Kayıt Ol

YouTube'a süresiz kapatma yolda

Çevrimdışı Darkness

  • ***
  • 608
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
YouTube'a süresiz kapatma yolda
« : 04 Haziran 2008, 06:16:31 »
Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, YouTube’da yayımlanan Atatürk’e hakaret içeren videolar için dünya genelinde erişim yasağı talep ediyor. Yasağın genişlemesi gündemde...

Video paylaşım sitesi YouTube’a erişim, Atatürk’e hakaret içeren görüntü ve ses kayıtları nedeniyle Türkiye’den sık sık engelleniyor. Şu anda YouTube’a erişim uzun bir süredir yapılamıyor. Engellemelere gerekçe olarak ise, yasak görüntü ve ses kayıtlarının, sitenin Amerika’daki ana “server”dan silinmemesi olarak gösteriliyor. Zira, silinmeyen bu görüntelere herhangi bir ülkeden, hatta Türkiye’den değişik Proxy adresleri ile ulaşmak mümkün.

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, bu nedenlerden dolayı görüntülerin “ana server”dan tamamen silinmesini istiyor. Ancak YouTube’un Türkiye’de temsilciliği bulunmadığı için savcılık muhatap sıkıntısı çekiyor.

Savcılık kaynakları, “Youtube’nin ABD’de bulunan merkez yönetimi bize cevap bile vermiyor. Buradaki tüm işlemleri avukatları aracılığı ile yürütüyorlar, bu da sitenin daha uzun süre ile kapalı kalmasına neden oluyor” diyor.
TEMSİLCİLİK İÇİN SÜRE DOLUYOR
Öte yandan, internet güvenliğine ilişkin yasa, YouTube’un Türkiye’de güvenlik ve yetki belgesi ile lisans almasını, ofis açmasını ve vergi mükellefi olmasını zorunlu kılıyor.

Diğer ülkelerde bu zorunluluğu yerine getiren YouTube’un, aynı işlemi Türkiye’de de yapması için görüşmeler sürüyor.

YouTube’a Türkiye’de temsilcilik açması için verilen 6 aylık süre de 23 Temmuz tarihinde doluyor.

Çevrimdışı fake*

  • **
  • 354
  • Rom: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: YouTube'a süresiz kapatma yolda
« Yanıtla #1 : 04 Haziran 2008, 12:03:45 »
muhahahah dünya genelinde muhahaha gidip adamı bulup cezalandırsalar daha kolay olmazmı

Çevrimdışı fluffy_drei

  • *
  • 22
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: YouTube'a süresiz kapatma yolda
« Yanıtla #2 : 04 Haziran 2008, 13:39:55 »
walla bizim için kapalı diil ;D dns le proxyle bi kaç kez güreşip kündeye getirdikten sonra mis gibi giriliyio ;D isteyene 100 kb lık ufacık bi programcık gönderebilirim :) tek tıkla proxy ile sizin yerinize cebelleşiyo :) aylardır kullanıyorum ve hiç bi yan etkisini görmedim :)
Hasta siempre Comandante..!

Çevrimdışı Nirnaeth

  • ***
  • 848
  • Rom: 4
    • Profili Görüntüle
Ynt: YouTube'a süresiz kapatma yolda
« Yanıtla #3 : 04 Haziran 2008, 13:44:08 »
Ben de bir site buldum.. Orayı kullanarak Youtube'u istediğim gibi kullanabiliyorum. (Yalnız şu msn'de anlık ileti kılığına bürünmüş olarak gelen virüs linklerden falan değil) İsteyene pm yoluyla link atabilirim, üç gündür kullanıyorum ve hiçbir zararı olmadı :D

Çevrimdışı fluffy_drei

  • *
  • 22
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: YouTube'a süresiz kapatma yolda
« Yanıtla #4 : 04 Haziran 2008, 15:57:33 »
işte program budur millet :)

http://rapidshare.de/files/39612020/youtube.rar.html

inanmayanlar veya çekinceleri olanlar için kısa bi tutorial bile hazırladım ;D :clap o da yolda ;D upload biraz mesele oldu da xD yine de ispat videosunu izlemeden bana güvenirseniz çok memnun olurum :)

Hasta siempre Comandante..!

Çevrimdışı Legolas

  • ***
  • 810
  • Rom: 7
    • Profili Görüntüle
Ynt: YouTube'a süresiz kapatma yolda
« Yanıtla #5 : 04 Haziran 2008, 20:09:00 »
Ben de bir site buldum.. Orayı kullanarak Youtube'u istediğim gibi kullanabiliyorum. (Yalnız şu msn'de anlık ileti kılığına bürünmüş olarak gelen virüs linklerden falan değil) İsteyene pm yoluyla link atabilirim, üç gündür kullanıyorum ve hiçbir zararı olmadı :D

Evet bende o dediğin siteden giriyorum bana pm yoluyla ulaşanlar olursa gönderebilirim :D

Çevrimdışı PhoenixMan

  • ****
  • 919
  • Rom: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: YouTube'a süresiz kapatma yolda
« Yanıtla #6 : 04 Haziran 2008, 22:04:55 »
sitenin kapatılması bizim için hem iyi olacak hem kötü... Diyecek başka bir şey bulamıyorum...

Jo_Kathleen

Ynt: YouTube'a süresiz kapatma yolda
« Yanıtla #7 : 05 Haziran 2008, 18:30:54 »
Bu çok fazla sık oluyor ve artık yayınlandığı anda silinmesi lazım,çünkü cezasını bir bakıma bizde çekiyoruruz,M. K.Atatürk'e hakaret içermesi yüzünden kapanması,yani karşı bir protesto yapılması tabikide gerekli,onlar önlem almadıkça ama sonsuza kadar böyle gitmeside bizim zararımıza

Çevrimdışı Hezarfen

  • **
  • 389
  • Rom: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: YouTube'a süresiz kapatma yolda
« Yanıtla #8 : 05 Haziran 2008, 19:39:09 »
Bu çok fazla sık oluyor ve artık yayınlandığı anda silinmesi lazım,çünkü cezasını bir bakıma bizde çekiyoruruz,M. K.Atatürk'e hakaret içermesi yüzünden kapanması,yani karşı bir protesto yapılması tabikide gerekli,onlar önlem almadıkça ama sonsuza kadar böyle gitmeside bizim zararımıza

Atatürk'e hakaret Youtube'u değil kullanıcları bağlayan bir durumdur, Çünkü youtube "açık kaynaklı" dır. BU konuda üstüne düşeni yapan Youtube o videoları koyan kullanıcıların ip adreslerini T.C.'ne vermektedir. Buna rağmen site kapatılmaktaıdr.
Çin google ı banlayınca bayaa bi maytap geçmiştik, umarım bütün dünya bizle maytap geçmez
rüya görmek nasıl bir anlıksa hayalde öyle bir anlıktır. rüyadan uyanmak nasıl bir şeyse hayal kurarken rahatsız edilmek öyle birşeydir.. Rüya nasıl gün içindeki düşünce yorgunluğunu zihinden atmanın yoluysa .. hayal de o düşüncelerin çöplüğe dönmesini engelleyen araçtır..  ~hezarfen

Çevrimdışı

  • *
  • 46
  • Rom: 0
  • BU KISMI ANLAMADIM
    • Profili Görüntüle
Ynt: YouTube'a süresiz kapatma yolda
« Yanıtla #9 : 07 Haziran 2008, 12:11:44 »
www.ktunnel.com danda you tube bağlanabilirsiniz
istanbulda bir son bahar ,dışarda yine çisil çisil bir yapmur var,gitme monalisam kal biraz daha,bir sigara daha yak,uzan yatağıma,bir nefes daha

Çevrimdışı

  • *
  • 46
  • Rom: 0
  • BU KISMI ANLAMADIM
    • Profili Görüntüle
Ynt: YouTube'a süresiz kapatma yolda
« Yanıtla #10 : 07 Haziran 2008, 17:07:09 »
atatürke hakaret sebeb gösteriliyor fakat asıl olay cumhuriyette okumuştum başbakanımız diye anılan zatın bir bayanla samimi görüntüleriymiş.  ;D

yahu la havle vela kuvvet şeriat hükümetiyiz şurda nerden uyduruyorsunuz diyen başbakanımız diye anılan zatı muhterem siteyi kapattırmış.neysem laik hükümet lafını çok kullanmak şeriatçıların işine mi geliyor ne
istanbulda bir son bahar ,dışarda yine çisil çisil bir yapmur var,gitme monalisam kal biraz daha,bir sigara daha yak,uzan yatağıma,bir nefes daha

Çevrimdışı brave_prens_1988

  • **
  • 380
  • Rom: 2
  • dürüstlük yoksa arkadaslıgında anlamı yoktur
    • Profili Görüntüle
Ynt: YouTube'a süresiz kapatma yolda
« Yanıtla #11 : 07 Haziran 2008, 17:28:04 »
bi program indirmenize falan gerek bile yok  bi adresten direk girebiliosunuz, burda vermek isterdim ama tepki nolur bilmiom, isteyen özelden sorsun sölerim
8.kitaba  başladık  bilipte okumayan, okuyupta yorum yapmayan bizden değildirr :D


z anka yoldaşlıgı   FRED WEASLEY
ölüm yiyen    REGULUS  BLACK

Çevrimdışı Ashley

  • **
  • 158
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
    • Kingdom Hospital
Ynt: YouTube'a süresiz kapatma yolda
« Yanıtla #12 : 07 Haziran 2008, 21:28:48 »

Çevrimdışı Amras Ringeril

  • ******
  • 2483
  • Rom: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: YouTube'a süresiz kapatma yolda
« Yanıtla #13 : 02 Haziran 2009, 16:28:31 »
Bunu paylaşmazsam olmaz. Binali Yıldırım'dan müthiş bir beyanat; "Ne işimiz var elalemin sitesinde."

http://tinyurl.com/m5rey7
try again fail again fail better

Çevrimdışı DarLy OpuS

  • ********
  • 2766
  • Rom: 35
  • Dansımız Marşandiz
    • Profili Görüntüle
    • Uykusuzluk Kulesi
Ynt: YouTube'a süresiz kapatma yolda
« Yanıtla #14 : 02 Haziran 2009, 16:41:44 »
Bunu paylaşmazsam olmaz. Binali Yıldırım'dan müthiş bir beyanat; "Ne işimiz var elalemin sitesinde."

http://tinyurl.com/m5rey7

Adam işi biliyor. :D Boşuna bakan olmamış(!)

Kayıp Rıhtım Arşiv Forum

Ynt: YouTube'a süresiz kapatma yolda
« Yanıtla #14 : 02 Haziran 2009, 16:41:44 »