıkacak. Tüm bunlarla uğraşmak için de vasıflı bir gm gerek, bunun da ötesinde sistemi oturtmak için vasıflı bir grubun saatlerce uğraşması gerek.

Çevrimdışı ronin47

  • **
  • 358
  • Rom: 13
    • Profili Görüntüle
Ynt: Avatar FRP / The Last Airbender
« Yanıtla #2 : 30 Aralık 2013, 14:43:27 »
Bu be benzeri oyunlar için GURPS 3rd Edition şiddetle tavsiye edilir. Doğrusunu söylemek gerekirse her türlü oyun için tavsiye edeceğim tek sistemdir. Level, class gibi basmakalıp şeylerle uğraşmadan istediğiniz gibi bir karakter yaratmanın en iyi ve en hızlı yolu bence GURPS'tür. Öğrenin, öğretin FRP'ye can verin...

Kurgu ile gerçek arasındaki tek fark, kurgunun mantıklı olmak zorunda olmasıdır.