GÜMÜŞ ŞAHİNİN PENÇESİ
Fantazyanın en büyük ustalarından biri olan Feist'tan yepyeni bir seri...
Kieli, dört gün dört gece boyunca Shatana Higo Dağı'nın zirvesinde tanrıların kendisine erkeklik ismini bahşetmelerini bekler.
Bitkin ve ümitsiz bir halde kendinden geçmişken kolunda bir acıyla uyanır ve gümüş bir şahinin pençesini koluna batırdığını görür. Sonrasında bu yaşadığının gerçek olup olmadığından şüphe duyar.
Evine döndüğünde Kieli'yi yıkım karşılar. Köyü yerle bir olmuş, halkı katledilmiştir. Ölümün kaçınılmaz olduğunu bildiği halde savaşır... ve hayatta kalır.
Zihninde uzak bir ses yankılanır: Kalk ve halkın için bir pençe ol!
Artık o Gümüş Şahinin Pençesi'dir ve, bedeli ne olursa olsun, halkının öcünü almak zorundadır.
TİLKİLERİN KRALI
Orosini kabilesinin son üyesi Talon, Gölgeler Meclisinin yardımıyla güvenilir genç bir çocuktan, Roldem'in en iyi kılıç ustası olarak bilinen genç soylu Talwin Hawkins'e dönüşür. Talwin bu ünvanı Ustalar'ın oyun alanında Kralın önünde kazanmıştır ve bu başarısıyla ailesinin katliamının sorumlularından intikamını almaya biraz daha yaklaşmıştır. Kıyıma ortak olan 2 kişi onun ellerinde ölmüştür; Teğmen Campanel kendi kılıcının üstüne düşerek diğeri Raven ise Talwin'in halkına yaptığı gibi bir Orodon köyünü katliamdan geçirmeye çalışırken ölmüştür.
Ancak Tal'ın intikam isteği, katliamın sebebi aydınlanana ve bu katliamı planlayanlar ortaya çıkarılıp cezalandırılana kadar bitmeyecektir. Meclis Tal'den üyeliğinin karşılığını ister; Laso Varen adında tahminlerin ötesinde tehlikeli, muazzam derecede güçlü ve ince zanaatlardan anlayan büyücü hakkında bilgi toplamalı. Bunun anlamı Tal büyücünün efendisi olan Olasko Dükü Kaspar yani Tal'ın sevdiği her şeyin yok olması emrini veren adamın emrine girmeli.
Tal şimdi 2 farklı ustaya hizmet etmenin ikilemi ile yüzleşmeli, Kaspar Olasko ve Gölgeler Meclisi.

SÜRGÜN'ÜN DÖNÜŞÜ
Bir zamanlar ülkesinin tartışılmaz hükümdarı olan Kaspar, önceki Olasko Dükü, sürgüne gönderilmiştir. Gezegenin öteki tarafındaki bir kıtada vahşi yaşamın ortasında sadece düşünceleri ve kararlılığıyla tek başına kalan Kaspar hayatta kalmak için savaşmalıdır. Kurnazlığı ve demir gibi iradesi ile silahlanmış olan Kaspar'ın tek amacı evine dönüp onu tahtından eden adamdan, Talwin Hawkins'ten intikam almaktır.
Ancak kader Kaspar için farklı planlar yapmaktadır, sıkıntılarıyla mücadelesi sırasında daha önceden hiç tahmin edemeyeceği tehlikelerle yüzleşir. Tahmin edemeyeceği derecede büyük bir oyun içerisindeki küçücük bir oyuncu olduğunun farkına varan Kaspar bir şeyin farkına varır. Karanlık İmpartorluğun ajanları olan Gölgeler Meclisi'nin hareketleri sadece kendi ülkesini değil, tüm Midkemia'yı tehdit etmektedir.