Kayıt Ol

Taç & Kılıç (NES) - RP Dışı Sayfası/Alımlar Bitti

Çevrimdışı Lordmuti

  • ****
  • 1123
  • Rom: 35
  • Time is a drug. Too much of it kills you.
    • Profili Görüntüle
Merhaba. Daha önceden belki sizlerin de oynadığı ve benim de uzun süredir oynattığım bir format NES. Yiğit'in teşviği ile oyunu burada da açmaya karar verdim. Umarım eğlenceli bir oyun olarak burada da devam eder.

Peki, Never Ending Stories nedir?

Forum tabanlı, RP yaparak oynanan bir çeşit Strateji/RYO oyunu. Civilization'ın forum üzerinden oynananı da diyebiliriz. Ancak bu kadar basit değil tabi, aynı anda hem doğru kararlar almalı ve bunları iyi bir rp şeklinde yazmalısınız. Tabii her kararı aynı anda verip rp yapamazsınız, bunun belli kuralları var.

Amaç basit: İlk önce hayatta kalmak. Hayatta kalmayı başardıktan sonra medeniyetinizdeki düzeni sağlamak, sonra gelişmek ve yeteri kadar geliştiğinde kazanma yollarından biri ile oyunu bitirmek. Ama oyunu "kazanmak" mümkün değil, tam olarak. Yöneticiden (benden) bir takım bonuslar kazanıp bu bonuslar ile rakiplerinizi yok etmek, müttefiklerinizi desteklemek ya da bencilliğinizi konuşturup ileri düzey araştırmalara yönelmek sizin elinizde. Bunları yapabilmeyi kazanmak olarak adlandırabiliriz, sanırım.

Klasik rplerde olduğu gibi, oyunu oyun yöneticisi ilerletmez. Oyun dünyasının kontrolü çoğunlukla sizin elinizde. OY, sadece özel durumları, mekanları ve oyun mekaniklerini belirleyerek oyunun ilerlemesine (ya da gerilemesine) yardımcı olur. Belli bir senaryo yoktur, başlangıçta hayatta kalmak dışında bir amacınız yoktur. Önceliklerinizi, yapacaklarınızı siz belirlersiniz.

Oyunda kullanacağım sistem Yiğit'in daha önce hazırladığı ve benim son birkaç aydır daha da geliştirdiğim bir sistem. Tabii yabancı forumlarda falan bu oyunun çok daha detaylı sunumları da yok değil. Benim değiştirdiğim ve eklediğim bazı şeyler olsa da sistemin ana hatları ve mekaniği ona ait. Kullanmama izin verdiği için kendisine buradan tekrar teşekkür ediyorum.

Kuralları en kısa sürede ekleyeceğim. Şimdilik katılmayı düşünenler varsa buraya yazabilirler.

Örnek oyun: TWT'de de hala süren oyunu inceleyebilirsiniz.
Oyun sayfası
Harita, ülke kartları ve özel olaylar

Temel bilgiler ve kurallar için tıklayın
-Hamle çeşitleri ve hamle yapmak
-Temel kurallar
-Birkaç ipucu
-Örnek başlangıç kartı

Harita ve özel olaylar sayfası için: [link eklenecek]
-Her turda güncellenecek harita
-Her tur göncellenecek ülke kartları
-Her turda oyunculardan bazılarının başına gelecek özel olaylar

Oyun sayfası için: [link eklenecek]
-Oyun hamlelerinizi yazacağınız yer

Kurallar Hakkında Bilgilendirme

Temel Kurallar: Bunlar hamle yaparken dikkat edeceğiniz temel durumlar. Oyuna başlamadan önce okumalısınız. "Kısa Kısa" bölümünde sık sık karşılaşacağınız durumlarla ilgili bilgiler yazdım.

Hamle Çeşitleri, Puanlar ve Kullanım Yerleri: Yapabileceğiniz hamleler, hamlelerin puan gereksinimleri ve etkileri. "Temel Hamleler" başlığını kesinlikle okuyun; ama oradaki sayıları, oranları ezberlemenize gerek yok. Sadece sistemi anlattım orada, bunları çoğunlukla OY kullanacak. Sizin tek yapacağınız, puanınızın yetebileceği hamleleri seçmek.

"Askeri", "Büyüsel" ve "Dini" başlıklarında bu konularla alakalı yapabileceğiniz şeyler var. Oyunda kullanacağınız zaman zaten bunları size hatırlatacağım ben.

Ekonomi, Eğitim ve Yönetim Seçenekleri: Medeniyetinizin (değiştirmediğiniz sürece) oyun boyunca sahip olduğu yönelimler. Bunların hepsini okuyup oyuna başlamadan önce medeniyetinizin tercihlerini seçmelisiniz. Yine ezberlemenize gerek yok, puan getirileri ben hesaplayıp ülke kartınıza yansıtacağım. Siz kendinize en uygun olanları seçip medeniyetinizi yaratıktan sonra unutabilirsiniz bile.

Araştırma Ağacı: "Araştırma Ağacının Ana Kolları" başlığını ve notlar kısmını okuyun. "Araştırmaların Etkileri" başlığında tüm araştırmaların etkileri var, önceden bir göz atıp ilerlemek istediğiniz yolu kafanızda çizebilirsiniz. Ama her turda yapabileceğiniz araştırmaları ve "Turlara Göre Açılacak Araştırmalar ve Birimler" başlığında belirtilen şeyleri tekrar yazacağım ben, ezberlemenize ya da her şeyi bilmenize gerek yok.

Asker, Gemi ve Lider Çeşitleri; Büyüler ve Dinler: Burada "Liderler" başlığını ve eğer isterseniz "Büyüler" ve "Dinler ve Tanrılar" başlıklarını okuyun. Her turda yapabileceğiniz birimleri yine ben ayrı olarak belirteceğim, isterseniz kısaca göz atabilirsiniz.

Örnek Başlangıç Kartı: Ülke kartınızı yaratırken faydalanacağınız bölüm. Sadece başlangıçta, ülke kartınızı oluştururken yararlanmanız yeterli. "Medeniyet Oluşturma 101" kısmı da aynı şekilde.



İmparator olmayı canım kolay mı sandın?
Dünyaya kazık çaktım duyulsun adım.

Çevrimdışı KoyuBeyaz

  • ********
  • 2754
  • Rom: 59
  • Rasyonalist dominant.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Taç & Kılıç (NES) - RP Dışı Sayfası/Alımlar Açık
« Yanıtla #1 : 02 Ekim 2011, 02:44:51 »
Peki. Varım.

Ülke kartını her şey düzene oturduğunda bu mesaja ekleyeceğim. Bakalım bakalım.



Gellek Medeniyeti

Ülke hikayesi: Gelleklerin tarihte ilk kez görülüşü, ilk güneş tutulmasından birkaç ay sonra olmuştur. Nereden ve ne şekilde geldikleri herkes tarafından farklı hikayelere bağlanıyor olsa da, yeryüzünün farklı kesimlerinde göçebe yaşayan insanların kendilerine bir işaret olarak Güneş tutulmasını görüp bir araya geldikleri ve büyük bir medeniyet kurmak üzere toplandıkları, en gerçekçi hikayeleridir. Toplumun çeşitliliği de bu görüşü destekler, öyle ki 100 kişilik bir grubun içinde en az 20 farklı soydan gelmiş insan bulunabilir. Tüm bu insanlar, Kattles ismindeki bir barbarın kendilerine liderlik etmesine karar vererek onun izinde yürümüş ve kendilerine bir vatan aramışlardır. Aylarca yolculuk ettikten ve bir çok kayıp verdikten sonra, dolunayın olduğu bir gecede, iki büyük dağın arasında kalan büyük bir nehrin yanında ilk yerleşimlerini kurmuşlardır. Yerleşim kurulduktan sonra Kattles kendi görevinin bittiğini söyleyerek liderlikten çekilmiş ve aynı gece ölmüştür. Bundan sonra medeniyetin başına 'Ay'ın yerdeki silüeti' olduğuna inandıkları kadın, Yasmin geçmiştir.

Ülke Karakteristiği: Çokçeşitlilik/İçe kapanıklık

Medeniyet Tarzı: Doğayla barışık medeniyet

Yerleşim Yeri: İki büyük dağın arasında kalan bir vadiden akan nehrin çevresi.

Yönelimler: Genel olarak içe kapanık olmalarına rağmen misafirlerini onur konuğu sayarlar. Çoğunlukla tarımla uğraşmalarına karşın gezginlik de oldukça yaygındır. Bir çok kişi ülke dışına çıkıp yeni maceralara atılır. Dine verilen önem tapınma şeklinde değil tanrılarına ulaşma isteği şeklindedir. Bu yüzden astrolojiye büyük ilgi duyarlar. Gelişmeye açık ve hevesli bir toplumdur. Savaşçı kimlikleri çok fazla yoktur.

Başkent: Rodra
Lider: Yasmin

Nüfus: 100 (Rodra köyü: 100)
Yönetim: Monarşi
Eğitim: Serbest eğitim
Ekonomi: Tarım
Din: Astorizm (Gökyüzü tanrılarına taparlar. Her yıldız birer minor tanrı, ay ve güneş major tanrıların silüetleridir. Ay dişi, Güneş erkek ve yıldızlar cinsiyetsiz kabul edilir.)
Seçilmiş Araştırmalar: Zanaat
Manalar: -

Puanlar: 5 Gelişim, 5 Üretim, 5 Askeri

Ordu:
-Rodra Köyü:

Filo:

Diplomasi:
Uzay elbisemle kavgaya hazırım.

Çevrimdışı Lordmuti

  • ****
  • 1123
  • Rom: 35
  • Time is a drug. Too much of it kills you.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Taç & Kılıç (NES) - RP Dışı Sayfası/Alımlar Açık
« Yanıtla #2 : 02 Ekim 2011, 12:52:05 »
Oyuncu sayısını maksimum 10 olarak planladım, harita bu kadar kişiye müsaade ediyor en fazla çünkü. İlk mesaja kurallarla ilgili bir açıklama eklendi. Ülke kartlarınızı belirtilen formatta hazırlayıp yollamaya başlayabilirsiniz.

Oyunun nasıl süreceği ile ilgili bilgi de vereyim unutmadan. Sitede şu an iki tane daha çok güzel oyun var bildiğim kadarı ile, ben bunlarda da varım zaman sıkıntısı olmasın diye panik yapmanıza gerek yok. Oyun tur sistemi ile ilerleyecek, haftada bir ya da iki haftada bir olacak bu turlar. Yani turunuzu yazmak için en az bir haftanız olacak. Bu turların sonunda, yaptığınız hamleleri ülke kartınıza işleyeceğim, haritada gereken düzenlemeleri yapacağım ve özel olayları yazacağım. Bu şekilde ilerleyecek oyun.

Oyun ne zaman başlayacak? Size bağlı. Dört beş kişi başvurduğunda oyunu başlatabilirim eğer başka katılımcı olmayacak gibi duruyorsa. Ayrıca sonradan gelmek isteyen olursa birinci ve ikinci tur boyunca oyuna dahil olabilir on kişi sınırını geçmemek koşulu ile.

Her türlü sorunuzu burada sorabilirsiniz.



İmparator olmayı canım kolay mı sandın?
Dünyaya kazık çaktım duyulsun adım.

Çevrimdışı Vega

  • ****
  • 1025
  • Rom: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: Taç & Kılıç (NES) - RP Dışı Sayfası/Alımlar Açık
« Yanıtla #3 : 03 Ekim 2011, 14:53:11 »
Bu dünyada ejderhalar, ankalar, iblisler falan gibi fantastik öğeler var mı?


Ülkem:

Levion'Maia İmparatorluğu

Ülke hikayesi: Eski çağlarda en yüce büyücüler toplanır ve güçleriyle deniz kenarındaki verimli topraklarda zarif bir şehir yaratırlar. Sanatkarları ve zanaatkarları, rahipleri ve bilim adamlarını şehre davet ederler. Güçlü surlarının dış tarafları için de en becerikli çiftçileri toplarlar. Bu adamlar şehre yiyecek sağlayacak (ürettiklerinin %50'si) ve karşılığında şehrin merkezden uzak yerlerinde konut vergisi vermeden yaşayacaklardır. Askerler ise paralıdır. Yüzlerce yıl böyle yaşadıktan sonra büyücüler ve düşünürlerden bazıları kasabalara göç edip oraları büyütürler ve kocaman şehirlere çevirirler, sonra da başkent Levion'a bağlarlar. Böylece yavaş yavaş Levion'Maia imparatorluğu ortaya çıkar. Uzunca bir süre bu şekilde yaşadıktan sonra diğer şehirler bağımsızlığını sağlamak ister ve imparatorluktan ayrılır. Geriye sadece Levion kalır.

Ülke Karakteristiği: Sinsilik/Kibir

Medeniyet Tarzı: Rönesans İtalyası

Yerleşim Yeri: Deniz kenarında

Yönelimler: Medeniyetin kurucusu ve yöneticileri büyücüler olduğu için, onları (çırakları bile) diğer ülkelerdeki soylularla bir tutarlar. Denizcilik gelişmiştir ancak askerlere pek güven duyamazlar. Genel halk ve ordu pek kaynaşamaz. Levion'un dışındaki şehirlerde yöneticiler sıradan insanlar da olabilir.
Başkent: Levion
Lider: Yüce Büyücü Tarrognean

Nüfus: Levion Köyü 100
Yönetim: Şehir Devletleri topluluğu
Eğitim: Majikal Eğitim
Ekonomi: Tarım
Din: Onlarca farklı din kültürü olsa da genel din Luth'a Penteonudur. Anne Ay'ın büyünün ve gizemin tanrıçasıdır, canlıların ruhlarını, kişiliklerini yaratır. Parlak Güneş yaşayanların tanrısıdır. Canlıların yaşam gücünü o verir. Yeryüzü dünya olaylarını yönetir. Canlıların bedenlerini yaratır. Alacakaranlık ölülerin ve undeadlerin cinsiyetsiz ilahıdır. Kedigiller kutsaldır.
Seçilmiş Araştırmalar: Mistizm
Manalar: -

Puanlar: 5 Gelişim, 5 Üretim, 5 Askeri

Ordu:


Filo:

Diplomasi:

Çevrimdışı Lordmuti

  • ****
  • 1123
  • Rom: 35
  • Time is a drug. Too much of it kills you.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Taç & Kılıç (NES) - RP Dışı Sayfası/Alımlar Açık
« Yanıtla #4 : 03 Ekim 2011, 18:40:25 »
Bu dünyada ejderhalar, ankalar, iblisler falan gibi fantastik öğeler var mı?

Bu dünyada her şey olabilir, cyber-punk tarzı bir medeniyet de olabilirsiniz ya da uyuşturucu bağımlısı bir unicorn'a tapan bir medeniyet de. Her türlü fantastik yaratık, gerek sizin yaratımlarınız gerekse bu ejderha, pegasus, iblis, uzaylı(artık başka bir gezegende yaşayan başka bir ırk oluyor bu arkadaşlar. Hepsi koca kafalı yeşil şeyler olmak zorunda değil) vs. tarzı şeyler oyunda karşınıza çıkabilir. Bu tip yaratıklarla büyüleriniz yoluyla, taparak ya da benim sizin için hazırlayacağım özel olaylar sırasında karşılaşabilirsiniz.

Örneğin dev kartalları kutsal sayan bir medeniyet ya da o dev kartalı avlayıp kendi sarayında sergilemek isteyen bir hükümdar her zaman olabilir. Bir şekilde bu dev kartallarla etkileşime girmek isterseniz bana konuyla alakalı kısa bir özel mesaj yollayabilirsiniz. Ben de elimden geldiğince özel olaylarla kurgunuzu desteklemeye çalışırım. Bu tip örnekler çoğaltılabilir.

Kısacası oyun evreni çok büyük oranda sizlerin katkılarıyla şekillenecek. Tabii bir de ana kurgu var, oyun ilerledikçe yavaş yavaş belli olacak bu.

Ülke kartınızda bazı ufak hatalar vardı, onları aşağıda yazdım. Bunları düzenlerseniz hiçbir sorun kalmayacak.

Nüfus: 100 (Levion Köyü: 100) -oyuna yüz kişilik bir köyde başlıyorsunuz. Bu nedenle ülke hikayesinin sonunu düzenlemeniz lazım. Bir şekilde bu büyük imparatorluktan geriye yüz kişi kalmalı yani.

Seçilmiş Araştırmalar: -şimdilik boş kalıyor, araştırmaları aldıkça ben ekleyeceğim ülke kartlarınıza-



İmparator olmayı canım kolay mı sandın?
Dünyaya kazık çaktım duyulsun adım.

Çevrimdışı LegalMc

  • ****
  • 1217
  • Rom: 33
  • Unimpressed was his default state.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Taç & Kılıç (NES) - RP Dışı Sayfası/Alımlar Açık
« Yanıtla #5 : 03 Ekim 2011, 22:17:11 »
Çok büyük ihtimalle varım. Ama şu an ülke kartımı yaratamayacağım. Yarın editlerim.


Edit: Yarın oldu.

Ragnang Medeniyeti

Ülke Hikayesi: Derler ki; bulutların yeryüzüne savaş açıp, tüm yağmur damlalarını var gücüyle gönderdiği bir tan vakti, Ejderha Nuadma tüm devasalığıyla göğün düşmanına gölge düşürüyordu. Gölgesi o kadar büyük ve kudretliydi ki; o üstünden geçerken bitkiler boyunlarını eğiyor, hayvanlar korkudan kaçışıyordu. Bu arada hayvanların en iyi görenlerinden baykuş, tüm yeryüzünü yaygaraya verdi. Çünkü ejderhanın boğazında bir şişlik görmüştü.

Halbuki Ejderha Nuadma bir yer bakınıyordu, onun yeryüzündeki gölgesini devam ettirebileceği uygun bir yer. Sonunda en yüce dağlardan birinin yanına indi. Kendine gelmeye çalışır gibi uzun boynunu bir sağa bir sola sallamaya başladı. Sonunda yakınlarındaki tüm canlılara acı çektiren bir çığlık attı ve yere doğru gürledi. Boğazından hırıltılarla beraber bir şey fırladı. Etrafı yeşil bir mukus ile kaplı, siyah tenli bir bebekti bu. Ejderha burun deliklerini kabartarak derin bir nefes aldı ve gök gürlemesine benzeyen bir ses ile bebeği alevler içinde bıraktı. Birkaç saniye sonra bebeğin etrafındaki mukus kaybolmuştu, yerde masumca uyuyordu. Bu, medeniyetin kurucusu Romun'du ve Doğa Ana tarafından büyütüldü.

Ülke Karakteristiği: Sadık / Barbar

Medeniyet tarzı: Dağların zorlu koşullarına ve doğaya alışık bir medeniyet.

Yerleşim Yeri: Dağlara yakın, su kaynaklarının bulunduğu bir yer.

Yönelimler: Kurucu Romun'u Doğa'nın büyüttüğünü düşündükleri için doğaya çok önem verirler. Ayrıca halkta kesin çizgilerle belirli bir sınıf ayrımı yoktur ama Ejderha Nuadma'nın yeryüzündeki gölgesi Kral'a ve akrabalarına çok önem verirler.

Başkent:
Grejü
Lider: Ejderha Nuadma soyundan II. Noir

Nüfus: 100 (Grejü köyü: 100)
Yönetim: Monarşi
Eğitim: Askeri Eğitim
Ekonomik: Tarımcılık
Din: Dragonism - Hava Kültü

Seçilmiş Araştırmalar:

Manalar:

Puanlar: 5 Gelişim, 5 Üretim, 5 Askeri.

Ordu:

Filo:

Diplomasi:


Spoiler: Göster
Bu gölge-siluet olayı Koyu'nunkine çok benzemiş ama olsun.
Yaşasın!
Ne kadar da ideolojik yaklaşıyoruz birbirimize.

Çevrimdışı Marius

  • ****
  • 1112
  • Rom: 31
  • poor misguided fool
    • Profili Görüntüle
Ynt: Taç & Kılıç (NES) - RP Dışı Sayfası/Alımlar Açık
« Yanıtla #6 : 03 Ekim 2011, 23:14:27 »
Katılıyorum.

Not: Bu mesaj ileride çok düzenlenecek.

Edit: edit.

Pera Medeniyeti

Ülke hikayesi: Nasıl kurulduklarına dair bir çok şey anlatılır ama hiç biri doğru değildir. Kuruluşları hakkında anlatılan en güvenilir şey ise birbirlerini tanımayan bir prens ve bir prensesin kendi ülkelerindeki zulümden kaçmaları ve birbirleri ile tanışmaları hakkında anlatılandır. Eski ülkelerinde gördüklerinden bıkmış ve kurdukları bu ülkeyi cennet şehire çevirmek için ellerinden geleni yapmışlardır.

Ülke Karakteristiği: Bilgelik/İçe kapanıklık

Medeniyet Tarzı: Orta dünyadaki elflerin ayn-eeaa şey, eski Yunan.

Yerleşim Yeri: Vaha denebilecek bir alan. Orman ve dağların arasında neredeyse dümdüz ve yeşil bir alana yayılmışlar.

Yönelimler: Büyüye dayalı bir halk olmalarına rağmen bunu savaşta pek kullanmazlar. Büyüyü daha çok gelişmede kullanırlar. İçe kapanık olduklarından soğuk bir halk olarak görülmelerine rağmen misafirlerini baş tacı yaparlar. Dine tanrıların yanında olabilmek için çok önem verirler.

Başkent: Peran
Lider: Muad'deb

Nüfus: 100 (Peran köyü: 100)
Yönetim: Monarşi
Eğitim: Askeri eğitim
Ekonomi: Tarım
Din:
Seçilmiş Araştırmalar:
Manalar:

Puanlar: 5 Gelişim, 5 Üretim, 5 Askeri

Ordu:
-Pera Köyü:

Filo:

Diplomasi:
After I count down, three rounds, in hell I'll be in good company.

Çevrimdışı Baal Adramelech

  • *****
  • 1838
  • Rom: 59
  • The Hermit
    • Profili Görüntüle
Ynt: Taç & Kılıç (NES) - RP Dışı Sayfası/Alımlar Açık
« Yanıtla #7 : 03 Ekim 2011, 23:53:47 »
Yrûgmil Medeniyeti

Ülke hikayesi: Kuzey kışının çocukları, tundra ve buzulların üstünde yaşayan denizin savaş lordları. Karadaki şehirler sadece denizdeki hayatlarının bir özetidir. Denizin çağrısına kulak verir, ondan asla ayrılmaz, ona asla ihanet etmezler. Okyanusun aldığı adamlarının arkasından ağlamaz kadınlar, okyanus, onları kutsamış ve yanına almıştır. Huzurlu ölüm, okyanusun azgın fırtınaları arasında, okyanusun aldığı can ile olur ancak.

Ülke Karakteristiği: Açgözlülük-Kibir/Cesaret-İnanç

Medeniyet Tarzı: Viking/İskandinav

Yerleşim Yeri: Kuzey, en kuzeyler. Sadece deniz kenarları.

Yönelimler: Okyanus, savaş, şarap ve büyük göğüslü, güzel kalçalı kadınlar.

Başkent: Myrv
Lider: Novirc

Nüfus: 100 (Myrv Köyü: 100)
Yönetim: Monarşi
Eğitim: Askeri Eğitim
Ekonomi: Tarımcılık
Din: -
Seçilmiş Araştırmalar: -
Manalar: -

Puanlar: 5 Gelişim, 5 Üretim, 5 Askeri

Ordu:

Filo:

Diplomasi:
#rekt

Çevrimdışı Derufin

  • **
  • 78
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Taç & Kılıç (NES) - RP Dışı Sayfası/Alımlar Açık
« Yanıtla #8 : 04 Ekim 2011, 07:29:34 »
Oyunda hala yer var mı?

Çevrimdışı Lordmuti

  • ****
  • 1123
  • Rom: 35
  • Time is a drug. Too much of it kills you.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Taç & Kılıç (NES) - RP Dışı Sayfası/Alımlar Açık
« Yanıtla #9 : 04 Ekim 2011, 13:47:36 »
Evet, on kişiye kadar çıkabilir oyuncu sayısı :).



İmparator olmayı canım kolay mı sandın?
Dünyaya kazık çaktım duyulsun adım.

Çevrimdışı Derufin

  • **
  • 78
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Taç & Kılıç (NES) - RP Dışı Sayfası/Alımlar Açık
« Yanıtla #10 : 04 Ekim 2011, 14:13:52 »
Deru Medeniyeti

Ülke Hikayesi: Eskiden Dünya üzerine görülmüş en gelişmiş ülkelerdendi onlarınki. Ama hiç bir şey kalıcı olmazdı Dünya üzerinde. Uzun yıllar boyunca büyüleri ve denizlerdeki becerileriyle geliştiler. Denizlerde ki en gelişmiş uygarlık oldular. Ama sonra, büyük felaket yani devasa cüsseli ateş üfleyen ejderhalar bu ülkeyi yakıp yıktılar, ve sonra da çekip gittiler. Deru Medeniyetinin Kral soyunun tükendiği varsayılmıştı, ama öyle değildi. Medeniyetin varisi Derufin kral olmak için dönmüştü...

Ülke Karakteristiği: Bilgelik/Açgözlülük Cesaret/Kibir

Medeniyet tarzı: Yeni Çağ ve Yakın Çağın Güçlü İngiltere`si

Yerleşim Yeri: Ada

Yönelimler: Denizler ve okyanuslar, savaş, bira, hanlar
Ülke büyüye açıktır ve halkın büyük bir bölümü az da olsa büyü yapabilir. Bu yüzden kendi kendilerinin tanrılarıdırlar.

Başkent: Krielst
Lider: Derufin

Nüfus: 100 (Deru Köyü: 100)
Yönetim: Monarşi
Eğitim: Majik Eğitim
Ekonomik: Tarımcılık
Din: - Hiç bir dine inanmazlar, Kralları onlar için kendileri haricindeki tek tanrıdır.
Seçilmiş Araştırmalar: -
Manalar: -


Puanlar: 5 Gelişim, 5 Üretim, 5 Askeri.

Ordu:


Filo:


Diplomasi

Çevrimdışı Vega

  • ****
  • 1025
  • Rom: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: Taç & Kılıç (NES) - RP Dışı Sayfası/Alımlar Açık
« Yanıtla #11 : 04 Ekim 2011, 18:33:20 »
Bu dünyada ejderhalar, ankalar, iblisler falan gibi fantastik öğeler var mı?

Bu dünyada her şey olabilir, cyber-punk tarzı bir medeniyet de olabilirsiniz ya da uyuşturucu bağımlısı bir unicorn'a tapan bir medeniyet de. Her türlü fantastik yaratık, gerek sizin yaratımlarınız gerekse bu ejderha, pegasus, iblis, uzaylı(artık başka bir gezegende yaşayan başka bir ırk oluyor bu arkadaşlar. Hepsi koca kafalı yeşil şeyler olmak zorunda değil) vs. tarzı şeyler oyunda karşınıza çıkabilir. Bu tip yaratıklarla büyüleriniz yoluyla, taparak ya da benim sizin için hazırlayacağım özel olaylar sırasında karşılaşabilirsiniz.

Örneğin dev kartalları kutsal sayan bir medeniyet ya da o dev kartalı avlayıp kendi sarayında sergilemek isteyen bir hükümdar her zaman olabilir. Bir şekilde bu dev kartallarla etkileşime girmek isterseniz bana konuyla alakalı kısa bir özel mesaj yollayabilirsiniz. Ben de elimden geldiğince özel olaylarla kurgunuzu desteklemeye çalışırım. Bu tip örnekler çoğaltılabilir.

Kısacası oyun evreni çok büyük oranda sizlerin katkılarıyla şekillenecek. Tabii bir de ana kurgu var, oyun ilerledikçe yavaş yavaş belli olacak bu.

Ülke kartınızda bazı ufak hatalar vardı, onları aşağıda yazdım. Bunları düzenlerseniz hiçbir sorun kalmayacak.

Nüfus: 100 (Levion Köyü: 100) -oyuna yüz kişilik bir köyde başlıyorsunuz. Bu nedenle ülke hikayesinin sonunu düzenlemeniz lazım. Bir şekilde bu büyük imparatorluktan geriye yüz kişi kalmalı yani.

Seçilmiş Araştırmalar: -şimdilik boş kalıyor, araştırmaları aldıkça ben ekleyeceğim ülke kartlarınıza-
O zaman Levion'Maia'ya bağlı, gelişmekte olan bir şehir devletinin valisi olayım?

Çevrimdışı Catrouble

  • **
  • 267
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Taç & Kılıç (NES) - RP Dışı Sayfası/Alımlar Açık
« Yanıtla #12 : 04 Ekim 2011, 18:40:45 »
Oyuna kabul edilip edilmediğimi bildirirseniz sevinirim.

Axenvar  Kabilesi

Ülke Hikayesi: Axenvar ailesi, her türlü yeniliğe, büyüye ve dine hoşgörüyle yaklaşan, yüzyıllar boyunca hüküm süren bir devletin yönetimini gerçekleştiren soydan gelmektedir. Anlatılanlara gore insan suretindeki tanrıların gazabı sonucunda (yazılı metinler saklanamadığı için tam olarak bilinmemektedir.) Axenvar Hükümdarlığından kurtulmayı başaranlar zamanımızdan yaklaşık 11-12 nesil once hüküm sürdüğü ovaları terk ederek o zamana kadar manzaralarını süsleyen heybetli dağın tepelerine kadar kaçmıştır. Geçen 200 yıldan fazla sure içerisinde Axenvar kabilesi çeşitli liderler yönetiminde yeniden kalkınmayı denese de belirli dönemlerde salgın olarak köyü vuran hastalıklar nedeniyle günümüze kadar gelişim göstermeyi başaramamıştır. Babasının ölümüyle liderliği devralan Cordan Axenvar, yönetim tarzı olarak komünizmi benimsemese de içinde bulunulan süreç için en uygun yönetim tarzı olduğuna kanaat getirerek komünizmi hayata geçirmiştir. Cordan’a gore Axenvar’ın geleceği çok parlak olacaktır. Atalarını kıskandıracak bir hükümdarlık kurmak için ihtiyaç duyduğu herşeye sahiptir. Bu özelliklere insanlarının çalışkan, becerikli ve dayanıklı olması, köylerine yiyecek ve su takviyesi yapılmasını sağlayan krater gölüne sahip olunması, toprağı sıksa çıkacakmış gibi bolca bulunan değerli madenlerin varlığı sayılabilir.

Ülke Karakteristiği: Çalışkan, Üretici, Dayanıklı / Tedirgin, Şüpheli, Agresif

Medeniyet tarzı: Axenvar kabilesinde; zanaat ve sanata (özellikle mimari ve taş işçiliğine) dayalı yaşam şekli benimsenmiş, Cordan Axenvar’ın ön gördüğü geleceğe ilerlemek amacıyla geçici bir süre için komünizm benzeri bir yönetim sistemi kabul edilmiş, barışcıl/savunmacı bir medeniyet tarzı hakimdir.

Yerleşim Yeri: Dağın doruklarında yaşarlar. Köylerine çok yakın mesafede bir krater gölü vardır.

Yönelimler: Axenvar kabilesi birçok tanrının varlığını kabul ederler ancak yaşadıkları gazaptan dolayı hiçbirine ibadet etmeyi kabul etmezler. Ancak zaman içerisinde Druidizmin belirli bir tanrı silüetine sahip olmaması ve dağlarda yaşarken varlığını geçmişe oranla çok daha fazla hissettikleri doğa, hava ve toprağı simgelemesi nedeniyle druidizme inanmaya başlamışlardır. Axenvar için toprak herşeyden once gelir. Axenvar kabilesi büyük gazabı yaşarken Tanrıların onları büyülerle vurduklarına inanırlar. Dolayısıyla kabilede büyü yasak ve günahtır. Herşeyin sorumlusu ve hataların başlangıcıdır. Büyü kullanan diğer canlıları yada ülkeleri kendilerine düşman olarak görmezler ancak Axenvar kanını taşıyan birisinin büyüye ilgi duyması dahi yasaktır.

Başkent: Coldstone Köyü
Lider: Cordan Axenvar

Nüfus: Coldstone Köyü:100
Yönetim: Komünizm
Eğitim: Serbest Eğitim
Ekonomik: Kapalı Ekonomi
Din: Druidizm
Seçilmiş Araştırmalar: -
Manalar: -

Puanlar: 5 Gelişim, 5 Üretim, 5 Askeri.

Ordu:
Filo:
Diplomasi:

Çevrimdışı Lordmuti

  • ****
  • 1123
  • Rom: 35
  • Time is a drug. Too much of it kills you.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Taç & Kılıç (NES) - RP Dışı Sayfası/Alımlar Açık
« Yanıtla #13 : 04 Ekim 2011, 20:01:18 »
Şimdiye kadar katılan(ve katılmayı planlayan) arkadaşlar, hepiniz hoşgeldiniz. Çok güzel ülkeler okuyorum, heyecanlanıyorum ehehe. Bu hızla gidersek, büyük ihtimalle pazar günü oyunu başlatacağım.

@Vega: Dediğiniz şekilde olabilir. Ama oyunun yapısı gereği, eskiden kurulan büyük devletin bir şekilde ulaşılamaz hale gelmesi lazım.

@Wisquas: Siteye hoşgeldiniz öncelikle. Uzun soluklu bir oyun arıyormuşsunuz, ben de uzun soluklu oyunları severim :). Yalnız ülke kartınızda ufak bir sorun var, komünizm seçtiğiniz zaman kapalı ekonomi almanız gerekiyor ekonomik seçim olarak. Bunun dışında bir sorun yok.



İmparator olmayı canım kolay mı sandın?
Dünyaya kazık çaktım duyulsun adım.

Çevrimdışı Catrouble

  • **
  • 267
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Taç & Kılıç (NES) - RP Dışı Sayfası/Alımlar Açık
« Yanıtla #14 : 04 Ekim 2011, 20:08:00 »
Komünizm normalde bana hiç uymadığı için kapalı ekonomide uymuyordu ama nedense oyun karakteri olarak öyle başlamayı uygun gördüm. Gerekli değişikliği yaptım. Heyecanla başlamasını bekliyorum :)

Kayıp Rıhtım Arşiv Forum

Ynt: Taç & Kılıç (NES) - RP Dışı Sayfası/Alımlar Açık
« Yanıtla #14 : 04 Ekim 2011, 20:08:00 »